Skocz do zawartości
Marek87

Mam ogromną prośbę o analizę logów Passat B5 FL 1,9 TDI 130 KM AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Opisałem swój problem na :

 

Cześć, mam problem z passat B5 FL. Jak jest na dworze gorąco auto nagle traci moc. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie auto odzyskuje moc.

Ogólnie wydaje mi się że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być. Jak był Tiptronic to moc było czuć. Od kiedy jest manualna skrzynia 5 biegowa 
co chwilę jakieś problemy. 
Rok temu również miałem problemy z przyspieszeniem, rozłączała się turbina oraz jak się naciskało hamulec to auto dalej się toczyło przez chwilę.
Mechanik wymienił pompę vacum (włożona jakaś używana z nowszego passata). Problemu z hamulcami nie ma ale problemy z przyspieszeniem dalej są. 
Olej wymieniany co 10 tys. km. Filtr powietrza wymieniany 13 tys. temu. Ostatnio wymieniałem filtr powietrza przy 10 tys i był podobno czysty dlatego jeszcze nie wymieniałem. Co ile powinno się wymieniać filtr powietrza ?
Filtr paliwa, oleju wymieniam co 10 tys.

Prośba o analizę logów. Chciałbym sprawdzić stan pompowtryskiwaczy, turbiny, przepływomierza.

http://vaglogi.pl/log-003_5qsJ3.html

Logi dynamiczne  wykonane na rozgrzanym silniku 90 stopni. do 3000 tys obrotów na 3 biegu.

Błąd jaki mam zapisany na komputerze to : 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation

P15 56 -35 - 10 Intermittent


Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju)

Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ?

Grupa 013 :

http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html

Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM)

 

Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html

Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html

 

Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html

 

Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html

 

Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85)

 

Inne logi statyczne :

Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) :

http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html

Grupa 003 (z dodaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html

Grupa 011 :

http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html

Grupa 008 : 

http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html

 

Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 

17964? Charge Pressure Control : Negative Devation


Co można jeszcze sprawdzić ?

Edytowane przez Marek87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności