radekrp90 Zgłoś #21 Napisano 3 Lipca 2019 @Major To też ważny trop - do tej pory wydawało mi się, że każdy 3AA ma wizualizację Lane Assist. Z Golfem/Touranem/Scirocco to też jest zastanawiające, bo część z nich obsługuje kompletnie moduły Lane Asssit oraz nawet ACC (choć nie bez problemów w stosunku do tego jak to jest w B7) - przynajmniej to wynika z dyskusji na kilku forach. @Albercik OK. Czyli montując Moduł Komfortu 3AA w B6 z modułami drzwi 3-gen nie działa nam centralny czy czym się to objawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #22 Napisano 3 Lipca 2019 To, co napisał @Major trzeby by potwierdzić w praktyce, bo nawet liczniki 3C8 premium miały linie od lane assist. Co do modułów drzwi nie powiem Ci dokładnie jakie są różnice, bo miałem wkładać komfort 3A do B6, ale zrezygnowałem z tego planu. Z tego, co pamiętam, jak wyszperałem w necie: na Gen3 nie działa kessy, rain closing, składanie lusterek i coś tam jeszcze. P.s. do pierwszego posta możesz dodać, że zakładając komfort 3A z Kessy i przyciskiem start/stop przy lewarku - zyskujemy wyłączanie radia po otwarciu drzwi dopiero i nie trzeba mieć zaślepki w stacyjce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #23 Napisano 3 Lipca 2019 3 minuty temu, Albercik napisał: To, co napisał @Major trzeby by potwierdzić w praktyce, bo nawet liczniki 3C8 premium miały linie od lane assist. Co do modułów drzwi nie powiem Ci dokładnie jakie są różnice, bo miałem wkładać komfort 3A do B6, ale zrezygnowałem z tego planu. Z tego, co pamiętam, jak wyszperałem w necie: na Gen3 nie działa kessy, rain closing, składanie lusterek i coś tam jeszcze. P.s. do pierwszego posta możesz dodać, że zakładając komfort 3A z Kessy i przyciskiem start/stop przy lewarku - zyskujemy wyłączanie radia po otwarciu drzwi dopiero i nie trzeba mieć zaślepki w stacyjce robiłem 2 licznik od Tourana z SW 0206 własnie na LA dlatego wiem o tym i mowa o licznikach premium własnie bardziej zwróciłem uwage na SW niz na typ licznika i jedno i drugie auto miało w swojej konfiguracji LA , więc 50/50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #24 Napisano 3 Lipca 2019 6 minut temu, Major napisał: robiłem 2 licznik od Tourana z SW 0206 własnie na LA dlatego wiem o tym A flashowałeś je na wyższe SW? Linie się pojawiły? Bo z tego, co pamiętam - w licznikach premium 3C8 były też różnice w rozdzielczościach ekranu pomiędzy pierwszymi modelami, a późniejszymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #25 Napisano 3 Lipca 2019 tak, flashowałem na 0406 i juz było i PL i linie , przed flashem nie było linii , ale kontrolka się na zielono świeciła w Premium jak się flashuje, to i LCD sterownik LCD się aktualizuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #26 Napisano 3 Lipca 2019 4 godziny temu, radekrp90 napisał: OK. Czyli montując Moduł Komfortu 3AA w B6 z modułami drzwi 3-gen nie działa nam centralny czy czym się to objawia? Jest to bzdura, 3 gen działa z komfortem 3aa. Przechodząc na stery 4gen tylko z przodu, z tyłu w drzwiach żarzą się przyciski, jedyny minus, rozwiązaniem jest zmiana wiązek i sterowników na 4 gen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #27 Napisano 3 Lipca 2019 Odnośnie jeszcze modułów drzwi Gen3 i Kessy - przecież B6 miało Kessy i bez modułów 3AA, więc co ma Gen4 do gadania? Chyba, że Gen3 nie obsługuje Kessy z B7 to inna para kaloszy. Co do liczników czerwonych, modułów bluetooth i tym podobnych akcji w obrębie samego B6 - zostawmy to póki co w dedykowanych tematach i skupmy się na przejściu z elektryki B6 na B7 jak w tytule. Później sukcesywne będę rozszerzać temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #28 Napisano 3 Lipca 2019 1 minutę temu, radekrp90 napisał: Odnośnie jeszcze modułów drzwi Gen3 i Kessy - przecież B6 miało Kessy i bez modułów 3AA, więc co ma Gen4 do gadania? Chyba, że Gen3 nie obsługuje Kessy z B7 to inna para kaloszy. A do czego masz anteny w klamkach podłączone? Dlatego właśnie nie zdecydowałem się na przekładkę gratów na 3A. Za dużo by wyszło innych rzeczy jeszcze do zrobienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #29 Napisano 3 Lipca 2019 Do sterowników drzwi, ale nie potrzebujesz zmieniać sterów na 4 gen, ponieważ na 3 gen z komfotem 3aa wszystko działa, nie jest to info że ktoś tak gdzieś napisał, albo gdzieś to usłyszałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #30 Napisano 4 Lipca 2019 No ja badałem temat już dość dawno temu, ale na 100% coś było na rzeczy w kwestii tych sterowników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #31 Napisano 4 Lipca 2019 7 godzin temu, Albercik napisał: A do czego masz anteny w klamkach podłączone? Dlatego właśnie nie zdecydowałem się na przekładkę gratów na 3A. Za dużo by wyszło innych rzeczy jeszcze do zrobienia. Źródło SSP356: Cytuj Układ zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika Układ zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika może mieć dodatkową funkcję komfortową, zwaną Kessy (z ang. Kessy = Keyless Start Stop System czyli rozruch i zatrzymanie silnika bez użycia kluczyka). Pozwala ona odryglować i zaryglować samochód oraz uruchomić i wyłączyć silnik bez aktywnego posługiwania się kluczykiem. Ta funkcja jest równolegle wprowadzana do Passata Limousine. 1- włącznik układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika E415 2 - centralny sterownik układu komfortu J393 3 - czujnik zbliżeniowy w klamce zewnętrznej drzwi kierowcy G415 z anteną układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika po stronie kierowcy R134 oraz czujnik zbliżeniowy w klamce zewnętrznej drzwi pasażera G416 z anteną układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika po stronie pasażera R135 4 - czujnik zbliżeniowy w klamce zewnętrznej drzwi tylnych lewych G147 oraz czujnik zbliżeniowy w klamce zewnętrznej drzwi tylnych prawych G148 5 - antena wewnętrzna 1 układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika R138 i antena wewnętrzna 2 układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika R139 6 - antena wewnętrzna 3 układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika R154 7 - antena bagażnika dla układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika R137 8 - antena tylna (w tylnym zderzaku) układu zezwolenia na wejście i uruchomienie silnika R136 9 - kluczyk zapłonu Jak widać anteny są podłączone bezpośrednio do Modułu Komfortu. Dla B7 moduł wygląda podobnie, więc przypuszczam że i podłączenie jest podobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #32 Napisano 4 Lipca 2019 Godzinę temu, radekrp90 napisał: Jak widać anteny są podłączone bezpośrednio do Modułu Komfortu. Dla B7 moduł wygląda podobnie, więc przypuszczam że i podłączenie jest podobne. A możliwe, że i do komfortu - jak mówiłem, dość dawno temu się w to zagłębiałem i wyszło mi na to, że a) coś tam w drzwiach nie będzie działało, b) na bank były klamki do wymiany, bo nawet próbowałem je kupić, ale w kolorze mojego B6 i z Kessy to graniczyło z cudem... Muszę dokłdanie poszperać na kompie, bo <chyba> powinienem mieć gdzieś jeszcze listę gratów, które musiałem wymienić, żeby założyć komfort i BCM 3A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #33 Napisano 4 Lipca 2019 Do KESSY są inne klamki, bo muszą mieć czujnik zbliżeniowy. Do tego dochodzą anteny, dedykowany moduł komfortu, klucze i ktoś kto to przekoduje (bo nie ma chyba jeszcze ogarniętego domowego sposobu na adaptację IMMO nonKESSY na KESSY). Ale to trochę inny, odrębny temat wracajmy do 3AA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #34 Napisano 4 Lipca 2019 10 minut temu, radekrp90 napisał: Do KESSY są inne klamki, bo muszą mieć czujnik zbliżeniowy ja mam Kessy w B6 fabrycznie. Chodziło mi o to, że wyczytałem gdzieś, jak zbierałem informacje, że muszę wymienić klamki na 3A jak wymieniam komfort na 3A. Dlatego szukałem klamek, mimo, że mam już Kessy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #35 Napisano 4 Lipca 2019 Klamka i klucz taki sam. Zaś z tego co pamiętam jeśli ma się szczęście i posiada się "ostatni" Moduł Komfortu 3C0 można zaktualizować na 3AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #36 Napisano 4 Lipca 2019 1 godzinę temu, radekrp90 napisał: Klamka i klucz taki sam. Heh, jeszcze trochę i okaże się, że mogłem przekładać graty na B7 prawie P&P, a opinie "szpeców" z netu można sobie wsadzić w buty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #37 Napisano 4 Lipca 2019 Piszę co jest w ETKA. Schemat zobaczę jak będę miał chwilę późnym wieczorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #38 Napisano 4 Lipca 2019 (edytowane) 9 godzin temu, radekrp90 napisał: Zaś z tego co pamiętam jeśli ma się szczęście i posiada się "ostatni" Moduł Komfortu 3C0 można zaktualizować na 3AA. Z tego co czytałem to komfort musi być H043 i taki np 3C0959433AR można zaktualizować do 3AA959433 i 3AA959433B. Ciekawe jakby wyglądała aktualizacja 3C0959433R z 2007r. który ma H042 do wersji 3AA959433A lub C które też mają H042. Mam taki moduł do testów co mi został z auta ale niestety nie chcę się połączyć na stole pomimo podłączenia go przez GW Edytowane 4 Lipca 2019 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #39 Napisano 5 Lipca 2019 Komfort nie potrzebuje przypadkiem stacyjki do połączenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #40 Napisano 5 Lipca 2019 Możliwe, najciekawsze jest to że z immo (25) da się połączyć a to ta sama puszka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach