Górski Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2019 Passat B6 2.0TDI BMR 170KM DSG, od kilku dni podczas gwałtownego przyśpieszania powyżej 3tyś obrotów czuć szarpanie i spadek mocy gdy zacznie szarpać. Przy normalnej spokojnej jeździe wszystko jest ok, auto dobrze przyśpiesza, skrzynia płynnie zmienia biegi, DPF brak, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mayeck_ Zgłoś #2 Napisano 16 Października 2019 (edytowane) Zobacz czy na odpiętej przepustnicy nie jest lepiej. U mnie na zimnym czasami szarpało, ale delikatnie. A druga rzecz jaka może być - po wymianie pompki paliwa w baku, bo stara umarła, na jakąś używaną, czuć było szarpanie przy pełnym ogniu na 4 biegu pod górę, tak jakbyś ujmował i dodawał gaz. Założona inna, tym razem sprawna i jak ręką odjął. Może u Ciebie ona zaczyna umierać? Edytowane 16 Października 2019 przez Mayeck_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Górski Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2019 Popytałem trochę na grupie na FB i doradzono mi sprawdzić pompę tandemową. Okazało się że przepuszczała olej. Po wymianie pompy i filtra paliwa wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hag@rtus77 Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Mam podobne objawy, przy ochoczym przyspieszaniu nastepuje takie sporadyczne szarpanie, u mnie wywalało co chwilę i sporadycznie teraz też błędy z czujnikiem G31 i G42. Wychodzi z opisu jakby MAP sensor był uwalony, ale jak czytam wartości skalkulowane i rzeczywiste podczas jazdy to działa prawidłowo. Czyśby też mogła byś to vacu pompa? Pasek 2.0 TDI PPD DPF BMR 170PS - niestety DPF jeszcze jest i jest w miarę czysty Edytowane 5 Lutego 2020 przez hag@rtus77 Problem rozwiązany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach