Skocz do zawartości
Maciej Mercedes

Passat b7 P0627 tryb awaryjny , oraz obsługa schematów elsawis

Rekomendowane odpowiedzi

witam , mam problem z Passatem b7 2014r 2.0 103kw WVWZZZ3CZFE047309 AUTOMAT
- auto posiada błąd P0627 przekaźnik elektrycznej pompy paliwa , i nie odpalało
- powodem tej usterki jest brak minusa (-) na pinie nr 2 przekaźnika pompy paliwa , tzn gdy zapłon jest wyłączony to między (+) a pinem nr 2 jest stałe napięcie 12v , po włączeniu zapłonu znika (-) na pinie nr2
- po podłączeniu pinu nr 2 na stałe do (-) auto odpala normalnie , jednak chodzi w trybie awaryjnym , a kod błędu P0627 vcds pozostaje
- na zegarach widnieje błąd silnika , mruga sprężynka od świec żarowych , oraz dodatkowo wyświetla się " usterka systemu start stop "

pytanie brzmi skąd biegnie (-) na pin nr 2 oznaczony na schemacie jako nr 85 , jak należy czytać schemat elsawin skoro przy kablach sa tylko numery: ( resztę kabli odnalazłem organoleptycznie(robiąc pomiary ) jednak nie rozumiem jak miałbym czytać/ odnajdywać przewody według schematów )
- czarno/ niebieski nr 85 , pin nr 2 przekaźnika (-) który zanika
- czerwono /zielony nr 25 , pin nr 3 przekaźnika tj stały (+)
- niebiesko /czerwony nr 293/52 , pin nr 5 przekaźnika wyjście (+) do pompy paliwa
- biało / czerwony ( u mnie jest to niebiesko czerwony ) z bezpiecznika , pin nr 1 przekaźnika (+) sterujący po włączeniu zapłonu

Co może być powodem ? Dlaczego na zegarach wyświetla się "usterka systemu start stop " a w vcds nie występuje więcej błędów ?
Dodam że auto co " któryś " nie określony raz zapala bez błędu i jedzie bez trybu awaryjnego

IMG_20190925_141932.jpg

IMG_20190925_141943.jpg

IMG_20190925_161158.jpg

IMG_20190925_161211.jpg

IMG_20190925_161218.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Maciej Mercedes napisał:

pytanie brzmi skąd biegnie (-) na pin nr 2 oznaczony na schemacie jako nr 85 , jak należy czytać schemat elsawin skoro przy kablach sa tylko numery

Te numery odwołują się do osi poziomej która jest na dole każdej strony. Szukaj 85 na osi, na innej stronie i tam będzie przewód o takim samym przekroju i kolorze.

Poniżej przykład:

elsa_01.jpg.bf50dccf8fb4015f57689c234f6af381.jpg    >>  elsa_02.thumb.jpg.befa9db3c0f50265f1d2411163d52c5a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo za odpowiedz , więc minus wychodzi ze sterownika silnika jutro to sprawdzę , czy kabel jest w porządku czy wina leży w sterowniku  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w elsie jak klikniesz na 85 to powinno cie automatycxnie przrnies na druga czesc przewodu na innej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z kablem nie ma żadnego problemu , przy sterowniku silnika jest tak samo , po włączeniu zapłonu znika (-) , sterownik do wymiany ? czy jakiś inny "sygnał" nie pozwala sterownikowi  na "wypuszczenie (- ) ze sterownika ? dodam że przekaźnik pompy sterowany jest przez(+) tzn po zapłonie włącza się plus , w jakim celu (-) również idzie ze sterownika? dziękuję za powyższe odpowiedzi ;)

 

Witam , postanowiłem wymienić sterownik silnika  i po jego wymianie pojawia się brakujący 
(-) , ale teraz sterownik blokuje immobilizer , oczywiście kupiony sterownik jest używany i nie posiadam żadnych "pinów , ani kodów " czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jak przeprogramować  sterownik silnika / immo tak aby wszystko było dobrze  w VCDS zmieniłem tylko kodowanie (16)  , krok po kroku ? 

 

Witam , chętnie zapłacę jeśli ktoś jest w stanie pomoc mi online , mogę udostępnić pulpit , proszę o kontakt :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności