Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ukrywam, że jestem trochę przerażony blacharką w passacie b8. Zawsze jeździłem audi a4 a tam nigdy nie miałem problemów z rdzą. Z uwagi na potrzebę czegoś większego zamieniłam a4 na passata b8. Sytuacja wyglada mniej wiecej tak, że tam gdzie było uderzenie kamieniem w maskę to po pewnym czasie robi sie w tym miejscu ognisko rdzy. Na szczęście ono się nie powiększa ale nie wiadomo jak długo taki stan będzie trwał. Dzisiaj zauważyłem w czterech miejscach na prawym relingu purchle. Żeby to był jakiś Szwed czy Belg ale to jest samochód zakupiony we Włoszech. Ręce opadają.

Edytowane przez Ralfik
Chichlik edytora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Dziś kupiłem 2.5 letniego b8 po leasingu i mam ten sam problem czyli wychodząca rdza na zamku od pokrywy silnika oraz w otworach na odbojach. W pierwszej chwili pomyślałem że może wymieniona została maska na jakąś starszą.  Ale czytajac wasze wypowiedzi widzę ze to normalne w pasacie. Powiedzcie co robić? Zgłosić się do aso czy co. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności