marcinkansy Zgłoś #1 Napisano 8 Października 2019 Mam problem z korozją pod maską, na jej odbojach. Auto kupione w lipcu 2015, problem zgłoszony we wrześniu 2019, salon odmawia naprawy usterki. Dodam, że opadniętą maskę regulował salon w lutym 2016, po moich zgłoszeniu, zapewne regulował jej wysokość na tych odbojach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #2 Napisano 9 Października 2019 Coś jest nie tak, że nie uznał, bo jest gwarancja na nadwozie 12 lat, pod warunkiem, że nie było ingerencji w powłokę. Spróbuj może w innym serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3 Napisano 9 Października 2019 A co to znaczy gwarancja na nadwozie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_ek Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2019 A co napisali w uzasadnieniu odmowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2019 (edytowane) Pewnie że gwarancja 12 lat jest na perforacje (czyli na dziurę w karoseri ) , a na korozje stykową to wcale nie ma Typowe dla vw , pewnie kolega rzadko jeździ do aso więc policzyli rachunek zysków i strat ... Edytowane 9 Października 2019 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinkansy Zgłoś #6 Napisano 9 Października 2019 54 minuty temu, Piotr_ek napisał: A co napisali w uzasadnieniu odmowy? Mail ASO: "Szanowny Panie, dziękuję za wiadomość i jednocześnie przepraszam za brak informacji z mojej strony. Samochód został wydany do użytkowania 27.07.2015, a więc w dniu zgłoszenia powłoka lakieru nie była już objęta gwarancją. Niestety ta usterka na dzień dzisiejszy nie może być również dofinansowana z tytułu kulancji. Biorąc pod uwagę, że samochód jest stale serwisowany w autoryzowanej sieci Volkswagen chciałbym docenić to i zaproponować Panu partycypację serwisu w kosztach naprawy..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #7 Napisano 9 Października 2019 Daj se spokój z ich gwarancją i jakąkolwiek naprawą. Pomalują ci maskę ,bo nowej to nie dostaniesz na pewno. Będziesz sprzedawał Paska przyjdzie byle pseudo fachowiec z miernikiem lakieru i powie ci że malowana ,to pewnie był bity. Wykręć gumy, kup jakieś dobre smarowidło za parę zł do konserwacji i spokojnie maska auto przeżyje i nie będzie chociaż bity przy sprzedaży?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_ek Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2019 Może poniższy temat Ci pomoże, dotyczy B7, ale powinno być podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinkansy Zgłoś #9 Napisano 16 Października 2019 Czekałem 8 dni na odp. od ASO na drugiego mojego maila, w dniu dzisiejszym dostałem (mail poniżej): "Dzień dobry Panie Marcinie, zgodnie z prośbą wysyłam kosztorys naprawy. Napisałem Panu, że obecnie nie ma możliwości dofinansowania naprawy przez producenta – takie na dzień dzisiejszy są fakty i nie wiemy czy producent w późniejszym czasie zmieni kryteria. Dwunastoletnia gwarancja na brak perforacji dotyczy korozji perforacyjnej, tj. korozji, która pojawia się od wew. na zewnątrz. Trzeba zaznaczyć, że w reklamowanym obszarze nie może być uszkodzenia lakieru. W omawianym przypadku mamy do czynienia z korozją krawędziową, która nie może być rozpatrywana w ramach 12. Letniej gwarancji. Dzięki temu, że samochód jest serwisowany możemy wesprzeć klienta jeśli oczywiście na daną usterkę producent przewidział wspomniana wcześniej kulancję. Ponieważ podniósł Pan kwestię wcześniejszej regulacji maski w naszym serwisie, skonsultowałem się z kierownikiem serwisu. Zgodnie z kodeksem cywilnym usługodawca, czyli firma ".................." udziela dwuletniej gwarancji na wykonaną usługę, która wygasła w 2018 roku. Mając jednak na uwadze naszą dotychczasową dobrą współpracę podjęliśmy decyzję, że naprawimy wskazaną korozję pokrywy silnika bezpłatnie. Proszę o wskazanie dogodnego dla Pana terminu, postaramy się dopasować..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #10 Napisano 16 Października 2019 W dniu 15.10.2019 o 07:27, Piotr_ek napisał: Może poniższy temat Ci pomoże, dotyczy B7, ale powinno być podobnie. Po zimie chyba kupię wosk do konserwacji profili zamkniętych i powtryskuje gdzie się tylko da , bo to chyba staje się być tradycją że vw rdzewieje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #11 Napisano 16 Października 2019 Ja bym to zrobił jeszcze przed zimą na Twoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #12 Napisano 16 Października 2019 Kupując mojego zwróciłem uwagę na mega już rudy zamek klapy tzn górna część która jest przymocowana do klapy,niby ocynk.Sprzedawca(salon VW)uśmiechną się i powiedział że takie teraz robią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #13 Napisano 16 Października 2019 7 minut temu, 1285 napisał: Kupując mojego zwróciłem uwagę na mega już rudy zamek klapy tzn górna część która jest przymocowana do klapy,niby ocynk.Sprzedawca(salon VW)uśmiechną się i powiedział że takie teraz robią? Mam tak samo. I mialem okazje widziec o pol roku nowszego passata i tez juz zaczynal zamke mu rdzewiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinkansy Zgłoś #14 Napisano 24 Października 2019 Dziś odebrałem "grzecznościową" naprawę przez ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #15 Napisano 24 Października 2019 To teraz jak będziesz sprzedawał to będzie ło panie bity był patrz ile lakiru??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinkansy Zgłoś #16 Napisano 24 Października 2019 Z tą różnicą, że ja mam kwity ASO, a malowanie było wykonane wyłącznie od wewnętrznej strony maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #17 Napisano 24 Października 2019 (edytowane) Lepiej nie chwal się tymi kwitami na lakierowanie z powodu korozji , bo to słaba reklama podczas sprzedaży że tak świerze auto rdzewieje , co to dopiero będzie za parę lat.Tak nowy właściciel może pomyśleć. Edytowane 24 Października 2019 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #18 Napisano 24 Października 2019 Zasmaruj czymś to przed zimą, bo po roku wylezie ci ruda z powrotem. Szczególnie od strony wewnętrznej i od zewnątrz nie zaszkodzi. Następnym razem już na pewno nie będzie w gratisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinkansy Zgłoś #19 Napisano 25 Października 2019 11 godzin temu, ktry napisał: Zasmaruj czymś to przed zimą, bo po roku wylezie ci ruda z powrotem. Szczególnie od strony wewnętrznej i od zewnątrz nie zaszkodzi. Następnym razem już na pewno nie będzie w gratisie. Coś proponujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #20 Napisano 25 Października 2019 Coś typu wosk, lub inny środek, ale musi być taki który nie będzie niszczył gumy, bo w twoim przypadku nie da się dobrze zakonserwować i przy okazji nie zasmarować tych elementów gumowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach