Albercik Zgłoś #41 Napisano 5 Lipca 2019 31 minut temu, CULTUS3 napisał: Możliwe, najciekawsze jest to że z immo (25) da się połączyć a to ta sama puszka. Wcale nie dziwne - IMMO nie potrzebuje informacji ze stacyjki, tylko terminal 15. Inaczej byłoby to nielogiczne. Jak wsadzisz kluczyk w pozycję zapłon - stacyjka podaje sygnał T15 na moduł IMMO, który ma odczytać kluczyk i pozwolić (lub nie) na start silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #42 Napisano 5 Lipca 2019 Czyli teoretycznie komfort też powinien ruszyć po podaniu wszystkich napięć, a praktycznie wymaga jeszcze informacji po can z stacyjki. No nic trzeba kupić stacyjkę i bawić się dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #43 Napisano 5 Lipca 2019 (edytowane) A podajesz T15 na Gateway? I jaki masz komfort? bo jak immo z kessy to jeszcze musi kluczyk przeczytać. Tzn. jak kessy nie znajdzie kluczyka to nie włączy zapłonu (jak mi padła bateria w kluczyku to nie odpalał nawet po wsadzeniu go w stacyjkę, nie włączał się też zapłon - po prostu komunikat "key not found" i tyle). Czyli wychodzi na to, że to IMMO w ogóle podaje informację i wzbudzeniu do Gatewaya, a ten budzi pozostałe moduły jak dostanie zezwolenie. Edytowane 5 Lipca 2019 przez Albercik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #44 Napisano 5 Lipca 2019 Komfort 3c0 bez kessy. Wszystko podłączone. Licznik normalnie łączy się z vcds na stole przez GW i radio też. Może komfort potrzebuje info po canie że jest zapłon. A reszta sterowników już nie koniecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #45 Napisano 7 Lipca 2019 Licznik na bank budzony jest z terminala 15, a nie po CAN. Radio - odwrotnie. Sprawdź na tych elementach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #46 Napisano 7 Lipca 2019 Spoko. I tak chce zrobić pełną instalacje do podłączenia na stole więc i tak kupię stacyjkę tym bardziej że to nie duży koszt akurat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #47 Napisano 8 Lipca 2019 21 godzin temu, CULTUS3 napisał: więc i tak kupię stacyjkę Tylko komfort przydał by się z kluczykiem razem, bo jak nie "wyczuje" właściwego klucza to nie odpali "zapłonu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #48 Napisano 8 Lipca 2019 Najlepiej to mieć tzw. zestaw odpaleniowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #49 Napisano 8 Lipca 2019 Ja mam takiego pająka z GW, licznikiem (czerwony/biały do wyboru- są obie wtyczki), radiem, MDI i czymś tam jeszcze. Teraz chcę do tego dodać BCM i komfort właśnie. Ale stacyjkę mam zrobioną na przełączniku (docelowo, instalacja ma trafić na... łódkę) i działa. Już mi chodzi też po głowie, żeby z tej instalacji sterować rozrusznikiem silnika (jak wymienię kiedyś silnik na taki z rozrusznikiem ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #50 Napisano 27 Sierpnia 2020 Szybkie pytanie: Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb Control Module Part Number: 3AA 959 433 B HW: 3C0 959 433 AR Component and/or Version: IMMO 043 0407 Software Coding: Work Shop Code: WSC 131071 1023 2097151 Additional Info: 3C0905861G ELV 027 0380 Additional Info: Geraet 2097151 VCID: 387EA5444B876F8672-806C 1 Fault Found: 02827 - Wake-Up request via ESP 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 240 Mileage: 192531 km Time Indication: 0 Date: 2006.14.19 Time: 17:15:59 Błąd spowodowany ABS z B6? Coś może to powodować czy błąd z kategorii do olania? Przestawiałem ostatnio DSR i TCS w maglownicy i były błędy w ABS ale po wyłączeniu tego i skasowaniu to nadal się wyświetla. Gdzie szukać problemu chyba, że nie ma problemu Autoscan w załączniku. Log-WVWZZZ3CZAP001234-191550km-119023mi.txt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #51 Napisano 28 Lutego 2021 Odświeżam z kolejnymi pytaniami. ABS 3AA, EPB 3AA oraz BCM - czy obojętne jaki się bierze czy są jakieś wersje, które czegoś mogą nie obsługiwać czy coś w ten deseń? Precyzyjniej: EPB 3AA: Najtańsze są w rewizji "H". Jest jeszcze nowsza rewizja "J" ale nie wiem czym się różnią? ABS 3AA: Jakieś konkretne HW szukać, bo samo odblokowanie ACC/TPMS to już kwestia EEPROM co wiem. BCM: Zależy mi na FLA i obsłudze alternatora LIN (wiem, że to gateway obsługuje ale chcę aby dało się to w BCM zakodować żeby mi nie bił obrotów silnika bez potrzeby) Rain Closing nie jest mi aż tak potrzebny, ale niby są jakieś opcje na update sterownika. Z góry dzięki za wszelkie informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #52 Napisano 28 Lutego 2021 3 godziny temu, radekrp90 napisał: EPB 3AA: Najtańsze są w rewizji "H". Jest jeszcze nowsza rewizja "J" ale nie wiem czym się różnią? Bierz co tańsze. 3 godziny temu, radekrp90 napisał: BS 3AA: Jakieś konkretne HW szukać, bo samo odblokowanie ACC/TPMS to już kwestia EEPROM co wiem. Chyba każda ma HW 07 3 godziny temu, radekrp90 napisał: BCM: Zależy mi na FLA i obsłudze alternatora LIN (wiem, że to gateway obsługuje ale chcę aby dało się to w BCM zakodować żeby mi nie bił obrotów silnika bez potrzeby) Rain Closing nie jest mi aż tak potrzebny, ale niby są jakieś opcje na update sterownika. To już w innym temacie ktoś Ci pisał bierz H, ma wszystko czego potrzebujesz, a można trafić w dobrej kasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #53 Napisano 28 Lutego 2021 Wszystkie pompy z B7 mają HW07 i wszystkie da się zrobić na wersję pod ACC/TPMS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #54 Napisano 28 Lutego 2021 Godzinę temu, Wolfe napisał: To już w innym temacie ktoś Ci pisał bierz H, ma wszystko czego potrzebujesz, a można trafić w dobrej kasie. Opisywał to @nTomek w odniesieniu do obsługi świateł, wolałem jednak dopytać gdyby było coś jeszcze, bo wiem że muszę na wersję dla S&S uważać. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vL3G10Nv Zgłoś #55 Napisano 29 Grudnia 2021 Panowie witam i podbijam temat, może ktoś kiedyś na czymś takim złapał poślizg. Zegary zmienione na mfa premium+, w fazie pierwszej tylko one i dekory b7 potem za ciosem na odłączonym aku trafiły pompa abs b7, komfort 3aa, gw 7n0, EPB też od b7. I wtedy oto po skończonej fazie 2 pojawiają się schody z załączonego zdjęcia. Dodam że nowy komfort ma przepisany pin immo, blokada kierownicy działa poprawnie po przepinowaniu mostek 10 do 8, samochód „pali, jeździ, skręca i hamuje”. Czasem od przypału wyskakuje „nie wykryto kluczyka”, ale w czasie jazdy tylko immo active. Ktoś podpowie co mogło pójść nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #56 Napisano 30 Grudnia 2021 immo jest w trybie uczenia kluczy wprowadzono 6 kluczy , ale zadnego nie douczono poprawnie .. i jak nie ukończysz procedury poprawnie , tak zostanie przepisanie samego PIN immo nic nie da, trzeba przepisac cały obszar immo lub przelutowac całą pamięc o ile cos kojaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #57 Napisano 30 Grudnia 2021 @vL3G10Nv Sam przekopiowales dane z immo do nowego komfortu? Bo wychodzi na to że dodano kolejne klucze, bo raczej wątpię żebyś 6 kluczyków miał. Czasem nie masz kessy? Trzeba w adaptacjach spróbować wpisać normalna ilość kluczy, które posiadasz, czyli np 2 i.na nowo zakodować kluczyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vL3G10Nv Zgłoś #58 Napisano 1 Stycznia 2022 W modyfikacji pomagał mi jeden z kolegów który w klubie jest znacznie dłużej ode mnie i robi zegary na bieżąco, wszystko działało dobrze gdy założyłem zegar i dekory z b7. Fis mimo braku multifuncji z poziomu manetki przechodził sprawnie do kolejnych okien. Po przyjeździe na urlop do kraju wzięliśmy się za fazę drugą czyli przekładka pompy abs, komfortu, gw, EPB, przepinowanie blokady kolumny. Skończyliśmy robotę, chłopaki pojechali do domów a ja składałem samochód do kupy dalej, po zapięciu aku wyjeżdżając z garażu zauważyłem błędy na liczniku, jeden z szarym kluczem pokazuje że nie wykryto kluczyka ale pokazuje się sporadycznie, drugi jak na zdjęciu aktywne immo. Rzecz w tym że sprawdziłem błędy kodowań, poprawiłem je i adaptacje, błędy poznikały, immo nie wykazuje błędów ale na zegarach wisi dalej. Próbowałem od nowa usuwania kluczy i adoptowania ich przez vcds ale to również nic nie dało. Znalazłem instrukcje wg której chciałem zrobić procedurę przyuczenia kluczy lecz nie mogę wejść w dostęp upoważniony z racji braku pinu. Pin immo znam ale ten pin nie otwiera opcji wg instrukcji. Co jeszcze mogę spróbować zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #59 Napisano 12 Listopada 2022 Temat już trochę się zakurzył ale mam pytanie, póki co czysto edukacyjne, odnośnie ECU dla TSI (ale cały czas w nawiązaniu do adaptacji sterowników z B7): 1. Czy można samym wsadem (sgo/frf) zrobić ze sterownika np z Golfa 6 sterownik do Passata (różnią się literkami na końcu)? 2. Co trzeba mieć i wykonać aby przełożyć ECU w pojeździe? Prawdę mówiąc pogubiłem się z tym już trochę i wiem że trzeba mieć PIN z nowego ECU, ze starego też trzeba mieć? Jeśli tak to czy da się jakoś "tanio" odczytać je we własnym zakresie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #60 Napisano 14 Listopada 2022 1 - tak i nie np ECU z DPF podjdzie do auta bez DPF, ale ECU bez DPF nie podejdzie do auta z DPF , mowa tu o fizycznych elemenach któe sa odpowiedzialne za czujniki cisnień itp 2 - najprościej to zrobic immo off ada[ptacja przez PIN to immo 4 tylko, czyli max 2005, poczytaj na rosstech procedury adaptacji immo 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach