Albercik Zgłoś #81 Napisano 13 Lipca 2019 Tak, możesz sprawdzić drążek, jednak co do kompetencji ludzi pracujących na stacjach diagnostycznych... Zazwyczaj nie potrafią nic, oprócz obejrzenia, czy nie cieknie olej i wykucia na blachę instrukcji obsługi od szarpaków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #82 Napisano 13 Lipca 2019 Sprawdzałem dzisiaj drążek, ściągnąłem gumę i wydaje mi się dobry, co do luzów tylko na założonym kole byłem w stanie go wyczuć. Czy na załączonym zdjęciu to jest śruba do regulacji luzu maglownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #83 Napisano 14 Lipca 2019 Tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #84 Napisano 14 Lipca 2019 W takim razie będę próbował tą śrubę, jeszcze mnie zastanawia sprawdzić luz na krzyżaku... ponieważ samochód prowadzi się bardzo dobrze, a stuki są tylko na małych prędkościach na nierównościach. Ogólnie nie widziałem luzów na maglu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #85 Napisano 14 Lipca 2019 @pitbul455 to obawiam się, że masz tak, jak ja miałem - luz między przekładnią, a kolumną. B6 tak miało i prowadziło się rewelacyjnie. Pukanie było tylko przy szybkim ruszaniu kierownicą prawo-lewo albo na niektórych nierównościach, ale prowadziło się wyśmienicie. Nawet przy hamowaniu na koleinach mogłem puścić kierownicę. W B7 mam walniętą końcówkę drążka i oprócz pukania - auto myszkuje trochę po drodze, ściąga na koleinach jak cholera i głośno opony się toczą przy V > 60 kmph. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #86 Napisano 15 Lipca 2019 Chodzi o krzyżak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #87 Napisano 15 Lipca 2019 Nie. W środku, w samej przekładni, gdzie zębatka kolumny jeździ po listwie zębatej. Ten luz jest nieregulowalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #88 Napisano 16 Lipca 2019 No więc po naprawie, magla wymieniona na regenerowaną, w stacji diagnostycznej zajmującej się regeneracją, wymianą na samochodzie, koszt 850 zł, taniej chyba nie ma nigdzie, 12mcy gwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #89 Napisano 17 Lipca 2019 17 godzin temu, pitbul455 napisał: koszt 850 zł, taniej chyba nie ma nigdzie, 12mcy gwa. WOW! Ja buliłem 2K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PassatB61991 Zgłoś #90 Napisano 27 Sierpnia 2020 Witam. Jestem już kilka lat w posiadaniu B6 1.9 TDI BLS 2008 rok manual. Po diagnozie i opinii na stacji diagnostycznej i u mechanika mam do wymiany maglownice. Bardzo mocno przy skręcaniu trzeszczy/strzela i są stuki centralnie od magla słyszalne na kanale. Po sprawdzeniu komputerowym widać że mam maglownice o kodzie: 5n1909144g i tutaj pytanie, czy musi być w 100% taka? Czy może być inna o jakimś innym kodzie? bo tych maglownic w B6-tkach jest kilkanaście chyba... Mój Passek ma nalatane ponad 400k i rozumiem że obecny magiel już mówi papa więc chciałbym kupić mniej wymęczoną używkę ( w regeneracje nie wierze z racji słabych opinii o takowych sprawach tych części... ) lecz ciężko z dostępnością maglownicy o tym kodzie a jak już są to ceny ponad 1500 zł... Stąd pytanie czy maglownica o innym kodzie będzie pasować? Czy jednak musi być taki i tylko taki kod maglownicy czyli 5n1909144g? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #91 Napisano 9 Października 2020 Może być z wyższą literą na końcu. Ogólnie to co podajesz to numer sterownika i możliwe, że po tym nic nie znajdziesz. Kolejna sprawa to samo oprogramowanie - może się zdarzyć, że otrzymasz maglownice od zupełnie innego auta i będzie konieczne wgranie nowej charakterystyki (wspomaganie będzie za słabe albo za mocne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach