Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

spradzę to jurto a mam pytanie czy węże od chłodnicy dolny i górny muszą być ciepłe i czy ma wplyw na coś że mam chlodnice lekko dziurawą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Górnym wężem do chłodnicy napływa gorący płyn z silnika, a powinno się to zadziac dopiero jak temperatura płynu osiągnie 87 stopni wtedy termostat się otwiera i górny wąż robi sie ciepły, gorący. W zimę raczej niemożliwe jest by i dolny wąż powrotny z chłodnicy był ciepły gdyż zimne powietrze zdąży ochłodzić płyn a i termostat cały czas pracuje otwierając się i zamykając by utrzymac temperaturę 87 stopni.

Co do dziurawej chłodnicy to powinieneś wymienić, układ może się przez to zapowietrzać jak stygnie silnik a i występują ubytki płynu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a umnie się nie robi górny gorący a nawet ciepły. układ się chyba zapowietrza bo w nagrzewnicy słychać zgrzytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spradzę to jurto a mam pytanie czy węże od chłodnicy dolny i górny muszą być ciepłe i czy ma wplyw na coś że mam chlodnice lekko dziurawą.

Górny będzie ciepły/gorący a dolny powinien być przynajmniej letni, a dziurawa chłodnica ...

nie wróży niczego dobrego

Edytowane przez tppl1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może to coś mieć wspólnego z zimnymi wężami i słabym grzaniem w kabinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziurawa chłodnica powoduje wyciek, nie ma pełnego obiegu cieczy, nagrzewnica może być zapowietrzona i wtedy przewody zimne. W innym poście piszesz ze egr zaślepiony a właśnie on zima powoduje dłuzsze nagrzewanie sie silnika

Edytowane przez tppl1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziurawa chłodnica powoduje wyciek, nie ma pełnego obiegu cieczy, nagrzewnica może być zapowietrzona i wtedy przewody zimne. W innym poście piszesz ze egr zaślepiony a właśnie on zima powoduje dłuzsze nagrzewanie sie silnika

no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie

 

---------- Dodano o 21:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:07 ----------

 

no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie

 

---------- Dodano o 21:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:10 ----------

 

no właśnie się troche dlugo nagrzewa 15km i jest 90 c. To najpierw wymienie chłodnice i odślepie egr moze to ma coś wspólnego z słabym grzaniem u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i tak dobrze :D Ja przejechałem 40 km przy -14 i nawet mi z 50tki wskaźnik nie drgnął :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj robilem test wskazowka na 90 temp zew -13 a temp z kratek 73, na postoju zbija powoli ale i tak jestem zadowolony,nastapil tez dziwny traf ze zapalilem paska a on chodzi jak kombajn gasze szybko zagladam w pasek rozrzad przestawiony o 3 zeby szybka paprawka i jest git ale kat wtrysku poszedl wpiz..u,co moglo byc powodem? ja mysle ze chyba musialo cos wpasc bo wszystko napiete ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wczoraj robilem test wskazowka na 90 temp zew -13 a temp z kratek 73, na postoju zbija powoli ale i tak jestem zadowolony

73 to jest temp. na wymienniku ciepła a nie z kratek kolego, zatem przy kratkach jest dużo mniej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
73 to jest temp. na wymienniku ciepła a nie z kratek kolego, zatem przy kratkach jest dużo mniej
Nie na wymienniku tylko to jest temp z kratek czujnik jest zlokalizowany praktycznie za kratkami wiem bo sam go tam wkladalem jak przerabialem manuala na climatronic,czujnik na nogi tez tyle pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie na wymienniku tylko to jest temp z kratek czujnik jest zlokalizowany praktycznie za kratkami wiem bo sam go tam wkladalem jak przerabialem manuala na climatronic,czujnik na nogi tez tyle pokazuje.

A w którym kanale diagnostycznym climatronica to widzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w którym kanale diagnostycznym climatronica to widzisz?
7-nogi 8-kratki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odślepiłem egr i powiem że znacznie auto szybciej sie nagrzało do 90c wyciągnełem też filtr kabinowy i zauważyłem że miałem go odwrotnie wsadzonego i zaczął też robić sie wąż górny od chłodnicy robić gorący i jak ustawie temp na hi to leci gorące tak jak powinno być. Ale nie niestety po 30 km zaczyna chłodzić.Może przez lekko dziurawą chłodnice(trzeba wymienić) możę pomożę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymien chlodnice najpierw bo masz dziurawa-tak przynajmniej piszesz

po 30 km zaczyna chlodzic bo w tym czasie otworzyl sie termostat i plyna zaczal isc do chlodnicy (gorny waz goracy sie zrobil ) ktora jest dziurawa

a poza tym ile dolewasz tego plynu ?

przecierz to tez kosztuje

 

a filtr kabinowy obojetnie ktora strona wlozysz bedzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymien chlodnice najpierw bo masz dziurawa-tak przynajmniej piszesz

po 30 km zaczyna chlodzic bo w tym czasie otworzyl sie termostat i plyna zaczal isc do chlodnicy (gorny waz goracy sie zrobil ) ktora jest dziurawa

a poza tym ile dolewasz tego plynu ?

przecierz to tez kosztuje

 

a filtr kabinowy obojętnie ktorą strona wlozysz bedzie ok

Powiem ci że dużo nie ale ubywa jednak a dziurawa jest napewno bo juz ja wymieniałem w tamta zime i widziałem na niej płyn w dolnym rogu bo mialem maly wypadek i wczesnie przed wypadkiem było ok. Po wymianie chłodnicy w tą zime sie zaczeły problemy z grzaniem myślę że na 70 % winowajcą jest chłodnica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze ona jest winowajca

 

jak plyn sie nagrzewa w ukladzie to ma okolo 1 atmosfery cisnienia

wiec z tym cisnieniem plyn wylatuje z chlodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bede wymieniał po wekendzie chłodnice. Zastanawiam się jaką kupić orginal czy coś tańszego. PODPOWIE KTOŚ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie mam problem w b5 bez klimatyzacji prawa strona grzeje bardzo mocno a lewa bardzo słabo również i na przednią szybe co to może być przyczyną dziękuję pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bede wymieniał po wekendzie chłodnice. Zastanawiam się jaką kupić orginal czy coś tańszego. PODPOWIE KTOŚ.

 

zamiennik spokojnie moze byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności