Tomek888 Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2019 Cześć. Może to nie passat, ale mam vw t3, wsadziłem do niego silnik 1.9tdi afn. Niestety w trakcie prac okazało sie że turbina ze zmienna geo nie mieści się, potrzeba by sporych przeróbek itd, wiec zdecydowałem się na turbine z 1z. Teraz zostaje kwestia jej sterowania o którym kiedyś Daron z waszego forum pisał coś takiego: "Ja osobiście przekładałem kompa z AFN do mojego AHU (to samo co 1Z). I jak czytam te komentarze, że kolega się wygłupił z tą przekładką, że to nie zadziała to mnie śmiech ogarnia :haha Wystarczy zmienić zasadę działania seryjnego N75, tak by odwrócić działanie impulsu. Ja już na to patent mam, wszystko śmiga jak należy, pełna regulacja turbiny z ori AHU (tak tak ori turbo na WG jest sterowana kompem do turbin VNT). Jak ktoś chce schemat mojego patentu, to wytłumaczę jak odwrócić sygnał." Myślę że jest to podobny przypadek, mógłbym zostać na komputerze afn z turbiną sterowana wg. Jeśli mogę prosić to podrzućcie mi jakieś info odwrócić działanie n75, bo jak narazie odbyłem jazdę próbną i turbo przeładowuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach