Adr3k Zgłoś #21 Napisano 1 Listopada 2019 Dokładnie, czyli rozumując na spokojnie wypalania nie ma co robić bo to nic nie da tylko jeździć, wkońcu wyłączyłem SS, jeszcze do szczęścia brakuje mi VIM ale to VAS6154 i VCDS 19.6.1 nie zrobię tego a kupować VCP zza wielkiej wody nie lubię czekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #22 Napisano 1 Listopada 2019 54 minuty temu, 1285 napisał: U mnie 200 tyś km i 42g.Wszystko zależy od warunków użytkowania. To masz bardzo mało. Uśredniając i z tego co poczytałem to koło 250k zaczyna się odzywać. Ale dziś co to za problem. Daje się do regeneracji i po sprawie. Impreza tańsza niż rozrząd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #23 Napisano 1 Listopada 2019 Wszystko jak auto eksploatowane ,miasto czy trasa , jak gwałtownie przyśpiesza , i jak często przerywana jest procedura wypalania (to raczej wpływa stan monolitu dpf , i poziom oleju napędowego w oleju silnikowym) , nie można być też niewolnikiem samochodu , ale też gdy mam trochę czasu to nie przerywam wypalania , tak jak to opisują inni forumowicze , bo to odbija się na żywocie filtra. @adr3k można dpf wymontować i oddać firmie która zajmuję się czyszczenie takich filtrów , koszta to 500- 1200 z zależności od firmy i znajomości , potem trzeba wymienić czujnik różnicy ciśnień spalin i skasować wartości wyuczone (skalkulowane ) ,gdzie to jest w odis już wiesz. I o ile to możliwe to nie rób regeneracji warsztatowych (uruchamianych testerem ) , bo turbina od tego mocno się zużywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #24 Napisano 1 Listopada 2019 2 minuty temu, Adr3k napisał: Dokładnie, czyli rozumując na spokojnie wypalania nie ma co robić bo to nic nie da tylko jeździć, wkońcu wyłączyłem SS, jeszcze do szczęścia brakuje mi VIM ale to VAS6154 i VCDS 19.6.1 nie zrobię tego a kupować VCP zza wielkiej wody nie lubię czekać Ja muszę wykupić w aso kod i wymienić gniazdo USB żeby mi Apple car działało i potem odblokowanie vim, 1500 chcą w aso. 1 minutę temu, Marek3 napisał: Wszystko jak auto eksploatowane ,miasto czy trasa , jak gwałtownie przyśpiesza , i jak często przerywana jest procedura wypalania (to raczej wpływa stan monolitu dpf , i poziom oleju napędowego w oleju silnikowym) , nie można być też niewolnikiem samochodu , ale też gdy mam trochę czasu to nie przerywam wypalania , tak jak to opisują inni forumowicze , bo to odbija się na żywocie filtra. @adr3k można dpf wymontować i oddać firmie która zajmuję się czyszczenie takich filtrów , koszta to 500- 1200 z zależności od firmy i znajomości , potem trzeba wymienić czujnik różnicy ciśnień spalin i skasować wartości wyuczone (skalkulowane ) ,gdzie to jest w odis już wiesz. I o ile to możliwe to nie rób regeneracji warsztatowych (uruchamianych testerem ) , bo turbina od tego mocno się zużywa. A dużo daje w ogóle wypalanie serwisowe ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #25 Napisano 1 Listopada 2019 (edytowane) 7 minut temu, Qubape napisał: Ja muszę wykupić w aso kod i wymienić gniazdo USB żeby mi Apple car działało i potem odblokowanie vim, 1500 chcą w aso. A dużo daje w ogóle wypalanie serwisowe ?? To jest dla tych co nie czują kiedy auto wypala , i cały czas przerywają , serwis może wypalić dpf testerem , bez jazdy samochodem .Lepiej robić to normalnie podczas jazdy ,łatwiej jest osiągnąć wysoką temperaturę spalin i lepsze jest też chłodzenie. Jak masz auto z przed 22 tygodnia 2015 , to nie odblokujesz carplay i app connect , ćwiczyłem temat ,trzeba mib na nowszą wymienić Edytowane 1 Listopada 2019 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #26 Napisano 1 Listopada 2019 31 minut temu, Marek3 napisał: To jest dla tych co nie czują kiedy auto wypala , i cały czas przerywają , serwis może wypalić dpf testerem , bez jazdy samochodem .Lepiej robić to normalnie podczas jazdy ,łatwiej jest osiągnąć wysoką temperaturę spalin i lepsze jest też chłodzenie. Jak masz auto z przed 22 tygodnia 2015 , to nie odblokujesz carplay i app connect , ćwiczyłem temat ,trzeba mib na nowszą wymienić Mam z kwietnia wiec chyba dobrze ze nie kombinowałem. Ale pytałem w aso to mi powiedzieli tak jak napisałem wyżej. Co nie znaczy, ze potem okazało by się inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #27 Napisano 1 Listopada 2019 1 minutę temu, Qubape napisał: Mam z kwietnia wiec chyba dobrze ze nie kombinowałem. Ale pytałem w aso to mi powiedzieli tak jak napisałem wyżej. Co nie znaczy, ze potem okazało by się inaczej Ja mam 2016 z kwietnia idzie jakoś ogarnąć neta " android auto" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #28 Napisano 1 Listopada 2019 3 minuty temu, Adr3k napisał: Ja mam 2016 z kwietnia idzie jakoś ogarnąć neta " android auto" Chodzi o 15 rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #29 Napisano 1 Listopada 2019 (edytowane) 15 minut temu, Qubape napisał: Mam z kwietnia wiec chyba dobrze ze nie kombinowałem. Ale pytałem w aso to mi powiedzieli tak jak napisałem wyżej. Co nie znaczy, ze potem okazało by się inaczej eChciałem cię uprzedzić bo kupiłem sobie w aso w de (u nich 199 euro - 30eu rabatu dostałem ) kod odblokowujacy , i okazało się że nie dało się , więc musiałem sprzedać kod ze stratą na portalu aukcyjnym. Można tylko nie oficjalnie... Możesz oficjalnue tylko mirrorlink odblokować , ale kod ma inny numer katalogowy Edytowane 1 Listopada 2019 przez Marek3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoBiPL Zgłoś #30 Napisano 1 Listopada 2019 4 godziny temu, Marek3 napisał: @adr3k można dpf wymontować i oddać firmie która zajmuję się czyszczenie takich filtrów , koszta to 500- 1200 z zależności od firmy i znajomości , potem trzeba wymienić czujnik różnicy ciśnień spalin i skasować wartości wyuczone (skalkulowane ) ,gdzie to jest w odis już wiesz. I o ile to możliwe to nie rób regeneracji warsztatowych (uruchamianych testerem ) , bo turbina od tego mocno się zużywa. A czujnik po co wymieniać ? Wystarczy wykasować wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #31 Napisano 2 Listopada 2019 (edytowane) Wg . Vw trzeba , bo później są problemy . Czy faktycznie tego nie testowałem. Edytowane 2 Listopada 2019 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterrr Zgłoś #32 Napisano 2 Listopada 2019 Witajcie i co się stanie jak się przerwie wypalanie DPF? Proces zostanie powtórzony po ponownym uruchomieniu silnika? czy trzeba czekać? PS jest od niedawna użytkownik Passata 2.0 TDI 190 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoBiPL Zgłoś #33 Napisano 2 Listopada 2019 10 godzin temu, Marek3 napisał: Wg . Vw trzeba , bo później są problemy . Czy faktycznie tego nie testowałem. Nie trzeba . Zresztą wymienić jakby by były jakieś cyrki z DPF to zawsze możesz później Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qubape Zgłoś #34 Napisano 2 Listopada 2019 15 minut temu, Peterrr napisał: Witajcie i co się stanie jak się przerwie wypalanie DPF? Proces zostanie powtórzony po ponownym uruchomieniu silnika? czy trzeba czekać? PS jest od niedawna użytkownik Passata 2.0 TDI 190 KM Nic wielkiego. Po zgaszeniu silnika będą chodziły jeszcze wentylatory kilka minut żeby schłodzić. Włączy się od nowa po ponownym uruchomieniu silnika i spełnieniu warunków. Ja kiedyś jedno chyba na 4 razy przekładałem bo nie miałem czasu czekać. jesli masz czas to lepiej poczekać aż skończy. Będziesz widział po podwyższonych obrotach i chwilowym spalaniu około 1,2L. Ma to przełożenie w dłuższej perspektywie żywotności filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #35 Napisano 2 Listopada 2019 Można wymienić ,albo zamienić, bo przecież są dwa czujniki identyczne. Jeden mierzy za dpfem ,a drugi przed dpfem. W starych był jeden czujnik do pomiaru za i przed . My mamy dwa identyczne z dwoma wejściami, ale tylko jedno jest wykorzystane. Do każdego czujnika dochodzi tylko jeden wężyk, a drugie wejście jest wolne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #36 Napisano 2 Listopada 2019 W dniu 1.11.2019 o 19:44, Adr3k napisał: jeszcze do szczęścia brakuje mi VIM ale to VAS6154 i VCDS 19.6.1 nie zrobię tego a kupować VCP zza wielkiej wody nie lubię czekać Heh ... VIM zrobisz interfejsem OBD11, który kupisz w Polsce (około 300 zł). VIM zrobisz też VCP, który - może Cię zaskoczę - jest produktem polskim. Zza wielkiej wody jest za to VCDS, ale można go kupić od ręki w Polsce w Adako. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #37 Napisano 3 Listopada 2019 Obd 11 pro mogę odstąpić tanio (raz użyty ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterrr Zgłoś #38 Napisano 8 Listopada 2019 Ręcznie - klawiszem, dezaktywuje Auto-stop i przy wypalaniu DPF żółte światełko :) na klawiszu nie świeci, jest to jakaś wskazówka, że DPF wypala się . Potem Auto-Start jest aktywny. Ogólnie nie ma tragedii z tym wypalaniem, ale pomyślę jak zapamiętać wyłączenie klawiszem Auto-Stop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #39 Napisano 8 Listopada 2019 51 minut temu, Peterrr napisał: Ręcznie - klawiszem, dezaktywuje Auto-stop i przy wypalaniu DPF żółte światełko na klawiszu nie świeci, jest to jakaś wskazówka, że DPF wypala się . Potem Auto-Start jest aktywny. Ogólnie nie ma tragedii z tym wypalaniem, ale pomyślę jak zapamiętać wyłączenie klawiszem Auto-Stop. Rozumie że jak jest start stop dezaktywowany i uruchomiona procedura wypalania dpf to nie pali się żółta dioda na przycisku start stop , czy tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #40 Napisano 8 Listopada 2019 Co ile macie wypalanie, bo mi coś teraz często włącza procedurę. Miałem wcześniej że tak 250 -300 km. Teraz to nawet 100 km jak jazda w mieście i drogi lokalne. Dzisiaj włączyła się procedura ,więc poza miasto i tak ok.3000 tys. obr. 15 min. mu dałem ciekawe czy cos poprawi się. Ostatnie wypalania to robiłem raczej przy obrotach ok. 1500, więc może tym go zawaliłem. Temperatury niższe, jazda delikatniejsza i za każdym razem brakowało ognia aby się dopalił. Jak to nie pomoże to trzeba będzie cos robić, bo już co 100 km to już tego nie zniosę jak się będzie wypalał. Już przesiadka z B7 gdzie wypalał się co 600-700 km. mnie strasznie wnerwia, ale co 100 km to już przegięcie. Ile to paliwa idzie niepotrzebnie i jakie zanieczyszczenie powoduje, ta niby ekologia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach