jarre1987 Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2019 Zrobiłem ostatnio badanie w vcds korekcji łańcucha, wychodzi -7.96*. Wystraszyłem się, nie ma żadnych dziwnych dźwięków podczas zimnego rozruchu, ani żadnych niepokojących objawów. Troche się naczytałem o różnych wartościach granicznych, czy ta wartość oznacza, że może się on zerwać w każdej chwili ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2019 nie zerwać a przeskoczyć..... taka wartość jeżeli jest prawdziwa to w każdej chwili grozi przeskoczeniem łańcucha... Jaki masz przebieg i czy wiesz kiedy był zmieniany rozrząd? Sprawdź jeszcze drugim VCDSem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarre1987 Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2019 Auto było sprowadzone jako nowe z USA do polski. Z tego co wiem, to wymiany rozrządu nigdy nie miał. Przebieg: 207000km. Jakieś konkretne grupy mam dodatkowo sprawdzić ? Kierowałem się dokladnie grupa 093. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2019 No to jak przez 200tys.km nie mial wymiany to ta wartosc jest realna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #5 Napisano 25 Września 2019 u mnie jest -4 przy przebiegu 191000 ale ja mam 1.8 wiec nie da rady tak grzac jak kolega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #6 Napisano 25 Września 2019 Co ma "grzanie" do wyciągnięcia łańcucha. Jeśli ma faktycznie te ~200k km i jest taki odczyt to zostaje jedynie sprawdzić jak się prezentuje wysunięcie napinacza (powinien być okrągły dekielek). Tak czy inaczej radzę umawiać już wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #7 Napisano 25 Września 2019 3 godziny temu, pompeusz666 napisał: u mnie jest -4 przy przebiegu 191000 ale ja mam 1.8 wiec nie da rady tak grzac jak kolega od nowości masz furę? na bank miał wymieniany rozrząd.... pewnie przy naprawie "problemu olejowego" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #8 Napisano 25 Września 2019 tak od nowosci z salonu nie mial nigdy wymienianego a problem olejowy mam 1l/1500km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #9 Napisano 25 Września 2019 No to wynik - 4 przy 191tys.km jest spoko..... Nie skacze na wiecej po przygazowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #10 Napisano 26 Września 2019 Przy wymianie nawet praktycznie całego silnika, jeśli wyciągniecie napinacza było "w normie" nie wymieniano rozrządu. Przykład z życia - auto przy przebiegu 80.000 miało kompletny remont silnika w Audi (została tylko stara głowica i turbosprężarka, cały dół nowy) ale na fakturach nie było nic o łańcuchu. Przy 120.000 przeskoczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #11 Napisano 26 Września 2019 (edytowane) Prawda jest taka, ze w 2.0TSI CCZA CCZB łańcuch szybciej się wyciąga niż w 1.8TSI BZB CDAA Przy około 4 stopniach napinacz już powoli nie daje rady jazda z wartością od 5 w górę lub -5 w dół to już proszenie się o duże wydatki u mnie przy przebiegu 92tys.km jest -2.4 stopnia..... Edytowane 26 Września 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarre1987 Zgłoś #12 Napisano 21 Października 2019 Dziękuje za pomoc w podjęciu decyzji. Faktycznie łańcuch był rozciągnięty i napinacz wysunięty. Naprawa została wykonana w ASO, w tej chwili vcds pokazuje -1.44, auto przestało mieć odczuwalny luz podczas odejmowania gazu i dodawania gazu, zrobiło się bardziej elastyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2019 @jarre1987 -1.44 to coś sporo.... jak dobrze się ustawi to jest około -0.3 jaki zestaw zamontowałeś? Jakiej firmy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarre1987 Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2019 1 minutę temu, rosol napisał: @jarre1987 -1.44 to coś sporo.... jak dobrze się ustawi to jest około -0.3 jaki zestaw zamontowałeś? Jakiej firmy? Wszystko na oryginalnych częściach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2019 to dobrze... ale te rozjechanie dosyć spore jak na nowy rozrząd i ustawienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarre1987 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2019 Teraz, rosol napisał: to dobrze... ale te rozjechanie dosyć spore jak na nowy rozrząd i ustawienie Tak, też się trochę zdziwiłem, myślałem że będzie bliżej 0, ale i tak jest poprawa znaczna w stosunku do tego co było. Już nie robię z tym nic więcej, zrobili jak mieli zrobić według instrukcji serwisowej i tak zostanie raczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #17 Napisano 23 Października 2019 @jarre1987 ile zapłaciłeś w ASO ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #18 Napisano 4 Listopada 2019 Podbijam. Ile zapłaciłeś w ASO? Mam CCZA kupiony od nowości w salonie w PL i serwisowany cały czas w ASO. Przebieg 199000 nie wiem jakie wartości w VCDS. W ASO kiedyś dawno temu powiedzieli, że w tym samochodzie się łańcucha nie wymienia, aczkolwiek typ był niemiły więc może chciał mnie zbyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #19 Napisano 4 Listopada 2019 @ravenpoz i nie mial wymienianego rozrzadu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #20 Napisano 5 Listopada 2019 20 godzin temu, rosol napisał: @ravenpoz i nie mial wymienianego rozrzadu? no właśnie nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach