henieq Zgłoś #181 Napisano 4 Stycznia 2015 Mi wywala 'no bend lighting (AFS) function. Owners manual'. W garazu zauwazelem, ze gdy skrecam kierownica w lewo to sie doswietla w prawo niestety juz nie. Xenony pala sie caly czas bez zadnych przerw(nie migaja itp). Obie lampy poziomuja sie w gore i w dol w prawo i lewo rowniez.Moj mechanik chwilowo jest zawalony robota, bylem tylko sprobowac usunac blad - po usunieciu lampy sie ladnie poziomuja i po chwili jazdy zapala sie znowu blad. Od czego zaczac? czyli masz przepalona zarowke. H7 w prawej lampie No wlasnie nie, bo po wlaczeniu halogenow obie zarowki swieca a gdy skrecam w lewo to nie doswietla mi halogenem(dziadek ma tak w b6) tylko lampa chyba, bo halogen sie nie zapala a zakret sie doswietla. Moze w CC jest inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #182 Napisano 4 Stycznia 2015 BYłem dwa razy u niego wymienił moduł w lampie i nic to nie dało, ja wymieniłem go ponownie 2 razy i dalej lipa.Miał dzwonić do mnie za jakiś czas i cisza na lini. Dzwonilem tam tydzien temu i czekaja na czesci (moduly i silniczki) i ma sie odezwac. Maja tam kompa do zczytania bledu? Do czasu az tam pojade bede sam myslal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #183 Napisano 4 Stycznia 2015 Nie ma kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #184 Napisano 4 Stycznia 2015 No wlasnie nie, bo po wlaczeniu halogenow obie zarowki swieca a gdy skrecam w lewo to nie doswietla mi halogenem(dziadek ma tak w b6) tylko lampa chyba, bo halogen sie nie zapala a zakret sie doswietla.Moze w CC jest inaczej? W Passacie CC jest żarówka H7 w reflektorze do doświetlania. Skręć kołami na postoju w jedną stronę-podejdź przez auto i popatrz, jak świeci. Następnie skręć kołami w drugą stronę i popatrz, jak świeci-bo chyba tego w ogóle nie zrobiłeś. Światła p/mgielne nie mają u Ciebie funkcji doświetlania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #185 Napisano 4 Stycznia 2015 Dzwonilem tam tydzien temu i czekaja na czesci (moduly i silniczki) i ma sie odezwac.Maja tam kompa do zczytania bledu? Do czasu az tam pojade bede sam myslal. Ja już czekam prawie 3 miesiąc na telefon i echo. Kompa brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #186 Napisano 4 Stycznia 2015 Ale jak nie ma kompa to skad wie co naprawiac? Dziwne Zaraz idea ie polozyc pod autem, jak nie musze sciagac kola to przeczyszcze zlacza czujnikow poziomowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #187 Napisano 4 Stycznia 2015 Do wymiany są raptem 2 elementy w lampie. Jeśli to któryś z nich to po założeniu błąd znika i jest po problemie. - - - - - aktualizacja - - - - - Ale w lampach przed liftowych często pojawiał sie problem z silnikiem. Wystarczyło go przeczyścić, przesmarować i po kłopocie. W najgorszym przypadku wymienić. W lampach po lifcie vw poprawił ten błąd i zlikwidował praktycznie możliwość dostania się do tych silniczków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Junior 1 Zgłoś #188 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam wszystkich, może ktoś wie jak usunąć komunikat z wyświetlacza o treści : geschwindigkeit 30 km/h überschr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #189 Napisano 4 Stycznia 2015 A jak lampy sie nie swieca to soczewka sie skreca? Tak jak to jest z poziomowaniem? Przed chwila zajrzalem na czujniki poziomowania, latwy dostep jest. Niestety za zimno aby rozlaczac i nie zniszczyc kostki. Jutro wjade do cieplego garazu i zrobie czyszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #190 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam wszystkich, może ktoś wie jak usunąć komunikat z wyświetlacza o treści : geschwindigkeit 30 km/h überschr ? A co to ma wspólnego z xenonami? Masz włączone w komforcie powiadamianie o przekroczeniu bezpiecznej prędkości na zimowych oponach. Albo ty się bawiłeś albo ktoś ci grzebał. Wyłącz i będzie po kłopocie A jak lampy sie nie swieca to soczewka sie skreca? Tak jak to jest z poziomowaniem? Jak masz błąd to się nie będą skręcać, obojętnie czy będą włączone czy nie. Zanim wlazłeś pod auto trzeba było włączyć lampy i poruszać dźwigniami czujników efekt powinieneś widzieć natychmiast na ścianie garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #191 Napisano 4 Stycznia 2015 Tylko blad nie jest u mnie na stale. Dodatkowo z tego co pamietam to soczewka skreca sie powyzej jakiejs tam predkosci. A tak to wlacza sie doswietlanie zwykla zarowka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #192 Napisano 4 Stycznia 2015 powyżej 40km/h. Ale co to ma do rzeczy chłopie? . Czujniki na wahaczach służą do ruchu góra dół a nie prawo lewo. Nie myl poziomowania z doświetlaniem dynamicznym. Czujnik na wahaczach reagują na to co wsadzisz do bagażnika i na siedzenia a nie na to z jaką prędkością jedziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas_wrocek Zgłoś #193 Napisano 4 Stycznia 2015 Bo u mnie blad na kompie mowi o skreceniu a nie o poziomowaniu. I zalacza sie w czasie jazdy przy predkosci powyzej 40km/h i niewazne czy na wlaczonych czy nie swiatlach. Stad pytalem czy skret soczewki dziala przy wylaczonych swiatlach jak przy poziomowaniu, ktore dziala zawsze jak pisaliscie. Wylacze i wlacze silnik i wszystko dziala. Dla zasady jedynie przeczyszcze zlaczki od poziomowania aby o tym juz nie myslec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #194 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Dla zasady jedynie przeczyszcze zlaczki od poziomowania aby o tym juz nie myslec. Raczej sprawdź dźwigienki czujników oraz ich gniazda a przy okazji przesmaruj Edytowane 4 Stycznia 2015 przez johny x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mp005 Zgłoś #195 Napisano 2 Marca 2015 (edytowane) Witam, niestety mnie również dopadł problem z AFS-em i gasnącym lewym żarnikiem po wjechaniu w dziurę lub przy dynamicznym starcie . Mam pytanie czy aby wymienić ten moduł trzeba wyjąć lampę / zdejmować zderzak lub coś takiego ? Z tego co mówi mi Etka to jest to część nr. 8 Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2015 przez mp005 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #196 Napisano 2 Marca 2015 (edytowane) Witam. Poraz kolejny porusze problem odnośnie gaszących świateł mijanie. Problem mam juz od pewnego czasu i wyglada to tak ze podczas jazdy ( przewaznie wjezdzajac w dziure ) gasło mi światło mijania prawe a teraz gaśnie mi również lewe po czym wyrzuca mi błąd AFS inoperative! See owner's manual a nastepnie Front right dipped beam defective oraz Front left dipped beam defective. Dodam ze posiadam bixenon skrętny z doswietlaniem. Wiem ze może to byc moduł AFS ale nie chce mi sie wierzyc ze padl jeden po drugim w krotkim odstepie czasu. Czasami jest tak ze dziala wszysko przez dluzszy czas a czasami ze co chwile wariuje. Wyglada to tak jakby cos nie laczylo. Powiem jeszcze ze w ubieglym roku wymienilem zarowki z oryginalnych osram na zamiennik o barwie 6000. Od czego zaczac bo co chwile slysze ze to moze byc zarnik,za chwile slysze ze to przetwornica, potem moduł AFS. Ktos jeszcze inny stwierdzil ze gubi gdzies mase. A nie chce wymieniac wszystkiego pokolei bo to spore koszta. Miałem dokładnie to samo co Ty. Problem tkwi w zamiennikach zarnikow. Z tym ze u mnie pojezdzilem jakieś 3 miesiące. Najpierw wymieniłem na stare oryginalne i było ok a potem założyłem coś takiego http://allegro.pl/66144cbi-d1s-osram-xenon-ksenon-cool-blue-warszawa-i5064053408.html Wiem ze koszta spore ale jakośc światła jest super. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz taniej ale patrz na kod zarnika. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, niestety mnie również dopadł problem z AFS-em i gasnącym lewym żarnikiem po wjechaniu w dziurę lub przy dynamicznym starcie .Mam pytanie czy aby wymienić ten moduł trzeba wyjąć lampę / zdejmować zderzak lub coś takiego ? Z tego co mówi mi Etka to jest to część nr. 8 [ATTACH=CONFIG]128993[/ATTACH] Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Niestety żeby to wyjąć musisz wyciągnąć lampę a wiadomo ze do tego trzeba zwalić zderzak. Spójrz post wyżej i upewnij się ze zarniki są oryginalne tzn np Philips lub osram. Spotykałem się kilkukrotnie z takim problemem i kończyło się na wymianę zarnikow z renomowanych firm. Żadnych zamienników!!! Edytowane 2 Marca 2015 przez bbartt1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mp005 Zgłoś #197 Napisano 14 Marca 2015 bbartt1986, no i teraz mam problem, ponieważ zrobiłem "Test" VCDS-em "Xenon Range" no i obydwa silniczki od pozycjonowania soczewek w lampach ładnie się unosiły, skręcały itp. no i oczywiście po teście żaden błąd się nie zapisał. Także możliwe ze to będzie żarnik. Jest może jakiś inny sposób na sprawdzenie tego czy to moduł skrętu czy żarnik ? Ponieważ jeśli dobrze rozumiem jeśli problem byłby z modułem skrętu to podczas testu VCDS-em powinien jakiś błąd wywalić ? Czy się mylę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddo_2006 Zgłoś #198 Napisano 14 Marca 2015 Pomóżcie ja mam problem z lewym kierunkowskazem w zderzaku. Nie świeci na desce pali się informacja od zarówki . żarówka nowa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #199 Napisano 14 Marca 2015 zwykła czy ledowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
optykus Zgłoś #200 Napisano 16 Kwietnia 2015 witam, ostatnio i u mnie pojawił się owy komunikat AFS..., podczepiłem VCDS, sprawdziłem błędy, okazało się że jest problem z lewą lampą. Postanowiłem skasować błąd, zrobiłem testy, wszystko ładnie działa, prawo lewo góra dół, tylko mały szkopuł że po uruchomieniu silnika sam nie robi teraz testów tylko od razu xenony w pozycji roboczej. Oddałem auto do mechanika elektryka, rozebrał sprawdził, potencjometr reaguje na sygnały silniczek sprawny, nie pokazuje żadnych błędów, niby wszystko ok. Tylko dlaczego nie ma testu po odpaleniu silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach