Skocz do zawartości
kappa128

Komputer pokładowy zawieszony? A może polowa zegarów spalona?

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, radekrp90 napisał:

13.7 to minimalne napięcie. Prawidłowe to 14 - 14.3 V. Jeśli jest niższe, za słaby alternator, jeśli za wysokie, uwalony regulator i podobnie jeśli są falowania. 

@jihad mówi że jest prawidłowe to widocznie tak jest i tak musi być ;)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy które wyświetla.

6 Faults Found:
18010 -  Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 35-10 -   - - Intermittent
17972 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1564 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16518 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
        P0134 - 35-10 -   - - Intermittent
01120 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        04-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

 

Alternator był sprawdzany na obciążeniu klimy, świateł, radia itd. teoretycznie ale raczej na pewno przez wynik 13,7 V wyświetla się pierwszy błąd. Wracając do rozrządu przepraszam że nie napisałem, cieknie mi uszczelniacz wałka rozrządu na tyle intensywnie że mam samoczynny układ wymiany oleju silnikowego. Z tond decyzja o sprawdzeniu tego przesunięcia, bo i tak mam wszystko do ściągnięcia. Dlatego drodzy Panowie proszę o propozycję co można przy okazji jeszcze zrobić mając już tak wielki dostęp do silnika.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toć od wczoraj mówie że ładowanie za słabe. Nawet pod obciążeniem nie powinno spadać niżej niż 14v ;) usunąć błędy zobaczyć który powróci i zająć się ich eliminacją.

 

Ps ściągnij sobie vag coma pl bo nie każdy zna kody błędów na pamięć i nie każdy będzie ich szukał specjalnie dla ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jeszcze jakie masz napięcie przy starcie (pierwszy błąd to spadek napięcia przy odpalaniu raczej). Resztę błędów wyjaśniałem na poprzedniej stronie. Wysil się trochę i przynajmniej wejdź w linki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez weekend chwytam się za jaja i biorę się za te błędy dam znać co i jak w poniedziałek, dzięki za pomoc jak na razie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, no to tak wygląda sytuacja:

Wymieniłem komplet uszczelniaczy przy rozrządzie oraz chwilowo zakleiłem taśmą klejącą gumy z kolektora ssącego, i samochód zaczął pracować równo na benzynie i na gazie. Czekam na te gumy, bd miał w czwartek to wymienię. 

Przy okazji wymiany uszczelniaczy okazało się że rozrząd jest przestawiony o 1 ząb, wymieniłem nowy pasek bo stary był z oleju, rolkę bo huczała oraz napinacz. 

Samochód jeździ, zegary nie działają dalej (popytałem trochę chyba jakiś kabel zwarcie robi podejrzewam że od pływaka benzyny, ale to już elektromechanik musi się wypowiedzieć)

Na tą chwile nie mam OBD żeby sprawdzić błędy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby jakiś kabel robił zwarcie to akumulator by padał, wystarczy jedna noc. Licznik masz do wymiany bo umarł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2019 o 22:51, HansikVR5 napisał:

Gdyby jakiś kabel robił zwarcie to akumulator by padał, wystarczy jedna noc. Licznik masz do wymiany bo umarł.

Masz może jakiś pomysł jak sprawdzić to jeszcze przed ściągnięciem licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro połowa zegarów nie działa to co chcesz jeszcze sprawdzać? Nie działają wskaźniki, wyświetlacz, zmiana funkcji manetką. Myślisz że tyle przewodów na raz się zwarło? Możesz obejrzeć wiązke idącą do zegarów ale i tak musisz je wyciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, HansikVR5 napisał:

Skoro połowa zegarów nie działa to co chcesz jeszcze sprawdzać? Nie działają wskaźniki, wyświetlacz, zmiana funkcji manetką. Myślisz że tyle przewodów na raz się zwarło? Możesz obejrzeć wiązke idącą do zegarów ale i tak musisz je wyciągnąć.

Dobrze, jeszcze jeno pytanie. Czy wymiana zegarów wiąże się z zabawą z immobilizerem ? czy trzeba coś przekładać albo udać się do osoby która np dorabia klucze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba udać się do mechanika który zrobi kodowanie. Oczywiście przed wymianą licznika bo po wymianie auto nie odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności