pilnik Zgłoś #1 Napisano 19 Sierpnia 2019 witam mam problem ze swoim autkiem gdyż nagle strasznie zrobił się mułowaty a spalanie wzrosło 2 krotnie okolo 11-12l / 100km. Pomóżcie bo sprawdzilem przewody, kable, a wąż od turbiny od intelcoolera ten górny przy 3000obrotów jest na tyle miekki ze mozna go w całości ścisnąć. zrobiłem logi dynamiczne kanalu 003 i 011. Proszę o pomoc bo sam nie dam rady. 003 link: http://vaglogi.pl/log-003_nU6YSR.html 011 link: http://vaglogi.pl/log-011_i3Igb.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2019 Spróbuj go ścisnąć przy 3krpm podczas jazdy na postoju nie jesteś w stanie obciążyć sprężarki na tyle żeby dmuchała pełną mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilnik Zgłoś #3 Napisano 19 Sierpnia 2019 U znajomego z tym samym silnikiem nie da rady scisnac tego weza nawet na postoju bo probowalem dzisiaj wiec tutaj napewno cos mu dolega dodam ze brak mocy objawil sie nagle pod gorke. Myslalem ze zacisk mi zapieklo bo byl na jednym kole wrzatek ale po regeneracji zacisku kolo obraca sie lekko a brak mocy pozostal. Auto nie kopci jedyne objawy to znaczny spadek mocy no i spalanie rzedu 11-12 na 100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keygen_8bit Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2019 W dniu 19.08.2019 o 20:44, pilnik napisał: U znajomego z tym samym silnikiem nie da rady scisnac tego weza nawet na postoju bo probowalem dzisiaj wiec tutaj napewno cos mu dolega dodam ze brak mocy objawil sie nagle pod gorke. Myslalem ze zacisk mi zapieklo bo byl na jednym kole wrzatek ale po regeneracji zacisku kolo obraca sie lekko a brak mocy pozostal. Auto nie kopci jedyne objawy to znaczny spadek mocy no i spalanie rzedu 11-12 na 100. Udało Ci się ustalić co było przyczyną spadku mocy i wzrostu spalania? Może przepływomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilnik Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2019 Zaslepilem turbine i wdmuchnalem mu w uklad 4 atmosfery ze sprezarki okazalo sie ze ta plastikowa kierownica co jest na intercoolerze przetarla 2 zeberka od chlodnicy i tamtedy uciekalo po wymianie jest znacznie lepiej choc sadze ze jeszcze mu cos dolega... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach