tasiorello Zgłoś #61 Napisano 31 Lipca 2011 Sprawdziłem zamieniając elementy lamp. Żarniki ok, padła przetwornica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciuciek Zgłoś #62 Napisano 2 Sierpnia 2011 a macie jakiś namiar w okolicach warszawy gdzie można by kupić po taniości całą prawą lampe bixenon skrętny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #63 Napisano 2 Sierpnia 2011 gdzie można by kupić po taniości całą prawą lampe bixenon skrętny?To raczej nie jest tania cześć. Co prawda nie w okolicach W-wy ale jak nic nie znajdziesz to dzwoń do tego gościa. http://allegro.pl/vw-passat-b6-2005-2009-lampy-biksenonowe-i1709672145.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #64 Napisano 14 Sierpnia 2011 lewy ksenon po wymianie mi glupieje, raz swieci raz nie dodatkowo pojawia sie komunikat AFS inoperative..... doswietlanie dziala natomiast nie poziomuje, jak myslicie chyba moge wykreslic zepsuty zarnik (kupiony na allegro) skoro swieci, natomiast zastanawiam sie czy to nie jest wina tego ze jezdzilem 1 miesiac na swiecacym tylko prawym (przetwornica) lub to ze zaraz po zamontowaniu sprawdzalem poziomowanie na podnosniku - czujnik polozenia mogl zgłupieć, moze ktos spotkał sie z taką sytuacja, we wtorek jade do magika ale moze macie jakies zugestie od czego zaczac, pozdrawiam i dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #65 Napisano 14 Sierpnia 2011 Duża szansa, że to właśnie przetwornica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasiorello Zgłoś #66 Napisano 21 Sierpnia 2011 Witam moja radość nie trwała długo, po 3 tygodniach od wymiany przetwornicy znowu zgasł lewy ksenon. Po podmianie elementów okazało się, że nowa przetwornica przestała działać (jest na niej info o żywotności 2000h). Czy może to być spowodowane jakąś usterką w elektryce, czy raczej trafił mi się felerny egzemplarz? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadziak Zgłoś #67 Napisano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) Cześć, ja mam B6 kombi 2006 z niewielkim przebiegiem i wyświetla mi się co jakiś czas AFS inoperative i zapala się lampka świateł. Na początku oporowo wku....ło, w ASO powiedzieli, że to "Sterownik ksenona", i że trzeba całą lampę wymienić (tysiąc "SZESTCET") - więc popukałem się w głowę i powiedziałem nara:) i od 2 lat jeżdzę i co jakiś czas się zapala, czasami wystarczy odpalić samochód, zgasić silnik i odpalić na nowo - i komunikat znika. Ogólnie komunikat pojawia się przy odpalaniu samochodu - kiedy to ustawiają sie (góra-dól, lewo-prawo ksenony) - wtedy dochodzi najprawdopodobniej do chwilowego zacięcia się i wyskakuje - błąd sterownika. (błąd koncepcyjny według mnie).. Innym razem (przy okazji naprawy innych felerów elektrycznych, które pojawiają się w naszych Passatach, u mnie były to wiązki od poduszek pow.) elektryk powiedział, że ogólnie nawet kupując nową lampę z nowym sterownikiem i tak nie ma gwarancji, że AFS się znowi nie pojawi - tak po prostu te lampy mają ... (czyli potwierdził moją teorię, błędu w koncepcji działania lamp i powiadomienia o błedach).. 2. (drugi powód zapalania sie kontrolki świateł na desce u mnie): Dzisiaj wymieniałem lampy tylne i gość powiedział, że w starych lampach były przepalone różne diody i dlatego sie zapalała kontrolka. Teraz wszystko jest ok i nie powinien wyskakiwać już ten błąd. Zobaczymy co będzie, na razie od tygodnia nie zaświeciło mi się AFS inoperativ, a jak się zaświeci ..to dalej będe miał to w dupie. Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez Sadziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid18721 Zgłoś #68 Napisano 31 Sierpnia 2011 dostalem po kieszeni za to ze chcialem zaoszczedzic na zarnikach i na fachowcu z dupy pierwsza rzecz to nie kupujcie zarnikow philipsa bo potrafia palic przetwornice /nawet w salonie zalecaja tylko osram po prostu philips nie wspolgra z valeo/ druga sprawa to jak padnie zarnik wymieniajcie natychmiast i tylko u ludzi ktorzy znaja sie na vw /zdemontuja zderzak w 15 min. i nic nie spieprza/ ja na razie wydalem na 2 przetwornice i 2 komplety zarnikow CHYTRY TRACI 2 RAZY - i mnie dopadlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #69 Napisano 1 Września 2011 Po starcie silnika lampy ustawiają się prawidłowo tj. dół-na zewnątrz-do środka- do góry. Hmm... do środka? U mnie idą jakoś najpierw na dół, potem każda na swoją zewnętrzną stronę i powrót, a potem do góry na pozycję wyjściową. Nie skręcają mi do wewnątrz tj. w stronę atrapy chłodnicy. Czy u mnie jest coś nie tak, czy kolega użył złego określenia? No i całe szczeście, że kupiłem żarniki Osram.... Bo zastanawiałem się nad Philips. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #70 Napisano 1 Września 2011 Kolega pewnie miał na myśli ,że wracają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasiorello Zgłoś #71 Napisano 1 Września 2011 u mnie nowa przetwornica padła po przejechaniu ok 500km, żarniki osram ( wymieniane już kiedyś w aso). Czy jest możliwe aby żarnik powodował uszkodzenie przetwornicy? może zanim zamontuje nową (już trzecią) warto również wymienić żarniki? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saharek Zgłoś #72 Napisano 5 Marca 2012 witam, mój problem wygląda tak, wjechałem w jakiś złom który uszkodził mi czujnik poziomowania ten przy kole, przestało mi działać skręcanie lamp, w miedzy czasie zaczęła gasnąc lewa lampa, wymieniłem czujnik, skręcanie + doświetlanie poziomowanie działa, ale lampa raz świeci raz nie świeci oczywiście afs pisze, to może być przetwornica czy sterownik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
germar Zgłoś #73 Napisano 5 Marca 2012 Może palnik się kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saharek Zgłoś #74 Napisano 5 Marca 2012 palnik czyli zarówka? jest prawie nowa wczesniej jak gasła to nie swieciło afs tylko blad zarowki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
putekemil Zgłoś #75 Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam, mam taki problem że przy przy odpalaniu auta słabo zakręcił silnik (tak jakby był słaby akumulator) ale odpalił pomyślałem trzeba wymienić akumulator tylko że zaświeciła się na chwilkę pomarańczowa żarówka i komunikat AFS inoperative!... Proszę o jakieś sugestie, co może być uszkodzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #76 Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam, mam taki problem że przy przy odpalaniu auta słabo zakręcił silnik (tak jakby był słaby akumulator) ale odpalił pomyślałem trzeba wymienić akumulator tylko że zaświeciła się na chwilkę pomarańczowa żarówka i komunikat AFS inoperative!... Proszę o jakieś sugestie, co może być uszkodzone? Faktycznie masz kłopot ze słabym akumulatorem. To że wyleciał błąd jest raczej spowodowane tym że przetwornice nie były w stanie wystartować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
putekemil Zgłoś #77 Napisano 22 Kwietnia 2012 Też mi się wydaje że może być wina akumulatora bo raz w zimę też słabo zakręcił ale go podładowałem prostownikiem i od wtedy był spokój. Tego dnia co nie chciał odpalić słuchałem radia trochę na postoju, akumulator słaby to go radio rozładowało pewnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #78 Napisano 21 Maja 2012 Witam, Proszę o podpowiedź czy ktoś miał taki objaw. Jadac przy skręcie pokazał mi się komunikat ABBLENDLICHT VORNE LINKS DEFEKT! i zgasł żarnik.Następny komunikat po chwili się pojawił AFS OHNE FUNKTION BETRIEBSANLEITUNG .Oczywiście już się nie zaświecił (lewy). Postanowiłem zamienić żarniki z prawej na lewą /z lewej na prawą . Okazało się że żarnik zdrowy świeci. Złożyłem wszystko dająć sobie spokój, i w drogę po jakimś czasie około 20 minut jazdy następny komunikat ABBLENDLICHT VORNE RECHTS DEFEKT i oczywiście zgasła prawa lampa. Moje pytanie co to są za komunikaty i co może być problemem.Czy moduł skrętu jak nie działa to żarnik ma prawo zgasnąć? I czy żarnik może byc wadliwy i uszkodzić następny moduł prawej strony? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #79 Napisano 22 Maja 2012 i mnie dopadło. Odczytany błąd - 2628, czujnik pozycji modułu obrotowego, prawa strona. I teraz pytanie do mądrzejszych: czy do wymiany jest sterownik doświetlania (5M0907357C) czy coś co ETKA nazywa "moduł zasilający świateł doświetlających" (7L6941330)? Światła świecą, więc nie palnik, nie przetwornica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #80 Napisano 22 Maja 2012 Witam, własnie sprawdziłem kompem i mam takie błędy znaleziono 1 błąd 01328-magistrala danych - BUS systemu komfort 013-odczytać pamięć usterek- mil zapalona Ramka zamrożona: stan błedu: 11101101 Proszę dajcie jakąś podpowiedź co to za błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach