Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z abs, podpiołem Vag'a i wyszło czujnik prędkości koło tylne prawe. mierniczek do łapki i faktycznie wyszło OFL. pomyślałem może kabel obciołem przy samym czujniku i sprawdziłem jeszcze raz tym razem czujnik bez kabla. czujnik jednak padnięty. zastanawia mnie co jest w środku tego czujnika bo z zewnątrz to 2 magnesy przedziekone blachą. i tak myślę że może jakiś hallotron??

a tak wogle to ten czujnik widać że czochrał po pierścieniu jest delikatnie przytarty czy tak może być mogę założyć nowy czujnik?? czy ściągać tarczę i obadać sprawę. nie jest mocno przytarty ale jednak jest

pozdrowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję (jak u siebie przy ABS-ie grzebałem), to czujnik nie może dotykac tej powierzchni z ząbkami. Może ktos wcześniej wymienial i go wepchnął mocniej - no nie wiem :wstyd: ale na pewno nie może się stykać :cwaniak:

 

ps: no i tylny czujnik jest droższy od przedniego :mur: (i to znacznie... :zdegustowany: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Czujnik nie może dotykac do tarczy z rowkami.Myśle że 2mm luzu powinno być ok ale niech wypowie się ktoś kto wie na 100 % bo ja pewnien nie jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

że jest droższy to wiem i to 100% droższy. w zasadzie to i tak będzę ściągał tarczę bo muszę odwiercić resztkę śruby od czujnika (urwała się przy prubie odkręcenia) to wtedy obejżę co i jak wiem że poprzedni właściciel wymieniał łożysko w tylnym kole być może w tym i coś nie tak mógł zrobić a tak przy okazi to chyba od razu przetoczę tarcze i wymienie kloce to bede miał spokuj na kilka sezonów :)

a ten czujnik - nikt nie wie co to jest?? mini szlifierka do łapki i zobaczę co w środku się mieści. jak już bede wiedział to dam znać.

:vw: h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh rozwaliłem to ustrojstwo

a więc dla ciekawych:

jest to cewka nawinięta bardzo cieniutkim drutem nawojowym na rdzeń składający się z 3 blach przełożonych 2 magnesami. te ząbki na pierścieniu mają za zadanie zamykać obwód magnetyczny i w ten sposób indukować napięcie w uzwojeniach cewki a co za tym idzie na wyjściu czujnika (ale jak to się może zepsuć ???) obcierający pierścień wali jedynie po rdzeniu więc nie może uszkodzić cewki hmmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i jeszcze jedna informacja dla potrzebujących

oryginalny czujnik który siedział w moim pasku miał oznaczenie 3A0 927 807 na allegro za niecałe 50PLN kupiłem 1HO 927 807D

I co???

I są identyczne no prawie bo ten z allegro ma około 10 cm dłurzszy kabel ale to nie problem roblem to by był jakby był 20 za krutki rezystancja 1149 Ohm znaczy się pasi

 

teraz muszę jeszcze odwiercić tę urwaną śróbę od czujnika, problem w tym że nie mogę odkręcić ani oprawy ani korpusu zacisku 3 dni psikam jakimiś psikaczami i nic. ale jeszcze kilka dni i zabiorę się na maxa palnik i musi puścić :evil: no chyba że wcześniej zmięknie :cwaniak:

 

Pozdrówka :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś opisywałem problem z czujnikiem. No ale metodą prób i błędów sam do tego doszedłeś. W czujniku pada uzwojenie najczęściej w miejscu lutowania. Do Pasków są bodajże 3 rodzaje czujników, które są zamienne. ATE, Siemens i jeszcze jakiś :)

Niestety Siemens jest ciut grubszy niż ATE i trzeba go zeszlifować. Co do tego że czujnik Ci obcierał po koronce, to musisz zdjąć tarcze i tą koronkę głębiej nabić na trzpień. A jak jest za lużno to coś pokombinować. Miłej roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpoiłem autko i pokazał mi się takie komunikat

 

135 - sygnał hallotronu . co jest nie tak.?????

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi. z góry dzięki za pomoc.:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Podpoiłem autko i pokazał mi się takie komunikat

 

135 - sygnał hallotronu . co jest nie tak.?????

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi. z góry dzięki za pomoc.:mlask

po 1 zły dział

po 2 jakim sprzętem się podpinałeś

po 3 pewnie chodzi ci o sygnał z czujnika halla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Podpoiłem autko i pokazał mi się takie komunikat

 

135 - sygnał hallotronu . co jest nie tak.?????

Szukam i szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi. z góry dzięki za pomoc.:mlask

to co podajesz jest o d ..... rozbic nie podajesz calego komunikatu i myslisz ze my co po swietach dostalismy nowe zdolnosci ( jasnowidzenie ) podaj konkretnie co zrobiles czym i co sie pokazalo a napewno ci pomozemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności