Skocz do zawartości
cinek2908

Analiza logów 1.8T APU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów :)

Prośba o analizę logów mojego Passata B5, trochę muli, ciężko wstaje i czasami przerywa przy przyspieszaniu.

Oto logi dynamiczne na PB:

http://vaglogi.pl/log-002_033_vX4dJX7.html

http://vaglogi.pl/log-020_118_115_0jOP0.html

Pozdrawiam.

Edytowane przez cinek2908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi na Pb, a LPG jest?

Wg tego co tu widać to mieszanka nie jest idealna, przepływowi deczko brakuje i widać spalanie stukowe. Pierwsze to oczywiscie sprawdzenie szczelności. Co do wstawania, turbo wyglada dobrze.

W 002+033 jest stary log. Tam przepływ jest wyższy. Czasy dłuższe. Pytanie czy yto była uszkodzona przepływka, która zawyżała izwiekszała czas wtrysku czy był jakiś soft którego teraz nei ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 002+033 nadłożył mi się stary log i teraźniejszy, nie zauważyłem, mój błąd:

poprawka:

http://vaglogi.pl/log-002_033_vX4dJX7.html

http://vaglogi.pl/log-020_118_115_0jOP0.html

LPG jest, szczelność sprawdzona kompresorem (nic nie syczało), sprawdzone wężyki od N75 do turbo i do gruchy, dv trzyma, świece wymienione ok. 1000KM zrobione na nich. Jest program, który mam na drugim sterowniku, do logów podłączam ori soft, żeby logować na seryjnych parametrach.

Czyli przepływomierz do wymiany? Spalanie stukowe jest przez przepływomierz, czy cewki też do wymiany?

PZDR.

Edytowane przez cinek2908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardziej skontrolował stan świec. Do tego podmienił cewki miejscami. Cewka 3,4 na 1,2. Podobnie można by zrobić ze świecami. Stukowe jest wyraźnie większe na cyl 3,4. Może to wina przepływki choć przy tym zaniżaniu, nie stawiał bym na niego.

Co do przepływomierza... Zaniża z 10g/s. Jak na turbo to tak, o, dużo nie dużo. Ta mieszanka też tylko minimalnie nie taka, choć może to tylko moja nadwrażliwość a APU tak po prostu mają (mało tych silników żeby porównywać). Jakbyś miał od kogoś pożyczyć z innego 1.8T żeby się upewnić, bo szkoda wydawać ~300zł... Może to stukowe i przepływ to już po prostu wiek silnika

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek zamieniłem same cewki z 3,4 na 1,2. Świece nowe więc na razie zostawiłem je na swoim miejscu. 

Jutro będę miał na podmianę nowy przepływomierz z boscha o moim numerze.

A tutaj logi z dzisiaj:

http://vaglogi.pl/log-002_033_EfxWA.html

http://vaglogi.pl/log-020_118_115_c819N.html

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz gorzej  jest na 1 i 3. Zrób jeszcze dwa logi z 020. Przed zmianą (czyli tak jakby powtórzę ten co jest) i znowu zmień cewki i log. 

Nie wiem co prawda co za świece ale jeśli to nie jakieś irydy czy platyny tylko zwykłe i jeszcze np. Ze sporo przerwa to przy słabej cewce albo i nawet bez po 10tys mogły się zużyć. 

Ale w sumie jak masz mieć nowa przeplywke to może nie ma sensu sobie na razie dokładać roboty i po prostu zobaczymy co pokaze przepływomierz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie będzie. Jedynie co to 3ci cylinder slabszy (swieca, cewka).

A o dziwo przepłwy zwiekszył się tylko o 7g/s a róznica jest spora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności