robert_s Zgłoś #21 Napisano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja wiem że tutaj się pisze o dpf ale z tego co czytam to nie jest normalne żeby tak szybko się za pełnił mimo wymiany czujnika i mycia dpf-a. Osobiscie wiem że to wróżenie z fusów ale ja bym sprawdził wtryski czy nie leja, ewentualnie wymień olej z dexos no chyba że taki jest zalany. Jeszcze z innej beczki odkręć dpf od turbo i odpal auto tak na 2-3 min i zobacz czy turbo nie wali olejem w tłumik. Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez robert_s 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrekuPL Zgłoś #22 Napisano 22 Sierpnia 2019 masz rację, dlatego dziś będę sprawdzał jak auto się zachowuje od strony wtrysków i gubienia oleju. Co ciekawe nawet dymka nie puści, czego np. nie mogę powiedzieć o moim fordzie mondeo, gdzie jest sprawny dpf i kat i chmurę czasem puści przy mooooocny bucie No i lipa, co ok. 40-50km wywala kontrolkę DPF i trzeba jechać dopalać, na kompie pokazuje ok.50% zapchania, aby zgasła musi zejść do 15%. Myślę, czy pompki nie robią mi problemu, auto odpala, kompa ma dobrego. Kiedyś obiło mi się, że potrafi olej iść do paliwa i tak myślę, czy u mnie takiej opcji nie ma, tym bardziej że kolor paliwa w filtrze jest taki "ciemny czarny". Więc na 100% jest jakiś problem, pytanie czy to idzie gdzieś przez pompowtryski czy jest jeszcze jakaś inna opcja? podejrzenie pada na vacum pompę, mam wersję która padała jak głupia i najprawdopodobniej tam się miesza paliwo z olejem i stąd problem z dpf'em testy i pewnikiem wymiana już niedługooooo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #23 Napisano 29 Sierpnia 2019 @GrekuPL korzystaj, z łaski swojej, z opcji edytowania postów i przestań pisać posty jeden pod drugim. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach