Marek87 Zgłoś #1 Napisano 27 Lipca 2019 Cześć, mam problem z autem. Jak jest na dworze gorąco auto nagle traci moc. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie auto odzyskuje moc. Ogólnie wydaje mi się że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być. Prośba o analizę logów : http://vaglogi.pl/log-003_5qsJ3.html Logi wykonane na rozgrzanym silniku 90 stopni. do 3000 tys obrotów na 3 biegu. Błąd jaki mam zapisany na komputerze to : 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation P15 56 -35 - 10 Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 27 Lipca 2019 Z tego logu nic nie bedzie. Zrob log od 1500 do 4000 rpm grup 003 i 011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #3 Napisano 27 Lipca 2019 (edytowane) Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju) Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ? Grupa 013 : http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM) Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85) Zrobiłem również logi statyczne : Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) : http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html Grupa 003 (z dodaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html Grupa 011 : http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html Grupa 008 : http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html Oprócz zrobienia logów dynamicznych co można jeszcze zrobić ? Dynamiczne zrobię ale muszę znaleźć drugą osobę do pomocy Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation Edytowane 27 Lipca 2019 przez Marek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 27 Lipca 2019 8 godzin temu, Marek87 napisał: Dodatkowo zrobiłem inne logi statyczne (na postoju) Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko OK jest jeśli chodzi o wtryski ? Grupa 013 : http://vaglogi.pl/log-013_jUDrIF.html Auto średnio bierze mi 6,7 litrów oleju napędowego (1,9, 130 KM) Grupa : 018 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-018_QNi65P.html Grupa : 018 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-018_0D7e2F.html Grupa : 023 (na postoju, bez dodawania gazu) http://vaglogi.pl/log-023_3R5AZ.html Grupa : 023 (na postoju, z dodawaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-023_u1agYEc.html Wszystkie logi wykonane na rozgrzanym silniku. Wskazówka na zegarach 90 stopni (w komputerze 85) Zrobiłem również logi statyczne : Grupa 003 (na postoju bez dodawania gazu) : http://vaglogi.pl/log-003_wtL24U.html Grupa 003 (z dodaniem gazu) http://vaglogi.pl/log-003_j48Ot.html Grupa 011 : http://vaglogi.pl/log-011_0296C.html Grupa 008 : http://vaglogi.pl/log-008_T79G7.html Oprócz zrobienia logów dynamicznych co można jeszcze zrobić ? Dynamiczne zrobię ale muszę znaleźć drugą osobę do pomocy Czy błąd 17964 może oznaczać problemy z turbiną ? 17964 Charge Pressure Control : Negative Devation Wyszstko gra, egr zaslepiony. Zrob dynamiczne i ew. basic settings grupa 11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #5 Napisano 27 Lipca 2019 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą analizowałem log 003 i coś mi się nie zgadzały wartości EGR duty cycle. Po tym widać że jest zaślepiony ? Ja tego nie zaślepiałem ani wyłączałem. Jeśli faktycznie EGR jest zaślepiony to będę musiał poważnie pogadać z moim mechanikiem. Niemiec to kiedyś zrobił albo on. Podczas biegu jałowego lub po wciśnięciu pedału gazu zawór EGR powinien być zamknięty ? U mnie pokazuje 4.8 %. Co to może oznaczać ? Na biegu jałowym jak dodawałem gaz to wartość rosła 50-70 % Basic settings chyba nie jest tak bezpiecznie wykonywać ? Jestem początkujący w tych tematach więc sobie raczej odpuszczę. Dynamiczne zrobię tylko trochę boję się tych 4000 obrotów na 3 biegu. Bezpieczne to dla silnika i skrzyni ? Edytowane 27 Lipca 2019 przez Marek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2019 14 godzin temu, Marek87 napisał: Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą analizowałem log 003 i coś mi się nie zgadzały wartości EGR duty cycle. Po tym widać że jest zaślepiony ? Ja tego nie zaślepiałem ani wyłączałem. Jeśli faktycznie EGR jest zaślepiony to będę musiał poważnie pogadać z moim mechanikiem. Niemiec to kiedyś zrobił albo on. Podczas biegu jałowego lub po wciśnięciu pedału gazu zawór EGR powinien być zamknięty ? U mnie pokazuje 4.8 %. Co to może oznaczać ? Na biegu jałowym jak dodawałem gaz to wartość rosła 50-70 % Basic settings chyba nie jest tak bezpiecznie wykonywać ? Jestem początkujący w tych tematach więc sobie raczej odpuszczę. Dynamiczne zrobię tylko trochę boję się tych 4000 obrotów na 3 biegu. Bezpieczne to dla silnika i skrzyni ? Nie bądź taki przestraszony. 4tys obrotów to jest nic... Basic settings smialo rob. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek87 Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2020 Pokazuje mi się błąd na komputerze : 17964 - charge pressure control negative deviation Turbo niby OK, wężyki wymienione, egr wyczyszczony. Może to być przepływomierz zwłaszcza że źle pokazuje wartości ? Wyłącza mi się moc, czasem jest OK a czasem wchodzi w tryb awaryjny. Czy błąd 17964 - charge pressure control negative deviation może być spowodowany przez uszkodzony przepływomierz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach