Skocz do zawartości
raver32

2.0 TDI - 85.000km czy już czas na wymianę rozrządu?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawelbeast

Ja wymienialem we Wroclawiu jakies dwa tygodnie temu w ASO,zaplacilem 1360zl-caly rozrzad z pompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w czerwcu tego roku:

 

130 zł pasek (CONTI CT1028)

140 zł rolka napinająca (RUVILLE EVR55739)

63 zł rolka prowadząca (RUVILLE EVR55735)

128 zł pompa (RUVILLE EVR65432)

 

~463 zł suma z tym, że dostałem podobno bardzo dobry rabat w Intercarsie

 

+ robocizna, ale nie bardzo wiem ile, bo wymieniał kolega, który robił to przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i właściwie dojście miał idealne :-) pewnie ze 200 zł by trzeba było mu dać, a tak płaciłem tylko za wymianę uszczelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wymienialem we Wroclawiu jakies dwa tygodnie temu w ASO,zaplacilem 1360zl-caly rozrzad z pompa.

 

JA tak samo w aso Lopinski szczecin promocja trwa do 20 grudnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za wszystko zaplacilem 280 euro, z czego po oddaniu starej pompy dostalem 40 euro zwrotu, a wiec nowa pompa kosztowala 41 euro, a jak oddalem stara roznica wyszla 1 euro:) Wiec calosc wyszla mnie w okolicach 1000 zl (pompa, rolki, napinacze, pasek, pasek od alternatora plus robota)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak te ceny mają sie do silnika 1.9 TDI

 

Dzisiaj zrobilem termin w VW Lublin na wymiane rozrzadu (czesci+wymiana) koszt 1100pln:dobrze,Pan w serwisie zaproponowal mi jeszcze dodatkowo przeglad za "dodatkowe" 1300pln:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się podepnę :)

 

Jaki jest koszt wymiany rozrządu + pompa wody ( i nie wiem co tam jeszcze, ma być komplet) w silniku 2.0 TFSI ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie doczekamy odpowiedzi do jutra to chwytam za telefon i zadzwonie do serwisu

będziemy chociaż znać cene serwisową

Pozdro

JK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja będę robił rozrząd gdzieś za pół roku, ale raczej serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja się podepnę

 

Jaki jest koszt wymiany rozrządu + pompa wody ( i nie wiem co tam jeszcze, ma być komplet) w silniku 2.0 TFSI ?

 

No siema suhy. :P Ja za rozrząd z pompą wody i paskiem wielorowkowym (przy zimnym silniku robił takie siii siii siii siii :-D ) oraz płynem chłodnicznym i innymi potrzebnymi pierdółkami zapłaciłem dokładnie 993 PLN brutto. Normalnie wyszłoby pewnie jakieś 1300-1500 PLN brutto (w zależności od serwisu).

Oczywiście wszystko części oryginalne i robione w ASO. :)

 

Bez paska wielorowkowego wyszłoby jakieś 65 PLN mniej w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja robiłem jakiś tydzień temu - komplet rozrząd + pompka + wielorowkowy.

 

Silnik 2.0 TDI BMR 170 KM.

 

Rozrząd z pompą wszystko w ORYGINALE kupiłem na allegro za 700 brutto (FVAT).

 

Wielorowkowca i wymiana u mechanika w Poznaniu - 350 brutto więc w sumie całość 1050 pln brutto (wszędzie fvat)

 

Myślę że taniej nie było opcji ;-)

 

Pozdarwiam

 

P.S Niektórzy radzą 150kkm, niektórzy 120 kkm ja zrobilem przy 128 kkm bo trochę strach brał, tym bardziej zima i ciężkie rozruchy chyba nie służą paskowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po jakim czasie muszę wymienić rozrząd w moim pasku? Jeżeli sprowadziłem go z Niemiec jak miał przejechane ok 180 tysięcy i wymieniłem mu rozrząd + pompę wody i po jakim czasie jest zalecana następna wymiana?

 

 

Otwierasz maske i po lewej stronie masz tabliczke (naklejke) tam jest wydrukowane.Jezeli jest to passat B6 1,9 to zalecane jest przy 90tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj dostałem wycenę na 1.850 dla 2.0 FSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dzisiaj dostałem wycenę na 1.850 dla 2.0 FSI

 

No to pojechali ostro. :padaka Nawet jeśli liczyli z oryginalną pompą wody, a nie regenerowaną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to pojechali ostro. :padaka Nawet jeśli liczyli z oryginalną pompą wody, a nie regenerowaną.

 

serwis serwisowi nie rowny, generalnie lubia przycinac na Klientach :/ Ale u nas na forum jest przeciez pare osob handlujacych oryginałami, wiec czemu nie zrobic jakiejs indywidualnej wyceny ;) Uśmiecham sie oczywiscie poprzez moją osobę bo tez sie tym zajmuje, ale przeciez i Maciejek i Piter są, zawsze lepiej kase zostawic u "swojego" niz dawac zarabiac serwisom, ktore tak na prawde maja smiesznie niski poziom obslugi w Polsce :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesli pasek wielorowkowy robi tak jak kolega wyzej powiedzial siii siii siii siii,to oznacza ze juz trzeba wymienic,czy chwile jeszcze mozna poczekac,bo planuje wymiane rozrzadu za 3 miesiace?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum :)

 

Jak się dowiadywałem u znajomego mechanika to koszt rozrządu na oryginalnych cześciach wyjdzie mnie 1000 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,robiłem rozrząd w listopadzie 2011 w zwykłym warsztacie z tym ,że pasek i rolki kupiłem w ASO,a pompę wody SKF kupiłem w sklepie,mogłem kupić też w serwisie ale musiałem zostawić swoją wymontowaną,a ja bym dostał za 500 zł po regeneracji,trochę dziwne.

A więc koszt jaki poniosłem to:

pasek-300zł

rolki-250zł

pompa wody-255zł

robocizna-150 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą wymianę paska miałem przy 120tys czyli następna jest za 90tys czy za 120tys?? I jeszcze jedno pytanie czy z nastepną wymianą muszę wymieniac pompe wody??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompe należy wymieniać co wymiana rozrządu,

jeżeli strzeli Ci pompa, to i tak musisz ściagać rozrząd aby ją wymienić

w dodatku jak strzeli pompa to płyn w 99% przypadku leci na pasek, a na takim pasku to ja bym już nie chciał jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mnie kompletny rozrząd w ASO z wymianą kosztował UWAGA !!!! - Całe 825 zł :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności