Skocz do zawartości
ceroone

Passat B6 wybita maglownica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie czy przy zmianie maglownica z II generacji na III oprócz zmiany kostki 5pinowej na 3pinowa

3D0 973 703 -l Obudowa - 2x - 000 979 019E piny trzeba jeszcze coś podłączać ekstra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jak w temacie,dodam ze mam DCC,kierownica usztywnia się po włączeniu trybu sport,niepokoją mnie dziwne dzwieki podczas szybkiego wciśnięcia gazu,czasem podczas kręcenia kierownicą na postoju tez wystepuja.Moze jakieś sugestie ,pomysły,na diagnostyce stwierdzili delikatny luz na końcówce drążka,ale czy to może być to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zgaszonym silniku krec szybko kierownica lewo-prawo - tu uslyszysz luz na maglownicy lub koncowce. Ktoras poduszka mcphersona zatarta moze?

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zdiagnozować tą poduszke?

 

Jak krece na postoju przy zgaszonym to czasem slysze pukniecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zgaszonym silniku krec szybko kierownica lewo-prawo - tu uslyszysz luz na maglownicy lub koncowce. Ktoras poduszka mcphersona zatarta moze?

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk

Mozesz tez wsadzic kogos za kierownice i niech rusza nia prawo-lewo szybko a Ty zlap za polaczenie koncowka-drazek - moze sam wyczujesz ten luz i posluchasz czy to to tak puka

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G900A using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, opiszę swój problem po wymianie maglownicy, może ktoś będzie w stanie pomóc. Jakiś czas temu pojawiły się stuki na kierownicy, diagnoza- maglownica. Zamówiliśmy drógą po regeneracji 1500 sobie zarzyczyli, po wymianie jest problem. Po przejechaniu paru kilometrów zapala się kontrolka czerwona kierownica i pada wspomaganie po zgaszania auta i ponownemu odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kółko. Na komputerz wyświetla błąd czujnik siły nacisku. Mechanik rozkłada ręce. Czy może maglownica jest trefna. Mi już ręce opadają nie wspomnę o kosztach. 

Edytowane przez Poni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Poni napisał:

Witam, opiszę swój problem po wymianie maglownicy, może ktoś będzie w stanie pomóc. Jakiś czas temu pojawiły się stuki na kierownicy, diagnoza- maglownica. Zamówiliśmy drógą po regeneracji 1500 sobie zarzyczyli, po wymianie jest problem. Po przejechaniu paru kilometrów zapala się kontrolka czerwona kierownica i pada wspomaganie po zgaszania auta i ponownemu odpaleniu wszystko wraca do normy i tak w kółko. Na komputerz wyświetla błąd czujnik siły nacisku. Mechanik rozkłada ręce. Czy może maglownica jest trefna. Mi już ręce opadają nie wspomnę o kosztach. 

a dlaczego w takiej cenie regenerowales jak można kupić oryginał nowy i po problemie. Ja tak zrobiłem i wreszcie nie stuka. Zobaczymy jak długo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.12.2013 o 20:41, Weso napisał:

ja chyba u nich zregeneruje swoją http://regeneracja-kozlowski.pl/dostawa.html

 

2 ata gwarancji

Robiłem u niego-czy ktoś robił?

Pierwsza regenerowana-na 1tys.wystarczyło (stuki dalej były) druga nowa(niby) na 9tyś.wystarczyło kontakt na reklamacje tragedia sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta

Gość nie odbiera telefonu,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, dark69 napisał:

Robiłem u niego-czy ktoś robił?

Pierwsza regenerowana-na 1tys.wystarczyło (stuki dalej były) druga nowa(niby) na 9tyś.wystarczyło kontakt na reklamacje tragedia sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta

Gość nie odbiera telefonu,

Tak właśnie u niego kupiłem regenerowaną i chyba będzie reklamacja. Tylko ciekawe co z tego wyjdzie. Jeden plus taki że nie zdałem starej maglownicy bo sprzedawca się zakręcił i nie wystawił kurierowi zlecenia na odbiór. 

Edytowane przez Poni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2017 o 21:57, Poni napisał:

Tak właśnie u niego kupiłem regenerowaną i chyba będzie reklamacja. Tylko ciekawe co z tego wyjdzie. Jeden plus taki że nie zdałem starej maglownicy bo sprzedawca się zakręcił i nie wystawił kurierowi zlecenia na odbiór. 

Reklamuj Koleś fuszerki odwala-byś widział jak jest robiona regeneracja-naprawa (czyszczenie,smarowanie) bez nowej listwy,za co tyle kasy?

Dałem 1tyś łącznie z demontaż-montaż po reklamacji pierwszej,druga niby nowa,już nie widziałem jak robił gdy przyjechałem już miał.Poprzednią robił przy mnie 

Okradanie ludzi 

Edytowane przez dark69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Proszę o poradę w sprawie hałasującej maglownicy, objaw ten zawuważyłem podczas jazdy po bruku.
Zawieszenie sprawdzone, szczelne, zero luzów, amory przód 80%, tył 55%, wymienione łożyska McPersona.
Obstawiam magiel ponieważ podczas intensywnego bujania kierownicą na postoju idzie wymusić podobny odgłos.

Pytanie do osób które przerabiały ten temat: Czy istnieje możliwość dokręcenia śruby o której wspominaliście we wcześniejszych postach w Pasku CC 2.0 TDI DSG z DCC ?
Mam możliwość zrobienia tego na kanale, prośba tylko o skuteczną metodę eliminacji niepokojących hałasów.

Z góry dziękuję za wsparcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam wszystkich zainteresowanych regeneracją przekładni. Omijać szerokim łukiem firmę- KOZŁOWSKI REGENERACJE!  Sprzedawca nieuczciwy, sprawa będzie miała finał w sądzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Szukam porad dotyczących kasowania luzu w malownicy. 

Generalnie potrzebuje informacji jak się za to zabrać i wykonać to na kanale. Czy w związku z tym trzeba demontowac sanki pod silnikiem?  CC 2.0 TDI  4motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Moja maglownica zaczęła stukać. Zakupiłem używaną z 2010 roku o numerze 1k0909144j i jest trochę inna tj. inna jedna kostka . Moja stara maglownica jest z 2006 roku z końcówką "L".  Czy jak zmienię jedną różniącą się kostkę to wszystko inne będzie pasować i da się normalnie zakodować wspomaganie? Proszę o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od dłuższego czasu podczas jazdy po nierównościach z małą  prędkością słyszę stuki. 

Po wizycie u mechanika stwierdzono luz PIONOWY na maglownicy. Nie przeszkadza to w prowadzeniu auta ale denerwujące jest to stukanie.

Pytanko czy ktoś z Was miał z tym problem? Bo mechanik zaproponował aby lekko dokręcić śrubę na maglownicy. Czy ma to sens czy jeździć dalej i czekać, aż całkowicie się rozleci ? Dodam ,że zrobiłem już tak ponad 10 tyś km.

Edytowane przez alex7646

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mechanik zaproponował Ci dokręcenie śrub na maglownicy, to wie co mówi i przede wszystkim ma pojęcie.Po skasowaniu luzu można zrobić jeszcze tysiące kilometrów. Zaczyna się zawsze od najtańszych rozwiązań, jak sie okaże, że nic to nie dało to wtedy zregenerujesz magla, albo kupisz drugiego sprawnego z np. uszkodzonym silniekiem i z dwóch złożysz jeden sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2015 o 22:05, wektor napisał:

U mnie z kolei auto jest jakby niestabilne przy prędkościach 130-180km/h. Niemal stale trzeba ruszać minimalnie kierownicą, bo ma tendencję do myszkowania.

Stuków zero.

o co biega??

Mam dokładnie tak samo, udało Ci się coś na to zaradzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, zaczęły się stuki przy wolnych prędkościach na prosto, więc od razu na szarpaki zobaczyć jaka gałka lub stabilizator a okazało się że wszystko dobre a luz jest na maglu, czy w B6 jest możliwość regulacji luzu maglownicy, przerabiał ktoś? jeżeli tak to czy jest dostęp bez opuszczania sanek? z góry dzięki za odpowiedź 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, pitbul455 napisał:

a okazało się że wszystko dobre a luz jest na maglu,

Pytanie jaki masz luz. U mnie był luz pomiędzy kolumną, a zębatką, ale pomiędzy kołami było sztywno. W takiej sytuacji - magiel do wymiany. Jak masz luz jednostronny to ciężko mi powiedzieć. W B5 miałem tam śrubę, którą można było zmniejszyć luz (do pewnego stopnia), ale tam zupełnie inny magiel był. W B6 tego nie miałem, więc ciężko powiedzieć.

BTW - jak się okaże, że magiel do wymiany - zastanów się czy nie włożyć od razu nowszego (1K8). Trzeba dosłownie kilka kabelków zamienić, a magiel sporo nowszy no i obsługuje PLA2.0 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czasie i przemyśleniu zastanawiam się bo przecież tam jest jeszcze w gumie drążek kolumny i z tego co widziałem jak diagnosta ruszał to miał luz góra dół, nie boki, ale zastanawia mnie że od razu powiedzieli że to maglownica a nie drążek, muszę chyba sam ściągnąć gumę i zobaczyć, ale jak w takim wypadku racja będzie po mojej stronie to będzie duża niekompetencja ludzi tam pracujących bo Oni stwierdzili że magiel i po temacie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności