rakud29 Zgłoś #21 Napisano 6 Sierpnia 2019 czekamy na rozwiazanie bo ciezko jest stwierdzic co to moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk211088 Zgłoś #22 Napisano 21 Sierpnia 2019 Doszedłeś co i jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszat Zgłoś #23 Napisano 21 Sierpnia 2019 Jutro się okaże czy to co twierdzili w VW zgadza się, tzn. oglądali, słuchali i doszli do wniosku że prawe łożysko przód lekko szumi, gwarancjo-ubezp. oczywiście nie obejmuje (element eksploatacyjny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszat Zgłoś #24 Napisano 23 Sierpnia 2019 Zatem panowie diagnoza VW okazała się trafna, po wymianie jest cicho, tzn. nie ma huczenia, bo jeśli chodzi o ciszę w samochodzie to pozostawia wiele do życzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Whiro Zgłoś #25 Napisano 25 Sierpnia 2019 Przepustnica diesla służy chyba jedynie jako klapa gasząca. Mogła by być cały czas otwarta i samochód by normalne jeździł. Jedynie twardo by się wygaszał. Nie wiem jak jest tutaj sterowana, ale jeśli nie było błędu to mogła być o wiele bardziej zawalona. Ta nie jest tragiczna. Czyszczenie kolektora wskazane. Zwłaszcza jak ma się tam klapki zawirowań powietrza wlotowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk211088 Zgłoś #26 Napisano 25 Sierpnia 2019 Ja u siebie czyscilem i była trochę bardziej brudna przebieg 235tys i już trzepało przy gaszeniu. EGR jest w tym silniku z tyłu silnika a przepustnica z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach