Skocz do zawartości
pawel88

diesel EGR w B7 1.6 105 KM

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem pewny czy to w tej części powinienem zadać to pytanie czy innej.

Jestem zielony jeśli chodzi o kwestie techniczne ;)

 

Mam do wymiany zawór EGR w swoim passacie. Po sprawdzeniu VINu wskazano mi część o numerze 03L131512CF z adnotacją, że wycofano w 2014 roku i zamienia się na 03L131512DQ. Którą część powinienem kupić. Czy to ma jakieś znaczenie jeśli w hurtowni znalazłem oryginalną część 03L131512CF w niższej cenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukaj 03L131512DQ

możliwe, że został poprawiony i lepiej się będzie sprawował

po ile starszą wersję znalazłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B7 NIE wymienia się egra. Zaślepia się to dziadostwo, wykodowuje  i zapomina na wieki. Koszt to 1/3 nowego egra z robocizną. Może trochę więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, rosol napisał:

szukaj 03L131512DQ

możliwe, że został poprawiony i lepiej się będzie sprawował

po ile starszą wersję znalazłeś?

starsza wersja za 600 zł a DQ 1550 zł, stąd dociekanie gdzie jest haczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem chwilę po wymianie EGR (stary zaciął się w pozycji 100% otwartej=laweta do warsztatu, bo się zadusił i już nie zapalił); podobno te nowe DQ) są lepszej jakości niż ori pakowane w 2011/12. 

natomiast z wykodowaniem i zaślepieniem to przy okazji chiptuningu+fizycznego czyszczenia DPF zimą tego roku popytałem - chcąc zostawić DPF nikt poważny w okolicy nie chciał dać gwarancji na zaślepianie+wykodowanie EGR z jednoczesnym pozostawieniem DPF - podobno w konfiguracji DPF ON/EGR OFF lubią zdarzać się problemy związane z regeneracją DPF; czasem działa, a czasem nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z naciskiem na podobno.