krojcu Zgłoś #1 Napisano 1 Lipca 2019 (edytowane) Witam .Czy zastanawiał się ktoś , albo dopytywał w ASO jak wygląda serwis pompy oleju ? Bo przeglondajac ETKE , zobaczyłem że nasze pompy oleju mają pasek zębaty. Znając życie tu też będą problemu z pompami . ? Sorki , już się poprawiam . Znalazłem ciekawy blog , może kogoś zainteresować. http://warsztatvw.blogspot.com/2019/05/20-tdi-naped-rozrzadu-paskiem-zebatym.html?m=1 Edytowane 25 Lutego 2020 przez krojcu bądź uprzejmy użyć opcji "Edytuj" zamiast pisać posta pod postem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anons Zgłoś #2 Napisano 26 Lutego 2020 Wiadomo jakie koszta takiej zabawy ? Bo czytałem gdzieś że Craftery nie mają takich problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #3 Napisano 26 Lutego 2020 Temat ciekawy, bo jakiś czas temu się zastanawiałem jak to rozwiązali i czy przypadkiem nie trzeba coś zmieniać jak w starych popularnie zwany ołówek, lub imbus napędu pompy olejowej. Tu widać jest pasek, ale jak trwały i jak z odpornością tego paska na olej powiedzmy tak po 8-10 latach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krojcu Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2020 Podpytałem się kolegę , który ma znajomości w ASO , potwierdzili że przy około 180-200 tyś. Zaczynają się problemy... raczej pasek nie pęka, ale zaczyna słychać pompę ( prawdopodobnie pasek się rozciąga.. nie wiem , to moja opinia ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach