Marek3 Zgłoś #21 Napisano 28 Marca 2020 Więc na 95% zawór rozprężny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychszop Zgłoś #22 Napisano 28 Marca 2020 A podpowiesz gdzie ten zawór jest zlokalizowany. Jak się do niego dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #23 Napisano 28 Marca 2020 Do ścianki grodziowej idą dwa przewody od klimatyzacji , trzeba je odkręcić następnie zobaczysz zawór , zawór jest skręcony z parownikiem , jedna lub dwoma śrubami (na chwile obecną nie pamiętam już) .Wcześniej trzeba oddessać czynnik chłodniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychszop Zgłoś #24 Napisano 24 Kwietnia 2020 Sprawa ostatecznie rozwiązaną. Samochód na gwarancji więc pojechał do serwisu. Wymieniona została sprężarka klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #25 Napisano 26 Czerwca 2020 Dzis prawie 30stopni,wlaczylem klime,chlodzi ale slysze takie ciche syczenie. czy to normalny odglos? pytam bo jestem przewrazliwiony na punkcie stukow pukow i innych dziwnych odglosow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławo2 Zgłoś #26 Napisano 26 Czerwca 2020 Syczenie to objaw małej ilości czynnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #27 Napisano 26 Czerwca 2020 9.3 pokazuje po 10 minutach z czujnikiem w kratce nawiewu. wentylator na 2 biegu,temperatura na LO. czy w pelnym slońcu klimatyzacja bedzie wydajniejsza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darpola Zgłoś #28 Napisano 27 Czerwca 2020 Nie patrz na temperaturę tylko jedz na maszynę i zobacz ile masz czynnika chłodzącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #29 Napisano 27 Czerwca 2020 Czynnik uzupelniony. bylo 109gram a powinno byc 500 dodatkowo zrobili ozonowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #30 Napisano 27 Czerwca 2020 A sprawdzili szczelność z próbą ciśnieniową ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #31 Napisano 27 Czerwca 2020 Od nowosci nic z klima nie bylo robione. szczelnosci nie sprawdzali. Chociaz cos tam z ta proba cisnieniowa bylo robione bo napijali chyba powietrzem i zostawili tak na 20 minut, potem proznia i dopuero gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #32 Napisano 28 Czerwca 2020 Gdzieś ten gaz musiał wylecieć ,20 min to zdecydowanie za krótko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #33 Napisano 29 Czerwca 2020 Próbę podciśnieniową to się robi od 45min wzwyż (z głowy podaje, równie dobrze to może być 1h jak i 1h20min. Na pewno dosyć długo). Z tym, że próby podciśnieniowe rzadko dają rezultat. Najpewniejsza jest próba ciśnieniowa. 20 barów azotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotu_ok Zgłoś #34 Napisano 18 Października 2020 Witam. szybkie pytanie gdzie i jaki dostęp jest do silniczka który steruje temperaturą z tyłu (kilma 3 strefy) Mam błąd sporadyczny: 328452 - Motor for Rear Temperature Flap B108E 71 [008] - Actuator stuck Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 39 Reset counter: 75 Mileage: 171101 km Date: 2020.07.17 Time: 07:38:07 Voltage terminal 30: 14.5 V Outside air temperature: 16.0 °C Interior temperature: 22.8 °C Rear temperature flap: actual value: 0.0 % Rear temperature flap: actual value: 34 Rear temperature flap: specified value: 17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #35 Napisano 12 Lipca 2023 W dniu 26.06.2020 o 20:05, sławo2 napisał: Syczenie to objaw małej ilości czynnika. Pocieszyles mnie, bo od kilku tygodni słyszałem takie jednostajne stlumione syczenie przy pracy na klimie, a dzisiaj przy 32C zauważyłem ze mimo ze sprężarka i wentylator chodzi, to powiedzieć że w ogole sie nie schladza. Aluminiowe rurki pod maska cieple. Mam nadzieje ze to tylko brak czynnika. Rocznik 2015, conajmniej 2l nie zagladane do klimy. Swoją droga ile placicie za serwis klimy na tym czynniku 134? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #36 Napisano 14 Lipca 2023 W dniu 12.07.2023 o 18:45, Jericho napisał: Pocieszyles mnie, bo od kilku tygodni słyszałem takie jednostajne stlumione syczenie przy pracy na klimie, a dzisiaj przy 32C zauważyłem ze mimo ze sprężarka i wentylator chodzi, to powiedzieć że w ogole sie nie schladza. Aluminiowe rurki pod maska cieple. Mam nadzieje ze to tylko brak czynnika. Rocznik 2015, conajmniej 2l nie zagladane do klimy. Swoją droga ile placicie za serwis klimy na tym czynniku 134? Ja ostatnio też nabijalem klime, auto rowniez z 2015 r. i nikt nigdy tam nie zaglądał. U mnie bylo slychac syczenie i klima srednio dawala rade. Okazalo sie ze bylo 120g czynnika zamiast 500. Dobili mi to pełna, zapłaciłem 250 zł i teraz pieknie chłodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #37 Napisano 16 Lipca 2023 (edytowane) Jestem po serwisie. Czynnika moze było z 50gr. Wiec pewnie jest gdzieś nieszczelność..ale ze przez najbliższy miesiąc potrzebuje auto to nabilem do pelna. Razem z ozonowaniem i barwnikiem wyszło 200zl we Wrocławiu. Bez zbędnego naciągania na sprawdzenie szczelności, bo serwisant powiedział ze w tym przypadku nie ma sensu, bo wiadomo ze jest nieszczelność. Na stacjach szybkiej obsługi klimy pod marketami zapłaciłbym pewnie z 400zl Edytowane 16 Lipca 2023 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #38 Napisano 17 Lipca 2023 @Jericho w roczniku 2015 siedzi czynnik r134a czy r1234yf ? Jak na uzupełnienie prawie całego układu z ozonowaniem to 200zł jak nic.... tanio... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #39 Napisano 17 Lipca 2023 51 minut temu, rosol napisał: @Jericho w roczniku 2015 siedzi czynnik r134a czy r1234yf ? Jak na uzupełnienie prawie całego układu z ozonowaniem to 200zł jak nic.... tanio... Jest stary r134a. Za nowy zapłaciłbym ok 700-800zl do pełna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wizjer Zgłoś #40 Napisano 9 Sierpnia 2023 W dniu 16.07.2023 o 20:15, Jericho napisał: Wiec pewnie jest gdzieś nieszczelność..ale ze przez najbliższy miesiąc potrzebuje auto to nabilem do pelna. Razem z ozonowaniem i barwnikiem wyszło 200zl we Wrocławiu. A możesz dać namiar, gdzie we Wrocławiu udało się załatwić sprawę w takiej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach