Jump to content

    Recommended Posts

    Samochód: B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1996

    Cześć. Może to nie passat, ale mam vw t3, wsadziłem do niego silnik 1.9tdi afn. Niestety w trakcie prac okazało sie że turbina ze zmienna geo nie mieści się, potrzeba by sporych przeróbek itd, wiec zdecydowałem się na turbine z 1z. Teraz zostaje kwestia jej sterowania o którym kiedyś Daron z waszego forum  pisał coś takiego:

      "Ja osobiście przekładałem kompa z AFN do mojego AHU (to samo co 1Z). I jak czytam te komentarze, że kolega się wygłupił z tą przekładką, że to nie zadziała to mnie śmiech ogarnia :haha    Wystarczy zmienić zasadę działania seryjnego N75, tak by odwrócić działanie impulsu.       Ja już na to patent mam, wszystko śmiga jak należy, pełna regulacja turbiny z ori AHU (tak tak ori turbo na WG jest sterowana kompem do turbin VNT). Jak ktoś chce schemat mojego patentu, to wytłumaczę jak odwrócić sygnał."

    Myślę że jest to podobny przypadek,  mógłbym zostać na komputerze afn z turbiną sterowana wg. Jeśli mogę prosić to podrzućcie mi jakieś info odwrócić działanie n75, bo jak narazie odbyłem jazdę próbną i turbo przeładowuje .

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy