mkpol Zgłoś #81 Napisano 19 Lutego 2020 36 minut temu, Marek3 napisał: po odpaleniu nie ,ale po przejechaniu paru metrów już tak Wypalanie odbywa się przy temperaturze spalin powyżej 550 stopni. Uzyskaj to po paru metrach to wystąpię z wnioskiem o przyznanie ci nobla ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #82 Napisano 19 Lutego 2020 (edytowane) Przy następnym wypalaniu zrobię krótkie video... Edytowane 19 Lutego 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #83 Napisano 19 Lutego 2020 4 godziny temu, mkpol napisał: Wypalanie dpf-a na pewno nie uruchomi się zaraz po odpaleniu silnika. Wypalanie nie ale przynajmniej u mnie jeśli ma akurat się wypalać to nawet na zimnym silniku podnosi obroty,pewnie po to by szybciej osiągnąć odpowiednią temperaturę.Mam wyłączone dogrzewanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #84 Napisano 19 Lutego 2020 (edytowane) Dokładnie podczas normalnej jazdy nie osiągnie się temperatury spalin ponad 550 stopni , dlatego procedura startuje nawet na zimnym silniku , a że sadza spala się przy temperaturach powyżej 550 stopni to druga sprawa Edytowane 20 Lutego 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krispassat Zgłoś #85 Napisano 29 Lutego 2020 (edytowane) Wczoraj po sugestie kolegi z touranforum zamieniłem miejscami czujniki różnicy ciśnień DPFa. Wygląda , na to że coś pomogło. Zmiejszyła się wartość różnicy ciśnień. Spadło do 3-5 mBar na wolnych obrotach. Było wcześniej od 10-20mBar . Widać także w czasie jazdy że te wartości nie rosną tak wysoko. Teraz tylko testować ,czy to było to. Edytowane 29 Lutego 2020 przez krispassat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krispassat Zgłoś #86 Napisano 7 Marca 2020 (edytowane) Czy ktoś się może orientuje,czy mogę dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk który dochodzi z DPF do czujnika różnicy ciśnień ? Kolega miał przypadek , że był on lekko przypchany, i DPF tak jak u mnie często się wypalał. W jakimś warsztacie ,tak zrobili i wróciło do normy. Z tym że było to polo i nie wiem jaki model. Chodzi mi generalnie o informację ,jak ten wężyk jest skonstruowany. W sensie czy jakiś tam zaworek jest zwrotny ,czy coś w tym sensie ? Żeby nie zepsuć jak bym chciał trochę tym powietrzem przedmuchać Edytowane 7 Marca 2020 przez krispassat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #87 Napisano 22 Września 2020 (edytowane) Witam widzę temat troszkę umarł więc troszkę odświeżę. Znalazłem sposób żeby sprawdzić czy dpf się wypala czyli nie nie patrząc na obroty, może to było ale u mnie się sprawdza. Mianowicie przycisk CAR/Wybór/Status/Start Stop jak jest ok, to tylko info z auta, a jak wypala..... Konieczna praca silnika ? 2 zdjęcia 1 jak jest ok a 2 jak wypala sprawdzone... SS wyłączony Mój się kończy więc pilnuję Niech ktoś potwierdzi bo u mnie się sprawdza Pozdrawiam i dziękuję Edytowane 22 Września 2020 przez Adr3k Zmiana 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #88 Napisano 23 Września 2020 A jak wyłączysz klimę to też będziesz miał te komunikaty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #89 Napisano 23 Września 2020 Tak komunikaty znikają, a ten z dużym zapotrzebowaniem na energię to wina słabego aku agm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #90 Napisano 23 Września 2020 (edytowane) Po 3 latach użytkowania stałem się jakby częścią tego samochodu i wiem dokładnie kiedy wypala, a kiedy podnosi obroty dla klimy. Wystarczy wyłączyć klimę i przygazować to wtedy można zobaczyć czy spadną do 900, jak nie to wypalanie DPF. Ale można łatwiej to sprawdzić obserwując spalanie chwilowe. Obserwowałem wypalanie na OBD11 i chyba jest tak, że nie zawsze wypala filtr do zera. Jak np. mu się przerwie to nie przywraca potem wypalania tylko dopiero jak się znów zapełni i wtedy wydaje się, że często wypala bo nie jest nigdy dopalony do końca. Edytowane 23 Września 2020 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach