Łysy Zgłoś #281 Napisano 21 Maja 2014 Ori biora na regeneracje. Stad cena niższa. Zmieników nie regenerują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
briiix44 Zgłoś #282 Napisano 21 Maja 2014 Ori biora na regeneracje. Stad cena niższa. Zmieników nie regenerują. A czy regeneracja ori pompy jest opłącalna w sensie czy nie lepiej przy wymianie rozrzadu wymienic na nowa pompe czy ori regenerowac? posiadasz jakies wiadomosci odnosnie ceny regeneracji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #283 Napisano 21 Maja 2014 A czy regeneracja ori pompy jest opłącalna w sensie czy nie lepiej przy wymianie rozrzadu wymienic na nowa pompe czy ori regenerowac?posiadasz jakies wiadomosci odnosnie ceny regeneracji ? Źle rozumiesz. Pompa nie jest regenerowna na miejscu w serwisie tylko zakłada się nową a Twoja pod warunkiem, że była oryginalna jest odsyłana do fabryki. To samo dotyczy skrzyń biegów i np. przekładni kierowniczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #284 Napisano 2 Lipca 2014 No i umówiony w ASO Benepol Szczecin. Cena wyjściowa 1900, ale mają rabat na części i robociznę więc wyjdzie mnie 1500zł - cena już z napinaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #285 Napisano 2 Lipca 2014 No to po chrześcijańsku cię potraktowali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #286 Napisano 2 Lipca 2014 W Krotowski Cichy gdzie mam znajomego po rabatach dla mnie 1780 i nie dało rady niżej. Benepol zaskoczył mnie bardzo pozytywnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #287 Napisano 2 Lipca 2014 Ja w grudniu za kpl. rozrząd +p. wody+pasek alternatora+napinacz+nowy płyn chłodniczy wszystko ori dałem 2tyś ale to warszawa to koszą ile wlezie(cena wyjściowa była 2600) a jak już stał w aso to trochę podzwoniłem i w Płocku za to samo 1700 mi krzyknęli. A w Skodzie 1500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #288 Napisano 2 Lipca 2014 Pasek wymieniłem sam po zakupie auta. Płynu raczej nie ma potrzeby u mnie wymieniać, inne najwyżej doleją do pełnych stanów - sami w cenie zaproponowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #289 Napisano 2 Lipca 2014 Benepol ma nieźle prosperujący sklep internetowy z częściami więc jest prawdopodobne że mają konkretne rabaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #290 Napisano 2 Lipca 2014 I są w Szczecinie najmłodsi więc pewnie walczą o klienta. Z tego co mi mówił 40% dostałem rabatu na części i 20% na robociznę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark Zgłoś #291 Napisano 14 Lutego 2015 Co ksiazkowo mowia o wymianie rozrzadu w 2.0 CR CBAC? Bo ja slysze, ze niektore silniki maja pierwsza wymiane przy ok. 200 tys to dla mnie dosc ryzykowne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toma Zgłoś #292 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) Witam będę u siebie wymienial kompletny rozrząd i mam takie pytanie czy trzeba przy okazji wymienić tez pasek alternatora napinacz i lozysko kierunkowe alternatora, dadam ze pasek 1,9tdi b6 przebieg 136000. Edytowane 14 Lutego 2015 przez toma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #293 Napisano 14 Lutego 2015 Witam będę u siebie wymienial kompletny rozrząd i mam takie pytanie czy trzeba przy okazji wymienić tez pasek alternatora napinacz i lozysko kierunkowe alternatora, dadam ze pasek 1,9tdi b6 przebieg 136000. Zasada jest taka, że trzeba to wszystko wymienić. Czyli kompletny rozrzad, pasek napędu alternatora, napinacz paska alternatora. A sprzegiełko ma rzywotność 100 tyś km. Także też dobrze było by je wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #294 Napisano 14 Lutego 2015 Witam będę u siebie wymienial kompletny rozrząd i mam takie pytanie czy trzeba przy okazji wymienić tez pasek alternatora napinacz i lozysko kierunkowe alternatora, dadam ze pasek 1,9tdi b6 przebieg 136000. Ogólnie jedna robota, to już od Ciebie zależy, ja zawsze wymieniam rozrząd, pompa, paski osprzętu, napinacze wszelkie i rolki osprzętu weryfikuje po rozebraniu dopiero, jak jest całe nie ruszam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #295 Napisano 14 Lutego 2015 Co ksiazkowo mowia o wymianie rozrzadu w 2.0 CR CBAC? Bo ja slysze, ze niektore silniki maja pierwsza wymiane przy ok. 200 tys to dla mnie dosc ryzykowne.. Mam CBAB z 2010r i w książce mam napisane, że wymiana rozrządu powinna nastąpić przy 210tys. km. Właśnie orientuję się w temacie kosztów, bo w kwietniu mija 5 lat, ale z kolei mam 133tys. km nalotu. Pytałem się w 2 serwisach VW i koszty podobne: 1700-1800zł (pasek, rolki, napinacz, pasek wielorowkowy, płyn, robocizna itd.). Może dojść ok. 200-250zł za napinacz paska wielorowkowego. W obu serwisach powiedzieli mi, że do 6 lat mogę spokojnie poczekać. W sumie zdecydowałem, że do końca tego roku rozrząd ogarnę i nie powinienem przekroczyć 160tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #296 Napisano 14 Lutego 2015 pisałem już wcześniej ale przypomnę http://www.intercars.com.pl/pliki/File/INTERCARS/wsparcie_sprzedazy/Biuletyny_Informacyjne/11_Special_01_pl.pdf w naszych silnikach jest podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark Zgłoś #297 Napisano 14 Lutego 2015 Moj ma przelatane 170 tys, wiec przydaloby sie ogarnac nowy rozrzad zadzwonie jeszcze do aso zeby sie upewnic co do typu CBAC.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #298 Napisano 14 Lutego 2015 Ja w swoim wymieniałem 150 tys. W moim jest maks 180 ale rzadko jak mi powiedział kolega z ASO wymienia się przy tym przebiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #299 Napisano 15 Lutego 2015 Moj ma przelatane 170 tys, wiec przydaloby sie ogarnac nowy rozrzad zadzwonie jeszcze do aso zeby sie upewnic co do typu CBAC.. Mam identyczny i wymienilem przy 200 tys ale w serwisie mowili ze ma przejechac 210 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henieq Zgłoś #300 Napisano 16 Lutego 2015 Ja mam niby na 210, wymienialem w zeszlym tygodniu przy 190tys, jedna rolka miala juz luzy a pompa wody delikatnie podciekała... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach