Skocz do zawartości
keygen_8bit

Prośba o analizę logów - Passat B5 FL 2003r. AVB 101KM

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Panowie, czy może ktoś spojrzeć na moje logi i udzielić porady?
Pacjent Passat B5Fl 2003r., Silnik AVB 101KM, automat 4 biegi.

Jakiś czas temu wymieniałem turbinę na regenerowaną i zawór EGR na używany (sprawny).
W moim EGR pękła membrana otwierająca zawór co skutkowało błędem.
Auto wydaje się mieć moc ale nie wiem czy taka jaką powinno mieć.
Jedyny problem to duże spalanie.

Problem polega na tym, że w logu dynamicznym w grupie 003 wartości MAF są chyba za bardzo rozjechane a w grupie 008 wartość ograniczenia momentu obrotowego (pozycja 3) jest większa od wartości ograniczenia dymienia (pozycja 4). Turbina w grupie 011 wydaje się być OK.

Potrzebuje chociaż punktu zaczepienia czy uszkodzony może być przepływomierz, zawór EGR czy nieszczelny układ dolotowy.

Log dynamiczny 003/008/011 (ucięty od 2 tyś. obr.):
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_oYvvL0l.html

Logi statyczne:
000
http://vaglogi.pl/log-000_Lr28O8.html

003
http://vaglogi.pl/log-003_9QYkj8o.html

003BS - wartość na ON i OFF mają chyba za małą różnice
http://vaglogi.pl/log-003_YxWzn62.html

013 - korekcje pompowtrysków
http://vaglogi.pl/log-013_OB51z3.html

023 - BIPy
http://vaglogi.pl/log-023_aMyT75.html

Szukałem sporo ale niestety wiekszość starszych logów z forum z którymi mógłbym porównać była na stronie która już nie istnieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga dynamicznego od 1300 obr do 4000 obr .

Z tego co widać przepływka tnie dawkę .

Zrób 8,10 kanał.

Najlepiej było by napisać dobry program , auto odżyje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem kąt synchronizacji wałka rozrządu i był ustawiony na -6(!), ustawiłem na 0/-0,5 ale niestety nie mam możliwości zrobienia dzisiaj już logów dynamicznych.
Parametry na niekorzyść (korekcje pompek 013, dawka paliwa 001/2, spalanie na jałowym z 0,8 na 1l/h).
Możliwe złe ustawienie rozrządu czy ratowanie sytuacji uciekając w minus?
Wyczuwam, że jutro do pracy będę jechał mega mułem..

Poniżej wszystkie logi statyczne, wszystkie na gorąco. Na samym końcu log 004/013/015 z kątem -6.
000
http://vaglogi.pl/log-000_0237tw.html

001
http://vaglogi.pl/log-001_LJ4KK.html

003MB
http://vaglogi.pl/log-003_JxyEgVK.html

003BS
http://vaglogi.pl/log-003_D5d6Td.html

004
http://vaglogi.pl/log-004_N012i.html

007
http://vaglogi.pl/log-007_18Jnp3.html

011BS
http://vaglogi.pl/log-011_51nCQ.html

013
http://vaglogi.pl/log-013_D4t82.html

015
http://vaglogi.pl/log-015_Iehim7.html

016
http://vaglogi.pl/log-016_7IzSf.html

018
http://vaglogi.pl/log-018_733pZA.html

023
http://vaglogi.pl/log-023_Z3zJ6.html

LOG 004/013/015 Z KĄTA -6 !
http://vaglogi.pl/log-004_013_015_R6a7CNS.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności