Skocz do zawartości
brono

Rejestrator - kamera samochodowa - istalacja - zasilanie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Płaciłem 394PLN, zasilanie pojawia się wraz ze "stacyjką", więc po wyłączeniu auta po kilku sekundach kamerka się wyłącza.

Na postoju nie nagrywa bo kamerka musiałaby cały czas czuwać i zjadałaby prąd z akumulatora - choć pewnie da się i tak podłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam trochę inaczej rozwiązane zasilanie kamerki. Też podpinałem się w skrzynce bezpieczników. Wykorzystałem wolny slot w którym jest stałe zasilanie oraz bezpiecznik po ACC, masa śrubką do blachy, którą widać na fotce wyżej. To zasilanie idzie do powerbanku a z niego dopiero na kamerkę dual. Powerbank może zasilać kamerkę na postoju (tryb low bitrate) przez ok 36 godzin. Po uruchomieniu auta kamera przełącza się automatycznie w tryb normalnego nagrywania a bateria potrzebuje około 45 min. do pełnego naładowania. Po zgaszeniu auta kamerką automatycznie przechodzi w tryb parkingowy. Jest też apka do sprawdzenia poziomu naładowania powerbanku.

Tak jak na fotce, tylko stały + nie z aku a ze skrzynki bezpieczników

cellink-neo9.jpg

Edytowane przez Ł3.
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Power Magic robi dobrą robotę. Wyłącza kamerę na postoju w chwili kiedy napięcie spadnie poniżej ustalonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierując się radą kolegów z tego wątku, też podłączyłem videorejestrator pod bezpiecznik.

Pierwotne założenie było dokupić piny / konektory w ASO i dołożyć do pustego miejsca na bezpiecznik pod F38 (sterownik przyczepy)

Pytałem w ASO o wymienione w wątku piny i tak: jednego numeru nie mają w systemie i  nie wiedzą o co chodzi, drugi numer to konektor wraz z kawałkiem kabelka za 62zł.

Podłączyłem się więc pod pin F48 15A (tylna wycieraczka) poprzez przejściówkę z kompletu zakupionego zasilacza od majfrienda.

Wszystko działa jak należy, wycieraczka ma swój bezpiecznik, rejestrator swój. Po wyłączeniu zapłonu zasilacz nie pobiera prądu a rejestrator przechodzi w tryb parkingowy (ten model czuwanie na własnym akumulatorku)

 

 

 

20200703_194557.jpg

20200703_194557.jpg

20200704_112625.jpg

20200712_165246.jpg

20200714_183525.jpg

20200714_184534.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzies staly plus na mini bezpieczniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, planuje zakup rejestratora, ale kompletni nie wiem na jaki się zdecydować, może ktoś z was ma coś ciekawego do polecenia... coś sprawdzonego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem kupioną u Chińczyka 70Mai, mam rok i jest bez problemu. Za cenę ok. 300-400zł to bardzo porządny sprzęt.

https://pl.aliexpress.com/item/4001211275852.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19fa315bDj4Fxb&algo_pvid=e9cff78a-6987-4062-8312-7c79066f3b16&algo_exp_id=e9cff78a-6987-4062-8312-7c79066f3b16-15&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025732085218"}

takie same widziałem juz w polskich sieciach sklepów z elektroniką, tylko pare zł droższe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja również mam 70 Mai z GPS już drugi rok ,kupiona z Ali...wszystko chodzi super i po taniości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wie ktoś które kable przy jednostce nawigacji to stały plus i plus po zapłonie?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, yocker napisał:

plus po zapłonie?

Nie ma tam tego. Jest tylko stały +. Musisz szukać w głównej skrzynce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

a przy lusterku w szybie nie znajdę ? Chcę wpiąć zasilacz do mai70 ten z ładowanie baterii na postoju aby działał monitoring kamerki non stop

Edytowane przez mkpol
nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś ściągnąć plastikową osłonę nad lusterkiem? Miałem plan przeciągnąć tam przewód zasilający do bezpieczników, ale nie wiem jak zdemontować plastik. Nie chcę połamać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tobie chodzi o tą osłonę czarną za lusterkiem wstecznym a przy szybie to się pociąga i się rozpina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Próbowałem pociągnąć, ale nie chciało się rozpiąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz próbować może małym śrubokrętem podważyć tylko sprawdź najpierw gdzie są zaczepy na jakimś zdjęciu żeby nie połamać nic

tu widać dobrze https://allegro.pl/oferta/lusterko-wsteczne-obudowa-pod-sensor-passat-b6-b7-10962833259

Edytowane przez pawelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam rejestrator który jest zakończony wtyczką USB chciałem się pod piąć do gniazda które jest w srodkowej czesci konsoli pod klapk z racji tego ze tam jest caly czas prad. 
 

Chciałem się pod piąć bezpośrednio pod wtyczkę od spodu żeby nie było widać połączenia żebym jednocześnie mógł korzystać z Gniazda USB. Jak najlepiej robić rozciąć Kabel i połączyć przewody czy kupić może jakąś taką przejściówkę z żeńskim połączenie jak się wpiąć do zapalniczki otworzyć plastiki może ktoś przerabiał??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kup zasilacz z odpowiednią końcówką i wepnij się do skrzynki bezpieczników. Prościej, łatwiej i z pewnością bezpieczniej niż przeróbki i cięcie kabla

Edytowane przez Freddie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dla potomnych: :)

 

kamerka 70mai a500s z modułem parkingowym, Passat 2.0 TDI 150KM B8 kombi 2016r.

Wszystko podłączone do bezpieczników w po lewej stronie od kierowcy

zasilanie przed zapłonem wzięte z F-38 - Jednostka sterująca detektora przyczepy -J345- - bezpiecznik UNI - duży

zasilanie po zapłonie wzięte z F-35 - Połączenie diagnostyczne -U31- - bezpiecznik mini

masa do śrubki na lewo-dół od bezpieczników.

 

Wszystko śmiga jak trzeba :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności