czarny22 Zgłoś #1 Napisano 26 Lipca 2019 Witam wszystkich :) Od jakiegos pol roku jestem posiadaczem Passata z 2006 roku 2.0 tdi silnik bkp 140 koni wszystko bylo pieknie ale od tygodnia mam problem z autem. po nocy lub dlurzszym postoju. auto nierowno chodzi i zakopci po odpaleniu, im dalej w las auto lapie swoj rytm i jak osiagnie tem to jest wszystko juz pieknie. bledow w silniku zero. mam uzadzenie diagnostyczne Autel zrobilem nim odczyt i oto wartosci, wypisalem te najwazniejsze: 1.engine speed(g28) 801 /min 1.injection quantity 3.82 mg/str 1.injection duration 2.6 kW 4.injection start 3.9 AT DC 4.injection duration 2.7 kW 4. Torsion Value 0.00 stopnia (kat wyprzedzenia wtrysku) Air mass flow 443.3 mg/str boost 999.04 mbar coolant temp 128 F 13. injection quantity deviation cyl. 1 -0.34 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 2 -0.19 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 3 0.23 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 4 0.29 mg/str 18. Injector status na wsyztkich cylindrach 0.00 23. switch time deviat cylinder 1,2,3,4 0.22 51.camshaft speed 399 Prosze o porady co moze byc podejrzewam jakas mechaniczna usterke, przypomne ze po rozgrzaniu auto pali na strzala nie kopci i leci jak powinno, zero bledow pozdrawiam szymon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #2 Napisano 26 Lipca 2019 Wyglada jakby sie paliwo cofalo ale sprawdz na samym zaplonie grupę 18. Jezeli sa 2 wszedzie to ok ale jezeli inna cyfra to do sprawdzenia okablowanie lub same pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny22 Zgłoś #3 Napisano 27 Lipca 2019 Witaj Robert dzieki za odpowiedz, w grupie 18 mam na wszystkich cylindrach wartosci 2.00 przy samym zaplonie. musze troche sprostowac to co napisalem auto pali na strzala nawet po nocy wiec paliwo sie raczej nie cofa, tylko po odpaleniu strasznie chodzi nierowno i dymi na bialo po paru min lub paru przygazowkach jest juz ok. wszystkie czujniki temperatur pokazuja dobre wartosci, tez obstawaialbym pompki na pierwszy rzut oka ale po zczytaniu wartosci nie jest z nimi tak zle, mysle czy nie zrobic im plukanki jakims srodkiem ale nie do baku lecz prosto przez wtryski, co myslisz. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny22 Zgłoś #4 Napisano 27 Lipca 2019 jeszcze jedno co zalwazylem to bipy jakies nie tak na wszystkich cylindrach wartosc 0.23 a w innych tdi odczyt byl od -5 do +5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #5 Napisano 29 Lipca 2019 Siema bipy sa w normie u mnie sa na 22 więc luz. Zobacz czy czujnik temperatury powietrza i paliwa nie oklamuja na zimnym silniku. Co do samej płukanki to zrób sam robiłem i 13 grupie wszystkie zeszły dość mocno w dół. Osobiscie polecam zabieg ale tylko z puszki i pamiętaj żebyś zamknął obieg paliwa na filtrze bo się będzie lało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach