Skocz do zawartości
Skayki

Prośba O Analizę FL 1.8T AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto nie odpala, jedynie kreci tylko, czy po tych błędach z odczytu jest ktoś w stanie coś więcej mi powiedzieć na temat przyczyny braku możliwości odpalenia auta? Z  góry dzięki, oczywiście też coś tam czytam na temat tych błędów.

Link zapisany w PDF 

FL 1.8T.pdf

Edytowane przez Skayki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj  trzeba się zastanowić bardziej nad tym skąd tyle błędów a nie co to za błędy. Ecu i kable do ecu w porządku? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.08.2019 o 21:18, Skayki napisał:

 czy po tych błędach z odczytu jest ktoś w stanie coś więcej mi powiedzieć na temat przyczyny braku możliwości odpalenia auta?

 

 

Tak. Uszkodzenie sterownika ECU- nieciągły. Czyli sterownik z jakiegoś powodu kuleje, jak napisał @zwonko sprawdź instalacje. Ale jest też Klucz nieprawidłowy, za niskie napiecie - stały. Ewidentnie coś się dzieje na drodze ecu<>immo. Też mam w liczniku zapisany błąd klucza i po wykasowaniu powraca tyle że u mnie jest jakieś obejście immo bo auto pali nawet gdy transponder wyjęty z klucza leży sobie 10m dalej. Sprawdź czy pompa podaje paliwo, czy jest iskra. Bezpiecznik do Ecu raczej się nie spalił bo byś się nie połączył z nim ale może przekaźnik pompy paliwa nie działa. Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu pompa startuje jeżeli nie to ręcznie zewrzyj przekaźnik i zobacz czy wtedy odpali. Ale raczej wygląda mi to na odcięcie zapłonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie jestem na etapie sprawdzania instalacji i faktycznie parę kabli jest stopionych, praktycznie całość co szła w podsufitkę (wymieniłem własnie na nową już), ale też są stopione przewody od przekaźnika 192. Mam już drugą wiązkę cała, tylko teraz pytanie czy ciąć i lutować tylko ten jeden odcinek od pzrekaźnika 192, czy też przerzucić całą wiązkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień wiązke ale, troche błądzisz. Przekaźnik 192 jest od wycieraczek. Kable idące w podsufitke są od lampek i zasilania tylnej klapy. Ciebie interesuje puszka na podszybiu i kable do niej idące. Sprawdź to co Ci mówiłem wyżej zanim na próżno rozkopiesz całe auto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kabli się zaczęło na podsufitce i później jak już doszło do puszki z przekaźnikami to po drodze złapało przewody od tego przekaźnika 192. Za późno już, zostało mi tylko jeszcze dokończyć rozkręcanie tunelu środkowego, bo przód już cały rozebrany. Ciekawe jak mi pójdzie skręcanie, mechanikuje dopiero od paru miesięcy, siła filmików z YT i porad ludzi na forum. :P Może źle nie będzie, ale tak patrząc na ta starą wiązkę uświadamiam sobie jak pięknie handlarze robią ludzi w ch**a za przeproszeniem. Cała wiązka widać że była przerabiana. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale zaraz sprawdzę dokładnie tą puszkę co opisujesz, chodzi o ta z ECU tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie co to jest  Było przyklejone do podsufitki, a najbardziej zastanawia mnie ten PIN co jest tam napisany, ktoś wie ocb z tym?

 

KENN-WR. /PIN-NR.

1.jpg

Edytowane przez Skayki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Skayki napisał:

 chodzi o ta z ECU tak?

Dokładnie tak. Sprawdź wjakim stanie są kable do niej idące. I sprawdz to co pisałem, czy pracuje pompa po przekręceniu zapłonu, czy jest iskra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, HansikVR5 napisał:

Dokładnie tak. Sprawdź wjakim stanie są kable do niej idące. I sprawdz to co pisałem, czy pracuje pompa po przekręceniu zapłonu, czy jest iskra.

Kable wydają się być ok, pompka raz na 50 przekręceń kluczyka na zapłon zaskakuje, ale w większości nie reaguje. Na krótko przekaźnik dobija ciśnienie normalnie i przy próbie odpalenia auta tak samo przekaźnik zaskakuje tak jak by miał pompować paliwo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po zwarciu blaszek przekaźnika pompa ma pompować cały czas. Jak przekaźnik zaskakuje przy kręceniu to pompa zaczyna pompować czy nie? Sprawdz iskre, ale nie oglądając kable z oka tylko starą świece wkładasz w kabel przystawiasz do metalowego elementu silnika i niech ktoś kręci zapłonem. Jeżeli będzie iskra to trzeba zajrzeć do samej pompy. Zobaczyć w bagażniku czy kostka nie jest upalona i z wyłączonym zapłonem podłaczyć jej zasilanie np z prostownika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa na krótko normalnie podaje, mam problem nieco inny teraz. Mam wiązkę od 1.9 FL 02r (mój benzyna 1.8t awt 04r)  i jak podpinam pod komputer to wyskakuje ciągle błąd że nie może połączyć się ze sterownikiem. Czy ta wiązka z diesel  podejdzie ogólnie? Czy muszę zmieniać sterownik komfortu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł komfortu nie ma nic wspólnego z zapłonem. Co on Cie wogole w tej chwili interesuje? Pali auto? Jaką wiązke masz z diesla? Od sterownika pod maską czy fotela kierowcy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odpala, bo nie ma komunikacji ani ze sterownikiem ani paroma innym podzespołami. Tą co się wpina w nią przekaźniki i bezpieczniki, w paru kostkach brakuje pinów i ogólnie nawet od samej kierownicy z 2 wpięć brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sprawdziłeś od poniedziałku z tego co Ci napisałem? 

Po co na ślepo kopiesz w instalacji i ją podmieniasz skoro nawet nie wiesz gdzie jest problem? Szukasz pomocy na forum czy nadal olewasz to co się do Ciebie pisze i dalej kopiesz w instalce sam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem że sprawdzałem pompkę, no musiałem i tak wymienic całą wiązkę bo się cała prawie stopiła...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta od komputera pod maska do kabiny sie stopila?

Na początku tematu podałeś błedy czyli sterownik wtedy żył, teraz pokopałeś że nawet nie ma komunikacji. Miałeś sprawdzić iskre i czy auto zapali na ręcznie zwartym przekaźniku. Sprawdziłeś jedynie pompe i namieszałeś w instalacji:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto nie odpalało na ręcznej pompce, tak poszły kable od podsufitki wszystkie i później aż do kostek pod szybą co są przy samym sterowniku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2019 o 04:09, Skayki napisał:

Kable wydają się być ok

Tu piszesz tak a po kombinacjach; 

 

Dnia 16.08.2019 o 19:08, Skayki napisał:

tak poszły kable od podsufitki wszystkie i później aż do kostek pod szybą co są przy samym sterowniku. 

Chyba sam sfajczyłeś tą instalacje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2019 o 10:40, HansikVR5 napisał:

Tu piszesz tak a po kombinacjach; 

 

Chyba sam sfajczyłeś tą instalacje ;)

Chodziło mi bardziej o kable od przekaźnika pompki. Pytanie jedno czy wiązka musi być od danego kodu silnika czy podejdą też inne? Bo za parę groszy dostałem od 1.9 ale wiadomo że takowa nie podejdzie bez przerabiania u specjalisty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Skayki napisał:

czy wiązka musi być od danego kodu silnika czy podejdą też inne? 

Od innego 1.8T powinna pasować P&P. Pewnie da się też zaadaptować od wolnossącego 1.8.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności