Albercik Zgłoś #1 Napisano 25 Lipca 2019 1 godzinę temu, adiaudi napisał: Ach, przy okazji, czy faktycznie jakość i trwałość wnętrza w B7 jest troszeczkę lepsza niż w B6? Ale to przy okazji - pytam o silnik. No nie zgodzę się do końca z tym. Szczególnie jak chodzi o elementy wykończone skórą (kierownica, gałka biegów). Tutaj jest makabra. Już po niewielkim przebiegu kierownica się świeci, a gałka biegów zaczyna obłazić. W moim B6 (ponad 300 tys. km) gałka biegów była trochę wyślizgana, chrom już złaził, ale skóra cała. W B7 gała ma 290 tys. i skóra się łuszczy. Kierownica w moim B6 też wyglądała o niebo lepiej. Cytuj EPWA Latasz czymś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #2 Napisano 25 Lipca 2019 Na razie nie, mam CPL(A) z nieważnymi uprawnieniami - zdrowie kiedyś padło i tak mi zostało, ale chcę wznowić przynajmniej do PPL(A) i w weekendy dla przyjemności Taki mam pomysł, zobaczymy jak wyjdzie,a Ty latasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #3 Napisano 26 Lipca 2019 19 godzin temu, adiaudi napisał: Taki mam pomysł, zobaczymy jak wyjdzie,a Ty latasz? Na razie w trakcie kursu na PPL(A) + MEP(L) na EPBC, ale ambicje są docelowo na ATPL(A) Póki śmigam Cessną 172, ale miałem okazję prowadzić przez bardzo krótką chwilę B737-400 i po prostu baaaajkaaa ? BTW - latałem też rekreacyjnie z instruktorem pomiędzy GCFV, a GCLP i tam to dopiero jest fajnie (jak nie wieje ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #4 Napisano 26 Lipca 2019 Zrobiliśmy małe OT. Trzymam kciuki i łączę się w uczuciach do latania 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2019 Oj tam, oj tam. Czasem dobre OT jest potrzebne A co do zdrowia to ja byłem ostatnio w szoku. Po maturze chciałem już startować na ppla, to mi powiedzieli lekarze, że bez szans bo mam wadę wzroku. Kilka długich lat później rozmiawiałem ze znajomym (może znasz - Captain Joe?) i mówi, że wada wzroku nie dyskwalifikuje. Poszedłem na badania lekarskie przed kursem i luz. Co ciekawe - przy lotach IFR nie muszę nawet stosować szkieł korekcyjnych, a przy VFR mam pełną dowolność (okulary, kontakty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #6 Napisano 29 Lipca 2019 @adiaudi @Albercik Panowie - możecie teraz dyskutować do woli, bez zastanawiania się o jakimś OT. Swoją drogą ciekawy temat, więc kontynuujcie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #7 Napisano 29 Lipca 2019 @radekrp90 tu nie ma o czym dyskutować @adiaudi musi odnowić licencję, ja właśnie ją robię (choć opornie mi to idzie z braku czasu) i tak to się kręci. Poza tym, budżet również na tym cierpi... Ostatnio wyliczyłem, że do zrobienia atpla od zera potrzeba jakieś 200 tys. zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2019 Ja robiłem długo i skończyłem jak nie było roboty dla golasów nawet w Azji... Podliczyłem, to chyba wydałem 250 lub więcej. ... Miłość kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2019 Dnia 30.07.2019 o 15:01, adiaudi napisał: Ja robiłem długo i skończyłem jak nie było roboty dla golasów nawet w Azji... Noo, to bolesna prawda. Goły ATPL to ładnie wygląda na ścianie w biurze Dnia 30.07.2019 o 15:01, adiaudi napisał: Podliczyłem, to chyba wydałem 250 lub więcej. ... No jak dołożysz do tego jeszcze potrzebne VFR, IRA, CPLA, MEPL itd. to się kwota robi już konkretna Dnia 30.07.2019 o 15:01, adiaudi napisał: Miłość kosztuje Właśnie. Nieważne ile - ważne, żeby robić to, co się lubi Choć ostatnio mam tyle pracy, że nie siedziałem już w niczym latającym od kilku miesięcy A jak z 1,5 miesiąca temu się zaparłem, żeby polatać - taki wiatr wiał na EPBA, że instruktor stwierdził, że mnie powaliło i mam wracać do domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach