Gość marewel Zgłoś #61 Napisano 17 Lipca 2010 A6 C5 quatro ma fabrycznie rozpórkę z przodu,ciekawe po co jak nic nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #62 Napisano 16 Sierpnia 2010 rozpórki sa przydatne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #63 Napisano 17 Sierpnia 2010 rozpórki sa przydatne powietrze taz jest PRZYDATNE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #64 Napisano 17 Października 2010 sam miałem kiedyś skodę favorit i miała zajebiaszczą rozpórkę skoro w niej pękały szyby od wyginania się budy, i po zamontowaniu rozpórki problem ustawał to coś to chyba owa rozpórka daje... conie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #65 Napisano 17 Października 2010 owa rozpórka daje... conie? Daje ale nie w aucie zuse 400niuta i xx koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #66 Napisano 18 Października 2010 a jak sie wogole taka rozporka ma, do wielowachaczowego zawieszenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WARIX Zgłoś #67 Napisano 22 Października 2010 przydała by się ale może samemu coś zrobię i dam zdjęcia tylko skoczę do kolegi po nierdzewkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
independent87 Zgłoś #68 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) to teraz ja odgrzeje kotleta akurat pozbierałem już części na warsztat by wymienic komplet zawieszenia w pasacie wahacze amorki łożyska i tak myślałem co by tu jeszcze i przyszła mi do głowy rozpórka ktoś napisał że ma sens przy obniżonym zawieszeniu ale jak ma się faktycznie do standardowego zwieszenia w niedługim czasie planuje zakupic sprężyny -40 co najmniej albo jak się fundusz zbierze to gwint próbował już to jak to wychodzi zakładał ktoś do passka jakie wrażenia wspomnę że u mnie felgi przód 9J i tył 10J opona 225/45/R17 naciąg bo ktoś napisał ze to też ma znaczenie albo czy to będzie miało sens u mnie Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2011 przez independent87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotyll Zgłoś #69 Napisano 18 Września 2011 Różnica w prowadzeniu jest kolosalna, auto nie lata na środek drogi po każdym wyboju z prawej strony, jest bardziej "sztywne na boki". W zakrętach gdzie kiedyś wyrzucało przy 100-110 teraz śmiało 140 przy lekkim przechyle. Do kolegi który tak bardzo wątpi w rozpórki, passek ma z przodu wózek do którego są przykęcone dolne wahacze, wózek jest w kształcie litery "U" i rozpórke montujemy właśnie od tej otwartej strony żeby ją usztywnić, co do górnej to niby nadwozie samonośne - ale skoro volkswagen coś wyprodukował to widocznie czemuś to ma służyć.. Jeżeli ktoś ma szerokie opony jak u mnie (235/45R17) i standartowe zawieszenie gdzie na koleinach pasek ożywał i sam próbował zmieniać tor jazdy to róznica jest niebotyczna. NIE TO AUTO. Montować czy nie ? Sami zdecydujcie, ja polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #70 Napisano 19 Września 2011 Jeżeli ktoś ma szerokie opony jak u mnie (235/45R17) i standartowe zawieszenie gdzie na koleinach pasek ożywał i sam próbował zmieniać tor jazdy to róznica jest niebotycznaw moim przypadku po zalozeniu rozporki na ori amory w miescie byla duza roznica w prowadzeniu na + ale autostrada i szybsze predkosci to koszmar przod jechal prosto sztywno a tyl plywal ze az strach bylo jechac, wszystko ustalo i sie poprawilo na wielki + po zalozeniu -35 koni street kit .konfort zostal a auto nie do poznania w prowadzeniu . pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #71 Napisano 21 Września 2011 Witam, czy do passata b5 można zaadaptować dolna poprzeczke, podpore skrzyni od a4 czy szerokość i rozstaw śrub pasuje? np taka:http://img683.imageshack.us/img683/2717/img0151os.jpg lub http://moto.allegro.pl/lapa-podpora-skrzyni-8e0399263-ab-ag-audi-a4-2-0-i1794183434.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koolas Zgłoś #72 Napisano 3 Października 2011 Sami zdecydujcie, ja polecam. Trotyll powiedz jaką masz rozpórkę wrzuć jakieś foty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #73 Napisano 10 Listopada 2011 Ja własnie dzisiaj zamontowałem fabryczną rozpórkę do swojego paska (zdybałem na alledrogo za ok140zł), dolną zrobiłem z stalowego profilu z starej belki od bagaznika i powiem jedno wyrażnie czuc różnicę ze przód jest sztywniejszy, auto szybciej reaguje na ruch kierownicy (tak jakby twardo), lepiej prowadzi sie w zakręcie i idzie jak po sznurku, a na wybojach deska juz nie skrzypi. Minusy to ten ze holernie ciasno sie zrobiło za grodzią, profil dotyka akumulatora i samo ustrojstwo chyba ma w całosci ze 5 kg... (nie wazyłem wiec moge się mylic o jakies kilo) generalnie warto zakładać, szczegolnie polecam tym co mają cięzszą prawą stope.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #74 Napisano 10 Listopada 2011 Ja własnie dzisiaj zamontowałem fabryczną rozpórkę do swojego paska (zdybałem na alledrogo za ok140zł), dolną zrobiłem z stalowego profilu z starej belki od bagaznika i powiem jedno wyrażnie czuc różnicę ze przód jest sztywniejszy, auto szybciej reaguje na ruch kierownicy (tak jakby twardo), lepiej prowadzi sie w zakręcie i idzie jak po sznurku, a na wybojach deska juz nie skrzypi. Minusy to ten ze holernie ciasno sie zrobiło za grodzią, profil dotyka akumulatora i samo ustrojstwo chyba ma w całosci ze 5 kg... (nie wazyłem wiec moge się mylic o jakies kilo) generalnie warto zakładać, szczegolnie polecam tym co mają cięzszą prawą stope.... Zapodaj jakieś foty tych rozpurek szczegulnie dolnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #75 Napisano 11 Listopada 2011 (edytowane) Skwaru, górna to ori do passata więc zdjęc nie podam,nic szczególnego gdzies na forum był juz poruszony temat ori rozp. i były podane nr wszystkich elementów (dwa mocowania, płaskownik, sruby) aby mozna było bez problemów zamówic w serwisie. Niestety cena kpl wynosiła ok 350-420 zł. i dałem sobie spokój , na szczęscie czasem mozna dostać znacznie taniej na allegrogo, ja polowałem prawie rok czasu i udało mi się! Natomiast dolną zrobiłem juz jakis czas temu z profilu wykorzystując stara belke z bagaznika dachowego, koncówki tylko sklepałem i wywierciłem otwory, przykreciłem gdzies przy mocowaniu sań.(o dziwo sa juz tam otwory pod sróbki) Dodatkowo do belki mam przykreconą osłone i nie musze sie bac ze ją wyrwie czy połamie szorują np o snieg czy ziemie... narazie nie mam mozliwosci wejscia na kanał więc fotki odpadaja... powiem jedno dolna rozporke jest bardzo łatwo zrobic bo wystarczy kawałek profilu... Jak tylko bede musiał wejsc pod auto i pojade na kanał to zrobie fotki. Edytowane 11 Listopada 2011 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #76 Napisano 12 Listopada 2011 A czy przypadkiem ta górna nie jest taka sama jak np. w A6 ? [ATTACH=CONFIG]69720[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #77 Napisano 12 Listopada 2011 serek rozstaw srób do przykręcenia jest identyczny w audi i w pasku ale tą poprzeczke aluminiowa trzeba skrucic tylko nie pamiętam juz o ile jak znajdę ten kawałek który odciołem to ci powiem i wywiercic nowe dwa otwory żeby przykręcic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #78 Napisano 12 Listopada 2011 jak znajdę ten kawałek który odciołem to ci powiem i wywiercic nowe dwa otwory żeby przykręcic Ja tez bym byl bardzo wdzieczny poniewaz woze juz rok rozporke w bagazniku i nie wiem jak zabrac sie za montaz Montowales na podniesionym aucie czy na opuszczonym ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #79 Napisano 12 Listopada 2011 (edytowane) Cytat Zamieszczone przez pawelvw jak znajdę ten kawałek który odciołem to ci powiem i wywiercic nowe dwa otwory żeby przykręcic Ja tez bym byl bardzo wdzieczny poniewaz woze juz rok rozporke w bagazniku i nie wiem jak zabrac sie za montaz Montowales na podniesionym aucie czy na opuszczonym ?? ja mam u siebie wlasnie z audi a6 quatro , skracasz dokladnie o jedna dlugosc roztawu srob i wywiercasz dziure reszte odcinasz a montuje sie na prostym podlozu bez podnosnika , troszke zabay z upchniecien jest od strony kompa bo przeszkadzaja rury od klimy .pozder[ATTACH=CONFIG]69726[/ATTACH] Edytowane 12 Listopada 2011 przez LADA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #80 Napisano 12 Listopada 2011 tutaj macie wszystko na temat górnej i dolnej rozpórki http://www.passatplus.de/umbauten/domstrebe/domstrebe.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach