HansikVR5 Zgłoś #21 Napisano 17 Września 2019 A mechaników w waszym mieście nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #22 Napisano 18 Września 2019 Dzwoniłem do kuzyna, ma takie same problemy z odpalaniem rano, więc nie przekładam przepływki od niego. Mechanicy są, ale ja już do nich cierpliwości nie mam. Jak mam płacić za nietrafione diagnozy to wolę się samemu pomęczyć. Ja jeżdżę z odpiętą wtyczką o przepływki puki co. Zapala mi normalnie, więc nie panikuję. Jakby coś to daj znać kolego Kemoiz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #23 Napisano 18 Września 2019 Podepnij vaga i sprawdź błędy, jeżeli jakieś będą to usuń usterki z nimi związane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #24 Napisano 18 Września 2019 Dziś po odpięciu wtyczki przepływomierza nie odpalił normalnie. Zauważyłem jeszcze że jak nie odpali za pierwszym razem to potem odpali ale bez ssania. Dodam że czujnik temperatury wymieniłem. Waga podpisałem błędów nie ma. Temperaturę Vag pokazuje rzeczywistą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #25 Napisano 18 Września 2019 (edytowane) Nie możliwe że auto nie odpala a vag nie widzi błędów. Podmień cewke zapłonową z kimś jeżeli masz możliwość. Świece, przewody kiedy wymieniane? Na podstawie informacji z czujnika temperatury ecu dolewa benzyny na zimnym silniku, skoro jest dobry to ssanie musi być. Edytowane 18 Września 2019 przez HansikVR5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #26 Napisano 18 Września 2019 (edytowane) Wymienione. Świece, kable, cewka czujnik temperatury. Sprawdzone ciśnienie paliwa. Wyczyszczona przepustnica, przepływomierz, odma, EGR. Sprawdzony zawór na pompie powietrza wtórnego. Jedyne błędy jakie się pokazują to p0420(katalizator) i p0171 uboga mieszanka. Edytowane 18 Września 2019 przez Kemoiz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #27 Napisano 18 Września 2019 To szukaj nieszczelności jak jest za ubogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #28 Napisano 18 Września 2019 (edytowane) U mnie błędów nie ma. Poza tymi, które wskazują na odpięty przepływomierz. Też zauwazylem, że ssania nie ma jak wtyczka odpięta, ale mój zapala teraz rano przynajmniej. Wolę tak niż kręcić kilka razy, szkoda rozrusznika i akumulatora. Sprawdź regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Edytowane 18 Września 2019 przez PZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #29 Napisano 19 Września 2019 Ciśnienie paliwa sprawdzałem 3,7 bara i trzyma po nabiciu listwy. Nieszczelności nie ma. Sprawdzone dymiarką. Dziś odpalił bez problemu obroty 1000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #30 Napisano 24 Września 2019 I jak z tym odpalaniem coś się udało zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #31 Napisano 25 Września 2019 Dzisiaj podmienilem przepływomierz zobaczymy czy coś się zmieni. Zauważyłem jeszcze że rano nie ma ssania a po południu włącza się, obroty 1200. Dodam że wymieniłem czujnik temperatury a w ciągu temp. jest dobrze odczytywana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #32 Napisano 3 Października 2019 I jak problem rozwiązany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #33 Napisano 5 Października 2019 Wiram. Ponad tydzien od zamiany przeplywomierza i auto odpala bez problemu, ale nie zawsze ze ssaniem. Mam jeszcze tydzien jezdzenia na pozyczonej przeplywce. Moze to zbieg okolicznosci albo jednak przeplywomierz do wymiany ale co z tum ssaniem? Kolwga jeździ na mojej przeplywce i u niego problemu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #34 Napisano 6 Października 2019 Witam. Nie wiadomo już co myśleć o tej usterce, ale wydaje mi się, że może to być powiązane z czymś jeszcze. Nie wiadomo, czy przepływomierz jest ok??? Może to jakiś czujnik albo coś z komputerem, może trzeba przelutować zimne luty??? Mam nadzieję, że uda nam się rozwiązać ten problem. Ja cały czas jeżdżę z odpiętą wtyczką przepływki i zawsze rano zapala super. Wczoraj rano przed uruchomieniem podłączyłem wtyczkę i były te same problemy co wcześniej z odpaleniem, więc podłączyłem i zapalił bez problemu. Ręce opadają. Do tego wczoraj na normalnym odcinku drogi pękła mi sprężyna lewy przód i patrze amory mocno skorodowane, więc chyba je wymienię. Osłony drążków kierowniczych też do wymiany. Jakiej firmy polecacie amortyzatory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hajkerro Zgłoś #35 Napisano 21 Stycznia 2020 I jak panowie udało się coś z tym zrobić ? U mnie te same objawy, tylko jak odpinam przeplywke to wgl nie odpala, przeczyscilem przepustnice i trochę się poprawiło. Mam nadzieje ze macie rozwiązanie, bo już ręce opadają :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy84 Zgłoś #36 Napisano 24 Stycznia 2020 Witam U mnie podobna sytuacja wymienione kable, świece cewka przeplywka, listwa wtryskowa z regulatorem cisnienia i auto odpala za drugim razem. Doszedlem do wniosku ze trzeba bedzie dziada rozebrac i tak tez zrobilem. Po wymianie pierscieni tlokowych oraz regeneracji glowicy nowe zawory oraz popychacze zaworowe dodatkowo uszczelka glowicy i nowe sruby glowicy problem jak byl TAK JEST auto nie odpala na zimnym. Jedyny blad jaki wyskakuje to po 3 - 4 sekundach krecenia blad wypadania zaplonu bank. Dodam oczywiscie ze lpg rowniez sprawdzilem nie ma zadnego przecieku do kolektora dolotowego co potencjalnie uniemozliwia rozruch (wtryski parownik). Zostaje tylko i wylacznie sprawdzic ECU co zamierzam w niedługim czasie uczynić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemoiz Zgłoś #37 Napisano 24 Stycznia 2020 Witam. Kupiłem używany ale oryginalny przepływomierz i problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #38 Napisano 15 Lutego 2020 no i dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PZ Zgłoś #39 Napisano 8 Lipca 2020 U mnie padła cewka zapłonowa. Po wymianie problem zniknął. Do teraz, znowu nie odpala za pierwszym razem rano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart Straconka Zgłoś #40 Napisano 29 Września 2020 Witam Szanownych Kierowców. mam identyczny problem. Bardzo nie chce zapalić ale jak już się uda w końcu to jak się rozgrzeje to zapala bez problemu. W zimne letnie poranki zaczęło się to pogarszać wiec myslałem, że przed jesienią jakiś mechanik w okolicy to ogarnie. Niestety walczyli cały wrzesień i nic nie udało się wymyślić. Wymienione świece, wtryski, czujnik temperatury. Sprawdzone ciśnienie paliwa, jest ok. Diagnoza mechanika to walnięta mapa wtrysku. Niestety elektronicy u mnie nie mają oryginalnej, żeby na nowo zaprogramować ECU... Naładowałem dziś akumulator bo był już wymęczony i i dziwo, po 3 dniach stania bezczynnie, zapalił, pochodził 5 sekund równo i zgasł haniebnie. Potem pomęczyłem go z 10 minut, ale nie chciał zapalić. Wlałem mu więc strzykawką kilka mililitrów E95 przez otwór odmy w tej plastikowej rurze powietrza, zapalił, rozgrzałem go trochę i tyle prób na dziś. Jutro sprawdzę sposób Pana PZ (odepnę przepływkę) i jeszcze sprawdzę ten nieszczęsny system powietrza wtórnego. A i jeszcze oględziny silnika dziś mnie zastanowiły, czy aby podciśnienia mam dobrze podłączone? Czy są dostępne schematy/zdjęcia? Próbowałem tego szukać np na filmikach na youtube ale są zbyt ciemne i nie wszystko widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach