kuba86 Zgłoś #981 Napisano 30 Stycznia 2014 spradzę to jurto a mam pytanie czy węże od chłodnicy dolny i górny muszą być ciepłe i czy ma wplyw na coś że mam chlodnice lekko dziurawą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #982 Napisano 30 Stycznia 2014 Górnym wężem do chłodnicy napływa gorący płyn z silnika, a powinno się to zadziac dopiero jak temperatura płynu osiągnie 87 stopni wtedy termostat się otwiera i górny wąż robi sie ciepły, gorący. W zimę raczej niemożliwe jest by i dolny wąż powrotny z chłodnicy był ciepły gdyż zimne powietrze zdąży ochłodzić płyn a i termostat cały czas pracuje otwierając się i zamykając by utrzymac temperaturę 87 stopni. Co do dziurawej chłodnicy to powinieneś wymienić, układ może się przez to zapowietrzać jak stygnie silnik a i występują ubytki płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #983 Napisano 30 Stycznia 2014 no a umnie się nie robi górny gorący a nawet ciepły. układ się chyba zapowietrza bo w nagrzewnicy słychać zgrzytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #984 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) spradzę to jurto a mam pytanie czy węże od chłodnicy dolny i górny muszą być ciepłe i czy ma wplyw na coś że mam chlodnice lekko dziurawą. Górny będzie ciepły/gorący a dolny powinien być przynajmniej letni, a dziurawa chłodnica ... nie wróży niczego dobrego Edytowane 30 Stycznia 2014 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #985 Napisano 30 Stycznia 2014 a może to coś mieć wspólnego z zimnymi wężami i słabym grzaniem w kabinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #986 Napisano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Dziurawa chłodnica powoduje wyciek, nie ma pełnego obiegu cieczy, nagrzewnica może być zapowietrzona i wtedy przewody zimne. W innym poście piszesz ze egr zaślepiony a właśnie on zima powoduje dłuzsze nagrzewanie sie silnika Edytowane 30 Stycznia 2014 przez tppl1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #987 Napisano 30 Stycznia 2014 Dziurawa chłodnica powoduje wyciek, nie ma pełnego obiegu cieczy, nagrzewnica może być zapowietrzona i wtedy przewody zimne. W innym poście piszesz ze egr zaślepiony a właśnie on zima powoduje dłuzsze nagrzewanie sie silnika no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie ---------- Dodano o 21:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:07 ---------- no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie ---------- Dodano o 21:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:10 ---------- no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #988 Napisano 30 Stycznia 2014 To i tak dobrze Ja przejechałem 40 km przy -14 i nawet mi z 50tki wskaźnik nie drgnął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #989 Napisano 31 Stycznia 2014 Ja wczoraj robilem test wskazowka na 90 temp zew -13 a temp z kratek 73, na postoju zbija powoli ale i tak jestem zadowolony,nastapil tez dziwny traf ze zapalilem paska a on chodzi jak kombajn gasze szybko zagladam w pasek rozrzad przestawiony o 3 zeby szybka paprawka i jest git ale kat wtrysku poszedl wpiz..u,co moglo byc powodem? ja mysle ze chyba musialo cos wpasc bo wszystko napiete ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #990 Napisano 31 Stycznia 2014 Ja wczoraj robilem test wskazowka na 90 temp zew -13 a temp z kratek 73, na postoju zbija powoli ale i tak jestem zadowolony 73 to jest temp. na wymienniku ciepła a nie z kratek kolego, zatem przy kratkach jest dużo mniej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #991 Napisano 31 Stycznia 2014 73 to jest temp. na wymienniku ciepła a nie z kratek kolego, zatem przy kratkach jest dużo mniej Nie na wymienniku tylko to jest temp z kratek czujnik jest zlokalizowany praktycznie za kratkami wiem bo sam go tam wkladalem jak przerabialem manuala na climatronic,czujnik na nogi tez tyle pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #992 Napisano 31 Stycznia 2014 Nie na wymienniku tylko to jest temp z kratek czujnik jest zlokalizowany praktycznie za kratkami wiem bo sam go tam wkladalem jak przerabialem manuala na climatronic,czujnik na nogi tez tyle pokazuje. A w którym kanale diagnostycznym climatronica to widzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #993 Napisano 31 Stycznia 2014 A w którym kanale diagnostycznym climatronica to widzisz? 7-nogi 8-kratki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #994 Napisano 1 Lutego 2014 Odślepiłem egr i powiem że znacznie auto szybciej sie nagrzało do 90c wyciągnełem też filtr kabinowy i zauważyłem że miałem go odwrotnie wsadzonego i zaczął też robić sie wąż górny od chłodnicy robić gorący i jak ustawie temp na hi to leci gorące tak jak powinno być. Ale nie niestety po 30 km zaczyna chłodzić.Może przez lekko dziurawą chłodnice(trzeba wymienić) możę pomożę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #995 Napisano 1 Lutego 2014 wymien chlodnice najpierw bo masz dziurawa-tak przynajmniej piszesz po 30 km zaczyna chlodzic bo w tym czasie otworzyl sie termostat i plyna zaczal isc do chlodnicy (gorny waz goracy sie zrobil ) ktora jest dziurawa a poza tym ile dolewasz tego plynu ? przecierz to tez kosztuje a filtr kabinowy obojetnie ktora strona wlozysz bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #996 Napisano 1 Lutego 2014 wymien chlodnice najpierw bo masz dziurawa-tak przynajmniej piszeszpo 30 km zaczyna chlodzic bo w tym czasie otworzyl sie termostat i plyna zaczal isc do chlodnicy (gorny waz goracy sie zrobil ) ktora jest dziurawa a poza tym ile dolewasz tego plynu ? przecierz to tez kosztuje a filtr kabinowy obojętnie ktorą strona wlozysz bedzie ok Powiem ci że dużo nie ale ubywa jednak a dziurawa jest napewno bo juz ja wymieniałem w tamta zime i widziałem na niej płyn w dolnym rogu bo mialem maly wypadek i wczesnie przed wypadkiem było ok. Po wymianie chłodnicy w tą zime sie zaczeły problemy z grzaniem myślę że na 70 % winowajcą jest chłodnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #997 Napisano 1 Lutego 2014 oczywiscie ze ona jest winowajca jak plyn sie nagrzewa w ukladzie to ma okolo 1 atmosfery cisnienia wiec z tym cisnieniem plyn wylatuje z chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba86 Zgłoś #998 Napisano 1 Lutego 2014 bede wymieniał po wekendzie chłodnice. Zastanawiam się jaką kupić orginal czy coś tańszego. PODPOWIE KTOŚ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #999 Napisano 1 Lutego 2014 witam panowie mam problem w b5 bez klimatyzacji prawa strona grzeje bardzo mocno a lewa bardzo słabo również i na przednią szybe co to może być przyczyną dziękuję pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1000 Napisano 2 Lutego 2014 bede wymieniał po wekendzie chłodnice. Zastanawiam się jaką kupić orginal czy coś tańszego. PODPOWIE KTOŚ. zamiennik spokojnie moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach