Ralfik Zgłoś #21 Napisano 23 Lutego 2020 (edytowane) Nie ukrywam, że jestem trochę przerażony blacharką w passacie b8. Zawsze jeździłem audi a4 a tam nigdy nie miałem problemów z rdzą. Z uwagi na potrzebę czegoś większego zamieniłam a4 na passata b8. Sytuacja wyglada mniej wiecej tak, że tam gdzie było uderzenie kamieniem w maskę to po pewnym czasie robi sie w tym miejscu ognisko rdzy. Na szczęście ono się nie powiększa ale nie wiadomo jak długo taki stan będzie trwał. Dzisiaj zauważyłem w czterech miejscach na prawym relingu purchle. Żeby to był jakiś Szwed czy Belg ale to jest samochód zakupiony we Włoszech. Ręce opadają. Edytowane 23 Lutego 2020 przez Ralfik Chichlik edytora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamlio Zgłoś #22 Napisano 31 Maja 2020 Witam. Dziś kupiłem 2.5 letniego b8 po leasingu i mam ten sam problem czyli wychodząca rdza na zamku od pokrywy silnika oraz w otworach na odbojach. W pierwszej chwili pomyślałem że może wymieniona została maska na jakąś starszą. Ale czytajac wasze wypowiedzi widzę ze to normalne w pasacie. Powiedzcie co robić? Zgłosić się do aso czy co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach