mkpol Zgłoś #161 Napisano 16 Grudnia 2014 No to wygląda że pierdoła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mars_2000 Zgłoś #162 Napisano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Liczę na to Dam znać jak podmienię żarówkę. Dzięki za odpowiedzi :ok Aktualizacja: Żarówka wymieniona i błąd zniknął. Tak więc ...uffff...tym razem to błahostka warta jedynie 25 PLN... Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Mars_2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #163 Napisano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, opisze swoj problem. Passat B6 z czerwca 2006r. Lampy bi xenon skretny z doswietlaniem zakretow. Pojawil sie blad afs. Po podpieciu pod kompa - sporadyczny blad afs poziomowania. Na kompie sprawdzone dzialanie lamp i wszystko dziala. A w praktycze wszystko dziala. Po odpalaniu przejade kawalek i zalacza sie bald afs i mruga ikona zarowki i nadal wszystko dziala. Najlepsze, ze jak mam za dnia zalaczone lampy w trybie dziennym czyli xenon nie swieci tylko halogeny na 30% i blad AFS sie tez pojawia. A rozumiem, ze wtedy xenon sie nie poziomuje, bo jest wylaczony. Gdzie najpierw szukac przyczyny? Modul afs? Mam lampy gdzie modul lewy i prawy jest inny jak czytalem. Problem dotyczy lampy prawej jak mowi komp. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez lukas_wrocek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #164 Napisano 3 Stycznia 2015 A rozumiem, ze wtedy xenon sie nie poziomuje, bo jest wylaczony. Xenon poziomuje się zawsze po uruchomieniu silnika-niezależnie od włączonych świateł. Podaj dokładny kod błędu z opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #165 Napisano 3 Stycznia 2015 Ale kalibracje robi dopiero po ich zalaczeniu. Mimo wszystko co wymieniac? Od razu cala lampe? Modul? W ogole jaki dostep jest do modulu? W ktorym miejscu sie znajduje? Silniczki chyba tez sa sprawne, bo przeciez wszystko dziala. I czasem potrafie przejechac z 8 km bez bledu a czasem jest od razu. Zgaszenie i odpalenie zawsze niweluje blad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henieq Zgłoś #166 Napisano 3 Stycznia 2015 Mi wywala 'no bend lighting (AFS) function. Owners manual'. W garazu zauwazelem, ze gdy skrecam kierownica w lewo to sie doswietla w prawo niestety juz nie. Xenony pala sie caly czas bez zadnych przerw(nie migaja itp). Obie lampy poziomuja sie w gore i w dol w prawo i lewo rowniez. Moj mechanik chwilowo jest zawalony robota, bylem tylko sprobowac usunac blad - po usunieciu lampy sie ladnie poziomuja i po chwili jazdy zapala sie znowu blad. Od czego zaczac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #167 Napisano 3 Stycznia 2015 Po odpalaniu przejade kawalek i zalacza sie bald afs i mruga ikona zarowki i nadal wszystko dziala.Jesteś pewien? A nie jest czasem tak że prawa lampa świeci ci niżej?A rozumiem, ze wtedy xenon sie nie poziomuje, bo jest wylaczony.Jak odpalasz auto to bez względu na to czy masz włączone lampy czy nie to robi test xenonów i wtedy wyłapuje błąd. Wrzuć skan bo inaczej to wróżenie z fusów, oprócz uszkodzenia mechanicznego samej lampy mógł paść moduł skrętu albo moduł zasięgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #168 Napisano 3 Stycznia 2015 Jak bede mial okazje podlaczyc znowu pod kompa to napisze. Bledu nie wywala przy kalibracji. Dopiero pozniej w czasie jazdy. Nie musi byc skretu lampami czy tez nie musi byc wjazd w dziure. Na prostej rownej drodze sie wlacza. Jak jest blad afs to jak wjezdzam do garazu to widze, ze swiecia dokladnie tak samo jak zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #169 Napisano 3 Stycznia 2015 Ale kalibracje robi dopiero po ich zalaczeniu. Zawsze po uruchomieniu silnika poziomuje lampy-powtarzam. W garazu zauwazelem, ze gdy skrecam kierownica w lewo to sie doswietla w prawo niestety juz nie Czyli masz przepaloną żarówkę H7 w prawej lampie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #170 Napisano 3 Stycznia 2015 Jak jest blad afs to jak wjezdzam do garazu to widze, ze swiecia dokladnie tak samo jak zawsze.Gdyby lampa załapała błąd przy kalibracji wtedy ustawiłaby się w najniższej pozycji.Ale kalibracje robi dopiero po ich zalaczeniu.NieW ogole jaki dostep jest do modulu? W ktorym miejscu sie znajduje?Moduł zasięgu jest przykręcony z tyłu lampy na 3 śrubach, moduł prawo-lewo jest w samej lampie nad soczewką. W starym typie lampy dostęp do silniczków jest dosyć prosty po odkręceniu przetwornicy.Silniczki chyba tez sa sprawne, bo przeciez wszystko dziala.Niekoniecznie, to że działa test lampy o niczym nie świadczy. Mogą być zapieczone/uszkodzone zębatki i wtedy lampa będzie wariowaćMimo wszystko co wymieniac? Od razu cala lampe? Modul?A tam od razu lampę. Podpiąć sprawdzić jaki błąd i odpowiednio do tego zareagować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #171 Napisano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Bledu nie wywala przy kalibracji. Dopiero pozniej w czasie jazdy. Nie musi byc skretu lampami czy tez nie musi byc wjazd w dziure. Na prostej rownej drodze sie wlacza.Jak jest blad afs to jak wjezdzam do garazu to widze, ze swiecia dokladnie tak samo jak zawsze. Zerknij również na sam czujnik poziomowania ( w jakim jest stanie solanka i syf na drodze robi swoje ) , znajomy miał podobnie skasowałem błąd i było wszystko ok . Czasami kilka dni było ok , a czasami po kilku km wywaliło błąd . Okazało się że czujnik poziomowania był skorodowany i było tam też trochę syfu co było powodem zacinania się . Wyczyszczenie i nasmarowanie części ruchomych okazało się najlepszym lekarstwem :ok; Edytowane 3 Stycznia 2015 przez johny x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #172 Napisano 3 Stycznia 2015 Okazało się że czujnik poziomowania był skorodowany i było tam też trochę syfu co było powodem zacinania się . Wyczyszczenie i nasmarowanie części ruchomych okazało się najlepszym lekarstwem :ok; Czyli rozumiem, ze i tak rozebranie lampy, bo czujnik jest w srodku? Jesli w srodku to skad tam solanka? Sa gdzies manuale rozebrania lampy? Z wyciaganiem lampy najgorsze jest to, ze auto unieruchomione bedzie. Zatem jak mam rozkrecic to wole miec pod reka czesci na podmianke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #173 Napisano 3 Stycznia 2015 Janek pisze o czujnikach poziomowania na przednim i tylnym wahaczu. Ale ja mam jedną wątpliwość. Gdyby to był błąd czujnika poziomowania to komputer nie zgłaszałby błędu konkretnej lampy. Tym niemniej warto też sprawdzić to o czym Janek pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #174 Napisano 3 Stycznia 2015 (edytowane) czujniki poziomowania , bo czujnik jest w srodku? Jesli w srodku to skad tam solanka? te czujniki znajdziesz pod autem , kliknij w google będziesz wiedział czego szukać Edytowane 3 Stycznia 2015 przez johny x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #175 Napisano 3 Stycznia 2015 Janek to jest auto z 2006 roku więc są 2 czujniki. Na przednim i na tylnym lewym wahaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #176 Napisano 3 Stycznia 2015 Janek to jest auto z 2006 roku więc są 2 czujniki Zgadza się :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #177 Napisano 3 Stycznia 2015 Dzieki, sprawdze i przeczyszcze czujniki. Duzo rzeczy w passacie naprawialem czyszczeniem zlaczek wiec wszystko jest mozliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #178 Napisano 3 Stycznia 2015 W razie czego półtorej godzinki baną do Stalinogrodu gdzie jest dobry magik zajmujący się xenonami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #179 Napisano 3 Stycznia 2015 Xenon expert? Bo biore to pod uwage... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #180 Napisano 3 Stycznia 2015 Xenon expert? Bo biore to pod uwage... BYłem dwa razy u niego wymienił moduł w lampie i nic to nie dało, ja wymieniłem go ponownie 2 razy i dalej lipa. Miał dzwonić do mnie za jakiś czas i cisza na lini. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach