darecki1986 Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2019 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc przejdę do rzeczy. Sprawa tyczy sporadycznego błędu typu : 16683 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 35-10 - - - Intermittent Auto to passat B5Gl 1.8T AWT + chip na 190KM + lpg STAG z tego roku Chip robiony w profesjonalnej firmie (TUNEUP w Gdańsku ). Otóż poza błędem odczuwam spadek mocy na benzynie czyli słabsze przyspieszanie, natomiast na gazie wszystko prawidłowo, bylem u gazownika czy to aby mapy benzyny nie rozbiegają się przez gaz ale sprawdził i uznał że to nie to natomiast zaproponował że może to być wina świec, nie pali się żaden check, żadnych dodatkowych objawów. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-003-020-lpg.CSV LOG-01-003-020-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2019 (edytowane) błąd to raczej kwestia turbiny, która wolno wstaje. Przynajmniej o tyle o ile mozna ocenic auto ze zmodyfikowanym softem. Być moze to takie ustawienie softu... Natomiast benzyna.. padła Ci pompa kolego. Podepnij manometr i sprawdź co by w ciemno nie wymieniać, ale przy takim logu to na prawdę marnę szanse, żeby to było co innego. Gaz... widziałem lepiej ustawione. Tragedii niby nie ma ale na pewno da się to zrobić lepiej. Edytowane 15 Września 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki1986 Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2019 Z tą pompą też tak myślalem. A co do gazu co można by poprawić? Coś konkretnie jest nie za bardzo ustawione? A jeśli chodzi o turbinę no to wtedy czas na nową. A co do turbiny może to być też wina n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2019 (edytowane) CO do turbiny to win może być wiele. jakaś niewielka nieszczelność, niesprawność sterownia, przytkany kat, cokolwiek. To nie są rzeczy, które można ocenić z loga, a przynajmniej ja nie potrafię. JEdyne co to można by sprawdzić jeszcze jej poprawne wysterowanie logiem z odpiętym n75 - grupa 115+118. Ma bić 0,3bar Co do gazu zobacz wskazania gruby 033 na dynamicznym. Generalnie powinno być tam same zera - ideał, który sie nie zdarza. Ogólnie przyjmuje się, że powinno być +/-5%. Trochę poza to wykraczasz. Do koło 4000RPM jest troche przelane, potem 4000-5000 to super wygląda a potem na wyższych RPM paliwa jest trochę za mało. Generalnie Twoimi wartościami szkody silnikowi raczej nie narobisz. Żeby być pewnym że to nie kwestia grupy 032 przed logiem 002+033 kasuje się błędy, czyli zeruje wskazania 032. Wtedy masz pewność że to co widzisz nie uwzględnia grupy 032, która może źle wyglądać ze względu na benzynę Edytowane 15 Września 2019 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach