Skocz do zawartości
marcin007

Logi do oceny 1,8t AWT,trochę zamulony

Rekomendowane odpowiedzi

Wcisnąłeś pedał do oprou? Bo nie wygląda. Dodatkowo logi robi się do 6200.

Wg tych logów to to w ogóle nie jedzie a nie muli.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam w okolicy warunków żeby pociągnąć więcej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odpowiedziałeś na pytanie. Zadam jeszcze raz: czy było do oporu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak było do oporu, tylko drogi brakło.

Dzisiaj zrobiłem jeszcze log grupy 118 z dołączona wtyczką N75

http://vaglogi.pl/log-115_118_31KzYO.html

Myślę że poprawiłem nieco logi 

http://vaglogi.pl/log-115_118_Db3a7.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_a18is.html

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co tu widać jest dziwne. Zacznij od przeszukania czy coś z podciśnień się nie odpieło. Sprawdź szczelność. 

Ktoś coś grzebał przy turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dzisiaj i posprawdzałem dv jest ok, N75 wygląda że też jest sprawny-opór na cewce 30 Ohm, nowy filtr, wszystko poskładane i przez chwilę jechał naprawdę dobrze, słychać było jak turbo pompuje,zatrzymałem się umyć wóz i po wyjeździe z myjni kicha wszystko wróciło do normy - muł, jak się zagrał, nie wiem co o tym myśleć, zrobiłem logi ale wygladają podobnie jak poprzednie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odepnij przepływkę (wtyczkę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok,spróbuje ,może uda się dzisiaj,logi zrobić?,jedyne co mnie zastanawia to dlaczego nagle turbo jakby zgasło .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety bez zmian,muszę sie chyba pogodzić  z padniętą turbiną i ledwo zipiącą  przepływką,w sumie już ponad 400tyś przebiegu a nic jeszcze nie byłoruszane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to niestety, zakładając że szczelność jest dobra to raczej turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jestem na sto procent pewien tej szczelności, zwłaszcza w okolicach intercoolera, bo gdy robiłem rozrząd niedawno to nie wyglądał za dobrze,przy okazji wymieniona została ta rura metalowa na pasie przednim(filtr powietrza - intercooler). Coś nie daje mi to spokoju i chyba trzeba będzie porządnie sprawdzić szczelność kompresorem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błędy (nie ważne czy są czy nie ma) i wtedy zrób log jeszcze raz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę przede wszystkim sprawdzić szczelność dokładnie, bo IC nie wyglądał za ciekawie jak robiłem niedawno rozrząd,bo możliwe że jest nieszczelność stąd przepływomierz tak pokazuje, raczej nie powinien być wadliwy. 

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być też po prostu kiepski silnik. No ale z drugiej strony w 1.8t szczelność bardzo łatwo stracić a to podstawa. 

Czemu mówię o kasowanie. Bo w korektach kolumna druga grupa 032 jest - 7. W grupie 33 jest powiedzmy +10. Zatem zapewne jest dobrze  z korektami. Żeby być pewnym trzeba by skasować błędy wtedy w 032 będą 0.

Brakuje też reszty logów. W sumie nie pytałem też czy jest lpg

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to właśnie ostatnie logi po zmianie przepływki, to właśnie tak zrobiłem, że skasowałem błędy choć ich nie było i w drogę,dzisiaj próbowałem dobrać się do N75,za bardzo czasu nie było i tylko zalałem go WD 40 i skreciłem,wydaje mi się że trochę lepiej ciągnie, (być może tylko mi się wydaje) choć ostatnio jak wymieniałem filtr i przedmuchałem go to też miałem odczucie że przez kilka km lepiej jechał,nie mam od kogo podmienić zaworu bo wiedział bym więcej, choć prawdopodobne że będzie wymieniony bo stary ma obudowę cewki pękniętą, nic po niedzieli sprawdzę szczelność, może coś się wyjaśni. 

Zapomniał bym, lpg jest oczywiście na pokładzie,a i przebieg nie mały bo 413tyś.

Edytowane przez marcin007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, marcin007 napisał:

to właśnie tak zrobiłem, że skasowałem błędy choć ich nie było i w drogę

kasowanie robi się przed samym logiem, okej moze minute, pięć przed nic nie zrobi, lae skoro miałeś minusy w 032 to na pewno było ładne pare km zanim zrobiłeś logi. Albo LPG jest tak bardzo źle wyregulowane. Na pewno jest rozbieżnośc między paliwami. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt kasowanie błędów robiłem pod domem na zimnym silniku,potem przejechałem parę km żeby motor złapał 90*,no nic zrobię nowe logi po sprawdzeniu szczelności,tylko konkretnie które kanały? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komplet to

Dynamiczny

002+033 (oba paliwa), 003+020 (Pb), 115+118 (obojetne na czym)

Statyczny

033 - Zacznij log na LPG. Zmiana paliw co 60s. Zmianę znaczymy przyciskiem MARK. 4 minuty CIĄGŁEGO logu.

 

Te Twoje hanki dużo mają nalatane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności