MaTT_ZST Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2019 Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Pierwszy pomiar: (warunki: temperatura silnika 91stopni, mało paliwa - prawie rezerwa) Drugi pomiar: (warunki 89.5 stopni - po przejażdżce 30km po autostradzie - 1/4 zbiornika paliwa) Trzeci pomiar : (warunki 90 stopni, pełny zbiornik paliwa) Ogólne objawy, auto szarpie na wolnych obrotach, w momencie gdy jest taka straszna korekta wtrysków troszke na szaro kopci i strasznie śmierdzą spaliny. Pytanko, pompka zdycha, czy może zacząć od wymiany o-ringów pod pompowtryskami i regulacji pompek? Czy jest jakaś zależność między tymi korektami na pełnym i prawie pustym zbiorniku? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że im mnie paliwa tym bardziej szarpie i kopci. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Mam problem z dwumasą bo jest do wymiany (ale to raczej nic wspolnego nie ma) i z chłodnicą spalin jest jakaś dziura i spaliny się wydostają, a jak złapie 90 stopni i postoi 5 minut na wolnych obrotach zaczyna syczeć z okolicy chłodnicy spalin. Może coś jeszcze zlogować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach