PatrykDE Zgłoś #1 Napisano 4 Października 2019 (edytowane) Witam Panów i Panie, Problem nie dotyczy Passata ależ audi a4 b7 2.0 tdi brd siemens. Piszę tutaj ponieważ nie raz uzyskałem tutaj od was pomoc Dopóki się nie rozgrzeje do 90 stopni faluje na obrotach. Kopci na siwo-biało-niebiesko, na wyższych obrotach przestaje. Auto wypluło 167km i 353nm na hamowni, po programie 176km i 385nm i ani grama więcej nie chce,więc ewidentnie jest coś nie tak. DPF usunięty, nowy egr,map sensor,vacum pompa,n75,gruszka od klap wirowych,klapa gasząca,gruszka turbiny.Rozrząd również nowy.Synchronizacja obecnie na +4 bo najmniej nim telepie, na 0.0 lub minusowej synchronizacji jest porażka, objawy się nasilają.Pompka w baku wyczyszczona i również zero poprawy. Na chwilę obecną ma 224tyś przebiegu udokumentowanego, wtryskiwacze nie były wymieniane na akcji serwisowej z tego co się dowiedziałem w ASO Audi. Oprócz kopcenia i faulujących obrotów jest właśnie brak reakcji na program, ciężkie odpalanie na ciepłym jak i zimnym silniku oraz zwiększone spalanie. Jak by nie dostawał paliwa. Tuner który mi robił program powiedział że to wtryskiwacze , ale nie jestem do końca pewien.Płynu chłodniczego nie ubywa, test na UPG nic nie wykazał. Nie wiem gdzie już mam szukać, a znaleźć dobre pompki siemensa to jak trafienie szóstki w totka. Rozrząd był zmieniany za niemca w styczniu 2019, ale synchronizacja była rozjechana kompletnie (5,99) na plus.To już nie moje pierwsze TDI więc blokady posiadam, i ustawiłem książkowo na 0.0 synchro Ssący i wydechowy. No i niestety jeszcze gorzej faluje i kopci wtedy na jałowych.Na minusowym synchro również to samo. Co do odpalania również nie reaguje na synchronizację czy + lub - . Na chwilę obecną najmniej kopci,faluje i trzyma mocy przy 4.00+. Czujnik EGT przy turbinie wywalał błąd P0546 Zwarcie z plusem, kontrolka spirali i brak mocy.Prawdopodobnie uszkodziłem go mechaniczne podczas demontażu dpf/a. Czujnik zakupiłem nowy w ASO i błąd ustąpił. Na chwilę obecną zero błędów. Jedno mnie zostanawia. Kupiłem go z niemiec z błędem czujnika gruszki i wracałem w trybie awaryjnym. Był problem z niedoładowaniem turbiny.Ale raz na jakiś czas doładowanie było i szedł jak szatan,lepiej niż na programie obecnie, chwilowe spalanie wtedy na FIS było 21,5l/km na 6 biegu podczas pełnego obciążenia. Po wymianie gruszki, i ustawieniu rozrządu. Jedzie ale nie tak jak powinien i chwilowe spalanie już nie przekraczało 17,7l/km przy bucie w podłogę. Logi dynamiczne 003-008-011 Temp 90 stopni. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_69z2tuA.html Logi statyczne gdy faluje i kopci temp płynu 45/50 stopni. 001-003-013 http://vaglogi.pl/log-013_001_003_N9u5pnY.html Co do logów dynamicznych grupy 013, podczas próby i dodania gazu korekcje zaczynają pokazywać same zera. Dynamiczny -013-018-023 Temp płynu 90'chttp://vaglogi.pl/log-013_018_023_P27l75k.html Więc próbowałem wymusić ukazanie korekcji wtrysków podczas obciążenia poprzez zaciągnięcie hamulca ręcznego na jeden ząbek i ruszanie bez dodawania gazu z pierwszego lub drugiego biegu i nie wiem czy to da jakieś światło na całą sytuację. Wyszło coś takiego.Temp 90'C,.Widać że tutaj korekcje się masakrycznie rozjeżdżają ,czyli wychodzi na to że wtryski. http://vaglogi.pl/log-013_Kvcf9S.html Obdzwoniłem kilka zakładów zajmujących się regeneracją wtryskiwaczy, wszędzie słyszałem odpowiedz "Nie mam czasu,jestem zarobiony,nie wiem o co chodzi,nie chcę kłopotów." . Może jest mi ktoś w stanie zweryfikować czy wtryskiwacze już nadają się do wymiany,Czy szukać używek jakiś, szukać zakładu który by się podjął regeneracji ,czy nowe z ASO za ponad 1200szt. ;/ Edytowane 4 Października 2019 przez PatrykDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach