Skocz do zawartości
wicia021

problem z filtrem DPF w CC-ku

Rekomendowane odpowiedzi

witam problem polega na tym, kupiłem paseratti CC miał uszkodzony czujnik temperatury spalin  paliły się ikonki DPF spirala mrugała, i ikonka pompy aut posiadało moc i wszystko chodziło jak ta lala. Po kilku dniach auto straciło moc tryb serwisowy, szybko wymieniłem czujnik i poszedłem na trasę obroty powyżej 2000 bieg 4 i jedziemy 30 min drogi filtr się nie wypalił. przyjechałem na warsztat szwagra komputer i próbujemy wyczyścić na postoju  i tu zdziwienie komputer nie reagował na wypalanie. Parametry w normie ale jak nie idzie to nie idzie. Na drugi dzień auto odzyskało moc  ale filtr DPF dalej się świeci wiec ponownie trasa obroty ponad 2000 bieg 4 i lecimy 30 min i znowu klapa nie wyczyściło i kierunek zwrot i dalej próbujemy wypalić  niestety dalej nic, i znowu do szwagra na warsztat komputer i znowu problem nie idzie przez dalszą część wypalania. Na następny dzień poczytałem o piance do czyszczenia filtrów z firmy K2 dobre komentarze wiec kupił wykręciłem czujnik  zrobiłem według instrukcji  i po całym procederze dalej brak mocy filtr się świeci. Znalazłem firmę która czyści filtry DPF ( warunek samemu trzeba se ściągnąć filtr ) koszt 400zł i proces trwa ok 2h. Po kilku godzinach męczarni wyciągnąłem filtr zawiozłem na czyszczenie. Po 3 h odebrałem i jedziemy z montażem  1,5h i już gotowe, Zadowolony lecz 400-stówki mniej w kieszeni odpalam auto iiiiii du....a, filtr się świeci, noi trasa w czasie trasy 30 min nic auto dalej brak mocy. Do szwagra komputer adaptacja niby nowy filtr i próba wypalenia na postoju i dalej cisza nie idzie w procederze wypalania. czujniki wszystkie oki parametry oki, filtr po czyszczenie moje pytanie co może być, czy gdzieś się zawiesił na jakimś sterownik, czy co proszę was o sugestie pomoc bo już ręce opadają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może daj jakieś parametry z tego filtra, bo taki opis może i długi, ale ubogi w detale...

Jaka jest różnica ciśnień na filtrze na postoju?
Jaki jest poziom zapełnienia popiołem (powinno być 0 po wymianie)?
Jaki jest poziom zapełnienia sadzą?
Jakie są błędy w ECU?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tam kolega Wicia021 ogarnął problem z dpfem?Co było przyczyną nie wypalania sie filtra? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności