Skocz do zawartości
Marek87

Passat 1,9 AVF 130 KM prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem z autem. Jak jest na dworze gorąco auto nagle traci moc. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie auto odzyskuje moc.

Ogólnie wydaje mi się że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być. 

Prośba o analizę logów :

http://vaglogi.pl/log-003_5qsJ3.html

Logi wykonane na rozgrzanym silniku 90 stopni. do 3000 tys obrotów na 3 biegu.

Błąd jaki mam zapisany na komputerze to : 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation

P15 56 -35 - 10 Intermittent

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego logu nic nie bedzie. 

Zrob log od 1500 do 4000 rpm grup 003 i 011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju)

Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ?

Grupa 013 :

http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html

Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM)

 

Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html

Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html

 

Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html

 

Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html

 

Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85)

 

Zrobiłem również logi statyczne :

Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) :

http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html

Grupa 003 (z dodaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html

Grupa 011 :

http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html

Grupa 008 : 

http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html

 

Oprócz zrobienia logów dynamicznych co można jeszcze zrobić ?

Dynamiczne zrobię ale muszę znaleźć drugą osobę do pomocy ;)

Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 

17964 Charge Pressure Control : Negative Devation

Edytowane przez Marek87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Marek87 napisał:

Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju)

Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ?

Grupa 013 :

http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html

Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM)

 

Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html

Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html

 

Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html

 

Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html

 

Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85)

 

Zrobiłem również logi statyczne :

Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) :

http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html

Grupa 003 (z dodaniem gazu)

http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html

Grupa 011 :

http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html

Grupa 008 : 

http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html

 

Oprócz zrobienia logów dynamicznych co można jeszcze zrobić ?

Dynamiczne zrobię ale muszę znaleźć drugą osobę do pomocy ;)

Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 

17964 Charge Pressure Control : Negative Devation

Wyszstko gra, egr zaslepiony. Zrob dynamiczne i ew. basic settings grupa 11.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą analizowałem log 003 i coś mi się nie zgadzały wartości EGR duty cycle. Po tym widać że jest zaślepiony ? Ja tego nie zaślepiałem ani wyłączałem. 

Jeśli faktycznie EGR jest zaślepiony to będę musiał poważnie pogadać z moim mechanikiem. Niemiec to kiedyś zrobił albo on. 

 Podczas biegu jałowego lub po wciśnięciu pedału gazu zawór EGR powinien być zamknięty ? U mnie pokazuje 4.8 %. Co to może oznaczać ? Na biegu jałowym jak dodawałem gaz to wartość rosła 50-70 %

Basic settings chyba nie jest tak bezpiecznie wykonywać :) ? Jestem początkujący w tych tematach więc sobie raczej odpuszczę.

Dynamiczne zrobię tylko trochę boję się tych 4000 obrotów na 3 biegu. Bezpieczne to dla silnika i skrzyni :) ? 

Edytowane przez Marek87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Marek87 napisał:

Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą analizowałem log 003 i coś mi się nie zgadzały wartości EGR duty cycle. Po tym widać że jest zaślepiony ? Ja tego nie zaślepiałem ani wyłączałem. 

Jeśli faktycznie EGR jest zaślepiony to będę musiał poważnie pogadać z moim mechanikiem. Niemiec to kiedyś zrobił albo on. 

 Podczas biegu jałowego lub po wciśnięciu pedału gazu zawór EGR powinien być zamknięty ? U mnie pokazuje 4.8 %. Co to może oznaczać ? Na biegu jałowym jak dodawałem gaz to wartość rosła 50-70 %

Basic settings chyba nie jest tak bezpiecznie wykonywać :) ? Jestem początkujący w tych tematach więc sobie raczej odpuszczę.

Dynamiczne zrobię tylko trochę boję się tych 4000 obrotów na 3 biegu. Bezpieczne to dla silnika i skrzyni :) ? 

Nie bądź taki przestraszony. 4tys obrotów to jest nic... Basic settings smialo rob.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazuje mi się błąd na komputerze :

17964 - charge pressure control negative deviation

Turbo niby OK, wężyki wymienione, egr wyczyszczony. Może to być przepływomierz zwłaszcza że źle pokazuje wartości ?

Wyłącza mi się moc, czasem jest OK a czasem wchodzi w tryb awaryjny.

Czy błąd 17964 - charge pressure control negative deviation może być spowodowany przez uszkodzony przepływomierz ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności