Neos97 Zgłoś #1 Napisano 2 Sierpnia 2019 Witam was mam problem z poszarpywaniem dławieniem się auta 2.0tdi cffb mianowicie auto podczas przyspieszania głównie na 4,5,6biegu poszarpuje dławi się. Korekty wtryskiwaczy na ciepłym silniku są dobre lecz w czasie jazdy gdy wciskam gaz do końca strasznie rozjeżdżają sie. Mianowicie 1 idzie mocno w dol nawet do -2.69 drugi jest na plusie 1.2 trzeci jest 0.5 na plusie a czwarty 0.12na plusie na wolnych obrotach pokazują zdjęcia. Myślicie ze to może być problem szarpania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #2 Napisano 26 Sierpnia 2019 Wtryskiwacze zostały oddane do sprawdzenia i faktycznie pierwszy wtrysk był uszkodzony po jego naprawie auto zaczęło normalnie jeździć nie szarpie już podczas przyspieszania. Pozostał jedynie drugi problem do rozwiązania mianowicie o brzęczący zawór na pompie wtryskowej auto na samym zapłonie po chwili delikatnie brzęczy zawór na pompie i nikt nie potrafi powiedzieć czemu tak się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2019 Brzęcząca pompa cr to chyba norma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #4 Napisano 30 Sierpnia 2019 Mnie nie chodzi o dźwięk w czasie jazdy tylko na załączonym zapłonie samym bez uruchamiania silnika zawór na pompie brzęczy buczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTT_ZST Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2019 Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP). Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem 1- +2.09 (maksymalnie 2.36) 2- -0.49 3- -0.96 4- -0.61 blok 023 1 - -83 2- -70 3- -57 4- -57 No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013 1 - 0,1 2 - 0,1 3 - 0,0 4- 0,0 Blok 023 1 - -36 2- -36 3- -30 4- -30 Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i... 013 1 - 0,21 2 - 0,23 3 - 0,23 4 - 0,21 Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska Dawki z bloku 013 1 - 1,40 2 - 0,2 3 - -1,1 4 - 0,6 Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2019 wtryski loguje się TYLKO na rozgrzanym silniku, po mniej więcej 10 minutach od zakończenia jazdy i pracy na wolnych obrotach. Każdy inny pomiar to strata czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach