xplone Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2019 Koledzy stuki w dsg 7 DQ500 przy wolnym hamowaniu silnikiem ? wina półosi lewej ? poduszki ? czy mechatroniki ? a może wystarczy przeprowadzić adaptację mechatroniki ODISEM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #2 Napisano 13 Listopada 2019 Miałeś wymieniany olej w skrzyni biegów ? Jaki przebieg ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplone Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2019 (edytowane) 240tyś olej wymieniany Edytowane 15 Listopada 2019 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamik Zgłoś #4 Napisano 9 Czerwca 2020 Dzień dobry, mam ten sam objaw , około 1000km po wymianie oleju w DSG przy redukcji słychać stuknięcie. Pojawiło się kilka dni temu i z każdą redukcją jest bardziej słyszalny. Pacjent to : B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4, przebieg 239 tyś. , olej zmieniony przy okazji wymiany dwumasy. Proszę bardzo o jakieś sugestie. Dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamer Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2021 (edytowane) Witam Odświeżę temat. Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni - jak u kolegi jamika - autko to B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4, przebieg 57 tysięcy. Niestety po wymianie oleju zaczęły się takie same objawy, jakby klikanie. @Jamik udało Ci się problem chociaż zdiagnozować? Pozdr. Edit: oprócz objawów klikania przy hamowaniu (z hamulcem rzadziej, ale też klika) zapomniałem wspomnieć o szarpaniu przy ruszaniu lub redukcji. Mniej odczuwalne na Drivie, bardziej na Sporcie Niemniej jednak bardzo irytujące. Szczególnie, że przed wymianą oleju skrzynia chodziła perfekcyjnie. Edytowane 30 Marca 2021 przez hamer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1kevin Zgłoś #6 Napisano 31 Sierpnia 2021 Witaj, czy udało Ci się rozwiązać problem? Co to było? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamer Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2022 (edytowane) W dniu 31.08.2021 o 08:24, 1kevin napisał: Witaj, czy udało Ci się rozwiązać problem? Co to było? Dzięki Cześć Wybacz, że długo po czasie, ale zarzuciłem tymczasowo temat ze względu na inne zajęcia. Wiem, co było przyczyną - pseudomechanicy spod szyldu Irmar w Krakowie, mieniący się fachowym serwisem. Jak zapytałem, twierdzili, że potrafią wymienić olej w DSG i automatach ogólnie. BA! Nawet mają w spisie usług wymianę oleju w skrzyniach automatycznych. Ale sk....yny nie wiedzieli, że trzeba w DSG odkręcić dodatkowy zawór do mechatroniki. Jak się okazało w ASO po kilku dniach, spece z Irmar najzwyczajniej spierdolili mi skrzynię, bo nie zalali mechatroniki. Przepraszam za słownictwo, ale wiedząc, że dali ciała, właściciel unikał odpowiedzialności i nie poczuwał się do naprawy nawet z OC. ps: warsztat godny dodania do wątku druciarzy... Edytowane 19 Maja 2022 przez mkpol nie tolerujemy przekleństw 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k_grzesiu Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2022 Dziwne jest to co Piszesz. Chyba serwis vw ciapnął Cię na naprawę, ponieważ w dq 500 są 2 korki spustowe ( od skrzyni i mechatroniki) ale śmigają na jednym oleju( powiedzmy, że jest to miska z przegrodą po środku). Aby prawidłowo wymienić olej spuszczamy z 2 korków lecz do napełnienia lejemy wspólnie z jednego zalewu. Zatem co mogli Ci pokiełbasić, to to, że olej z części mechatronicznej nie został wymieniony? lub zalali Ci go radykalnie za mało ale po to jest właśnie rurka ustalająca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamer Zgłoś #9 Napisano 22 Czerwca 2022 (edytowane) To nie wina ASO. Akuratnie ASO zdiagnozowało problem. Jak pisałem, problem stworzył "serwis" Irmar - nie tknęłi korka spustowego z mechatroniki, kiedy olej spuszczali, a wlewając nowy, wlali go ok. 0,6 l za mało... ASO nie zamierzało się bawić w żadne naprawy - nie regenerują skrzyń biegów. EDIT: Rozumiem, że teoretycznie mechatronika powinna zostać dalej zalana, zgodnie z tym co piszesz, ale najwidoczniej oleju było niewystarczająco, albo coś innego schrzanili, skoro objawy zaczęły się po wymianie. Edytowane 22 Czerwca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #10 Napisano 11 Sierpnia 2022 Wgrywał ktoś może nowe oprogramowanie, lub aktualizował je w serwisie skrzynia DQ381 7 biegów mokra? Jaka cena takiej usługi u nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach