Jump to content
Sign in to follow this  
bartek1080

benzyna Błąd g40 po wymianie czujnika g40 i g28

Recommended Posts

Cześć przepraszam za nowy temat ale jestem w trasie (jeśli jest podobny proszę admina o przeniesienie aby nie zaśmiecać) 

Passat cc 2.0T 200 KM CBFA 

Po remoncie góry tzn. 

Wymiana zaworów ssacych

Wymiana rozrządu 

Wymiana wałka ssacego

Wymiana okulara wałków 

Wymiana zaworka wałka ssacego

Wyskakujące błędy:

000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) 

               P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

             Ramka zamrożona:

                    Stan błędu: 00100000

                    Priorytet błędu: 0

                    Częstość błędu: 17

                    Wew.licznik błędów: 255

                    Przebieg: 1973790 km

                    Wskaźnik czasu: 0

                    Data: 2007.08.15

                    Czas: 01:56:60

 

             Ramka zamrożona:

                    Obroty silnika: 1078 /min

                    Obciążenie: 15.7 %

                    Prędkość: 15.0 km/h

                    Temperatura: 91.0*C

                    Temperatura: 30.0*C

                    Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar

                    Napięcie: 13.589 V

 

000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później 

               P0011 - 000 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny

             Ramka zamrożona:

                    Stan błędu: 00100000

                    Priorytet błędu: 0

                    Częstość błędu: 1

                    Wew.licznik błędów: 255

                    Przebieg: 3421236 km

                    Wskaźnik czasu: 0

                    Data: 2013.00.26

                    Czas: 03:17:40

 

             Ramka zamrożona:

                    Obroty silnika: 1625 /min

                    Obciążenie: 41.9 %

                    Prędkość: 52.0 km/h

                    Temperatura: 94.0*C

                    Temperatura: 30.0*C

                    Ciśnienie rzecz.: 970.0 mbar

                    Napięcie: 13.335 V

 

Kody gotowości: 0000 0000

 

 

Wymienilem czujnik wałka rozrządu na nowy i teraz wyskakuje taki zestaw błędów jak na zdjęciu.

 

Prosze o podpowiedź bo już mi ręce opadają. Wina czujnika który wymieniłem? 

Dodam że auto odpala i jeździ normalnie, nie ma jakiejś nierównej pracy, czy innych obiaw. 

IMG_20191012_101006.jpg

Edited by bartek1080

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypuszczalnie masz kąt wyprzedzenia poza zakresem, albo na granicy. Kłania się dynamiczne ustawienie rozrządu na fasolkach. Ja bym od tego zaczął

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej dzięki za odp. Po przejechaniu 20 km na nowym czujniku auto ma problem z odpaleniem, muszę długo trzymać pilot żeby odpalił, zapalił się chack engine. Wymieniłem na stary czujnik skasowałem błędy i auto od razu odpala. Jak dojadę sprawdzę jakie wyskoczyly błędy. 

 

Ok wyskoczyly na starym czujniku te same błędy co na początku tematu podałem auto jeździ normalnie mimo wyskakują ego błędu, a check engine wyskakuje dopiero jak w czasie jazdy stanę na chwilę zgasze auto i odpalę. 

Teraz pytanie czy czujnik źle działa czy mechanik źle ustawił rozrząd. 

 

A dodatkowo jak ruszam w korku wolno, na 1-2 sek. Zapali się EPC i zgaśnie przy normalnym ( żwawym) ruszeniu nie zapala się. 

 

Zamówiłem drogi czujnik powinien przyjść w tym tyg. Poprzedni okazał się wadliwy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy