radekrp90 Zgłoś #921 Napisano 14 Lutego 2019 ..o ile czujnik po tylu latach jest sprawny, bo mój kwalifikuje się do wymiany (choć błędu nie zgłasza ale jakość powietrza non-stop na 7 co niby oznacza maksymalnie dobrą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #922 Napisano 21 Lutego 2019 radekrp90, a jak wrzucasz wsteczny zamyka się obieg powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #923 Napisano 21 Lutego 2019 Zamyka, ale to nie kwestia czujnika jako takiego, a uruchomienia funkcji automatycznego obiegu wewnętrznego. Przynajmniej tak rozumiem opis w SSP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #924 Napisano 25 Lutego 2019 Dnia 21.02.2019 o 22:29, radekrp90 napisał: Zamyka, ale to nie kwestia czujnika jako takiego, a uruchomienia funkcji automatycznego obiegu wewnętrznego. Przynajmniej tak rozumiem opis w SSP A da się to włączyć w ogóle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #925 Napisano 26 Lutego 2019 Patrząc na tabelkę w SSP319 - każdy panel Climatic i Climatronic to ma (zamykanie na wstecznym i po uruchomieniu spryskiwaczy). Jednak gdy jest panel z "auto" recyrkulacją musi być ona włączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #926 Napisano 27 Lutego 2019 Nie jestem pewny czy od jakiegoś rocznika nie był to standard ale ręki nie dam sobie uciąć. W moim przypadku i tak nie działa Swoją drogą - ktoś ma sposób na jego sprawdzenie poza tym co pokazuje VCDS? Może da się go jakoś wyczyścić czy coś, bo jedyne co z nim robiłem to przedmuchałem sprężonym powietrzem. Z tego co pamiętam uszkadza go każdy kontakt z substancjami ropopochodnymi, pytanie jak z odpornością na alkohole (np. izopropanol). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #927 Napisano 28 Lutego 2019 (edytowane) Rozumiem że ten czujnik jest na podszybiu z prawej strony pod maską? do czego zmierzam a do tego że nie mam żadnego błędu z nim w cilmatroniku itp.... ale u nas przejeżdżam koło oczyszczalni i zawsze ją czuje tak samo jak płyn do spryskiwaczy a na panelu nie mam tego magicznego obiegu zamkniętego z literką A. Aha i jeszcze jedno pytanie jak rozebrałem schowek i wymieniłem potencjometry obiegu zamkniętego, to po wyłączeniu trybu econ czyli klimatyzacja i po ponownym włączeniu econ któryś z silników jeszcze stukał, oczywiście głowa wsadzona pod deskę bez schowka. Czy jest jeszcze silniczek poza v159 z prawej strony który steruje tylko klimą? Edytowane 28 Lutego 2019 przez robert_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #928 Napisano 1 Marca 2019 Jak nie masz literki "A" to nie masz czujnika. Położenie silników/nastawników było opisywane w temacie odnośnie ich wymiany: V154 i V71 to od obiegu wewnętrznego oraz ograniczenia przepływu przy wyższych prędkościach. W Autach 2008+ jest chyba tylko V154. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #929 Napisano 4 Marca 2019 Dnia 26.02.2019 o 07:11, radekrp90 napisał: Patrząc na tabelkę w SSP319 - każdy panel Climatic i Climatronic to ma (zamykanie na wstecznym i po uruchomieniu spryskiwaczy). Jednak gdy jest panel z "auto" recyrkulacją musi być ona włączona. (...) Jak nie masz literki "A" to nie masz czujnika. U mnie nawet jak ustawie na auto to nie zamyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #930 Napisano 4 Marca 2019 Ale stwierdzasz to po czym? Ja po tym, że gdy mam to wyłączone, na wstecznym czuję spaliny lub płyn spryskiwaczy po jego użyciu. Gdy jest włączone, nie czuć nic lub prawie nic (w przypadku płynu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #931 Napisano 5 Marca 2019 (edytowane) Po tym, że nie słyszę zamykania klapy obiegu jak wrzucam wsteczny czy psikam płynem do spr. A normalnie wciskając przycisk słychać. Ale jeszcze się temu przyjrzę Edytowane 5 Marca 2019 przez emilus100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #932 Napisano 5 Marca 2019 Ale ja też tego nie słyszę (nie słyszę zmiany natężenia dmuchawy), nawet dziś gdy przestawiałem auto i cofałem obieg zamknęło, bo szyby zaraz zaczęły parować (temperatura +2 więc klimatyzacja nie pracuje). Ale może u Ciebie działa to inaczej... Obadam to jutro, nagram jakieś wideo albo nawet lepiej - zrobię Logi jak znajdę tylko na to chwilę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #933 Napisano 8 Marca 2019 Właśnie, może by sprawdzić działanie klapy obiegu w VCDS. Tylko gdzie to znaleźć? To ja się pobawię i posprawdzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.zloty Zgłoś #934 Napisano 27 Sierpnia 2019 Witam wszystkich wymieniłem kompresor klimatyzacji Delphi 5NO 820 803 E na Febi ale nie wiem czy to była dobra decyzja że zamówiłem ten kompresor bo maja napisane : Strefy klimatyczne nie dla gorących klimatów dla numeru PR: 8Z5 Teraz sie zastanawiam czy da radę chłodzić na tyle dobrze co stary kompresor Delphi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #935 Napisano 28 Sierpnia 2019 no my nie jesteśmy w gorącym klimacie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #936 Napisano 28 Sierpnia 2019 Tak, jak Piotrek napisał - Polska nie leży w klimacie gorącym, tylko w umiarkowanym. Klimaty gorące to Afryka/Kanary/Australia itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #937 Napisano 28 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, rosol napisał: nie jesteśmy w gorącym klimacie 9 minut temu, Albercik napisał: Polska nie leży w klimacie gorącym Czyżby? Taaaaaaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #938 Napisano 28 Sierpnia 2019 No tak mówią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #939 Napisano 28 Sierpnia 2019 Oczywiscie, ze nie w goracym... Spojrz na Bagdad ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon1977 Zgłoś #940 Napisano 1 Września 2019 Jakieś 3 tygodnienie temu wymieniona chłodnica klimy, czynnik uzupełniony. Działało ok, przy klimie na maksa nawiewy zimne jak lód. Ale: - po jakimś czasie zauważyłem, że podczas pracy klimy słychać delikatny szum (absolutnie nie jest to pisk paska, ani jakieś stukanie), - teraz szum już jest głośny, - słychać go wewnątrz, a pod maską nie słychać, - szum słychać miarowo 15sekund szumu, 15 sekund ciszy i tak w kółko, - szum jest niezależny od obrotów silnika, - wraz ze wzrostem głośności szumu, stopniowo spadała skuteczność klimy, na tę chwilę jest bliska zeru, a szum dość głośny. Czy może to być łożysko kompresora klimy? Chyba nie, bo nawet z głośnym łożyskiem klima powinna działać, no i hałas słychać by było spod maski. Poza tym dźwięk zmieniałby się wraz z obrotami. Pacjent to Sharan 7N 2.0TDI, czyli pewnie bardzo podobnie jak w Passacie B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach