Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Może to nie passat, ale mam vw t3, wsadziłem do niego silnik 1.9tdi afn. Niestety w trakcie prac okazało sie że turbina ze zmienna geo nie mieści się, potrzeba by sporych przeróbek itd, wiec zdecydowałem się na turbine z 1z. Teraz zostaje kwestia jej sterowania o którym kiedyś Daron z waszego forum  pisał coś takiego:

  "Ja osobiście przekładałem kompa z AFN do mojego AHU (to samo co 1Z). I jak czytam te komentarze, że kolega się wygłupił z tą przekładką, że to nie zadziała to mnie śmiech ogarnia :haha    Wystarczy zmienić zasadę działania seryjnego N75, tak by odwrócić działanie impulsu.       Ja już na to patent mam, wszystko śmiga jak należy, pełna regulacja turbiny z ori AHU (tak tak ori turbo na WG jest sterowana kompem do turbin VNT). Jak ktoś chce schemat mojego patentu, to wytłumaczę jak odwrócić sygnał."

Myślę że jest to podobny przypadek,  mógłbym zostać na komputerze afn z turbiną sterowana wg. Jeśli mogę prosić to podrzućcie mi jakieś info odwrócić działanie n75, bo jak narazie odbyłem jazdę próbną i turbo przeładowuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności