Albercik Zgłoś #1 Napisano 9 Sierpnia 2019 Cześć, Poszukałem trochę na Forum, ale znalazłem tylko jeden post o ciemnym kolorze płynu chłodzącego i to w B5. A pytanie jest takie: czy kolor płynu widoczny na zdjęciu sugeruje jakąś usterkę? W B6 po trzech latach na tym samym płynie - był cały czas idealnie różowy. Tutaj nie wiem kiedy był ostatni raz wymieniany. W płynie nie widać oleju na powerzchni, zapach ma taki, jak płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #2 Napisano 10 Sierpnia 2019 Obejrzyj czy nie ma w płynie tłustych bąbli, to wygląda jak tłuste oczka w rosole. Dodatkowo wyciągnij trochę strzykawką do słoika tego płynu bo zdjęcia są ciemne i słabo widać tą barwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #3 Napisano 10 Sierpnia 2019 4 godziny temu, boroskym napisał: zdjęcia są ciemne i słabo widać tą barwę Na pierwszym foto jest dokładnie taka barwa, jaka jest naprawdę. 4 godziny temu, boroskym napisał: Obejrzyj czy nie ma w płynie tłustych bąbli, to wygląda jak tłuste oczka w rosole. Wiem jak wygląda - miałem auto z padniętą UPG nie widziałem nic takiego, ale faktycznie - wyciągnę trochę z wierzchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #4 Napisano 10 Sierpnia 2019 A dawno płyn był wymieniany ? Po prostu może plyn jest stary i brudny, ja bym wymienił płyn i pojeździł zobaczył czy zmieni barwę, jak zmieni to duże prawdopodobieństwo będzie padać na chłodnicę egr, która najczęściej robi takie figle. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #5 Napisano 10 Sierpnia 2019 Raczej zgadzam się z przed mówca że do kontroli chłodnica oleju bardzo lubi płatać figle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #6 Napisano 10 Sierpnia 2019 Tak zrobię - po powrocie z urlopu zmienię płyn z płukaniem układu. Następnie będę obserwował. Jeśli walnięta jest chłodniczka spalin, to nie powinny lecieć bąble w płynie na odpalonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach