Skocz do zawartości
szeffo1978

B8 Jakie przebiegi na przednich klockach robicie w B8, bo tylne to wiem ze szybko znikaja.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakie przebiegi na przednich klockach robicie, jestem ciekaw czy ktos jezdzil az do wyswietlenia komunikatu ze zuzyte klocki z czujnika. Tylne to wiem ze szybko sie zuzywaja ale przednie chyba powinny wiecej wytrzymac. 

By marcin_pesel,

Temat przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przednie biorą pierwsze i to one szybciej się kończą i następnym razem patrz gdzie wstawiasz temat bo są do tegk odpowiednie działy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przednie przy spokojnej jeździe  wytrzymają 2x dłużej niż tylne

60 do 80 tyś km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Mi tylne klocki i tarcze serwis wymienił przy przebiegu 26 tys !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przebieg 75 kkm. Jeszcze mam fabryczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, galux20 napisał:

Przednie przy spokojnej jeździe  wytrzymają 2x dłużej niż tylne

60 do 80 tyś km

Witam

Chyba odwrotnie, tył mniej sie zużywa. Przednie to 2x szybciej. 

Pewnie kolega na wstecznym km robi lub na ręcznym hamulcu to wtedy klocki z tyłu szybciej sie skończą. ? ? ? ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się kolego ,teraz prawie we wszystkich nowych samochodach tył zużywa się dwa razy szybciej jak przód. I nie dotyczy to tylko grupy VW . Może to problem wszystkich które maja elektryczne zaciski z tyłu, ale tego nie udało mi się stwierdzić, bo praktycznie wszystkie nowsze je posiadają, a bynajmniej te co sprawdziłem. Nie wiem jak jest w małych autach, bo tam pewnie jest jeszcze linka do ręcznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2019 o 13:39, galux20 napisał:

Czy coś się zmieniło w systemie hamulców? 

Miałem passata B7 i zrobiłem 170tyś km i raz tylko wymieniłem z tyłu a przednie 3x chyba, też elektryczne i aktywny auto-hold więc nie bardzo mi się widzi by było inaczej w B8 ???

Edytowane przez Vittoriok
poprawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie 1 wymiana po 80tys przod tyl i po 160 przod tyl oraz przednie tarcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio sprawdzałem stan klocków i tarcz z przodu i wydaje mi się, że tarcze z przodu zużywają się szybciej niż klocki: tzn, klocki wyglądają na mało zużyte, a na tarczach jest już wyraźny rant. 

przebieg 100kkm, wszystko jeszcze oryginalne. Też tak macie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przód ma teraz 140kkm, po 80kkm wymienione klocki (najwyrazniej jeżdzę bardzo delikatnie :)). Tył już się zbieram do wymiany niestety... całego komplety. Klocki wymieniane już 3 razy.

 

On 8/15/2019 at 11:24 AM, Vittoriok said:

Witam

Chyba odwrotnie, tył mniej sie zużywa. Przednie to 2x szybciej. 

Pewnie kolega na wstecznym km robi lub na ręcznym hamulcu to wtedy klocki z tyłu szybciej sie skończą. ? ? ? ? 

W każdym innym aucie tak, ale tutaj tył jest zżerany przez Auto Hold. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys czytalem na tym forum, ze auto hold dziala  przez trzymanie cisnienia w przednich hamulcach. Zastanawialem sie czemu i wymyslilem, ze ma to sens bo gdyby bylo inaczej to stojac na bardzo sliskim przednie kola w automacie ciagnelyby do przodu i sie obracaly. No i co ma auto hold do zuzywania sie tarcz czy klockow skoro kiedy auto stoi nie ma tarcia pomiedzy tymi elementami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie 111tyś km.

Na 120 tysięcy wylatują tarcze i klocki przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 11/26/2019 at 12:11 PM, borsuk83 said:

Kiedys czytalem na tym forum, ze auto hold dziala  przez trzymanie cisnienia w przednich hamulcach. Zastanawialem sie czemu i wymyslilem, ze ma to sens bo gdyby bylo inaczej to stojac na bardzo sliskim przednie kola w automacie ciagnelyby do przodu i sie obracaly. No i co ma auto hold do zuzywania sie tarcz czy klockow skoro kiedy auto stoi nie ma tarcia pomiedzy tymi elementami?

Byłem wczoraj w ASO i przy okazji zapytałem żeby się upewnić. Wieć tak, AutoHold trzyma jedynie tylną oś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności